Alkuperäinen kirjoittaja Benkku
Näytä viesti
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Mitä ostit itsellesi viimeksi?
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja sakarivo Näytä viestiNonniin, pitkän etsinnän jälkeen löysin auton itelleni. Audi hinnoitteli itsensä ulos leikistä ja nyt pihassa seisoo 220 c mersu
Comment
-
Onhan mulla vielä tuo älykäs neliveto tuolla pahanpäivän varalla ;)
Toistaiseksi mesestä ei pahaa sanottavaa, laatuvaikutelma ei ole yhtä vahva kuin audissa mutta hoitanee hommansa käyttöautona.
Marqs:
Kyllähän karvalakkivarusteilla saa minkä tahansa auton, pelkästään kattoluukku, navi ja automaatti pudottaa kaikki alle 35te a4 audit pois listalta... En katsonut pelkkä nelivetoa 15te arvoiseksi.
Comment
-
Marre, mulla on kaksi De Buyeria, aika vähällä käytöllä vielä olleet, mutta aika kivasti noissa ruoka paistuu. Rasvan kanssa ei noilla saa olla kovin nuuka, mutta hyvää tuntuu tulevan. Ostin osin siksi, että kesällä vois kokeilla grillinkin päällä, meidän muilla pannuilla ei ole sinne meneminen.
Comment
-
Mulla on yksi DeBuyer, valitettavan harvoin tulee vaan käytettyä... Ehdoton värkki. Massa tasoittaa lämmön jakautumista mukavasti, ja yllätyin miten vähän pyrki tarttumaan heti alusta lähtien.
Se perunankuorien keittely on aika hyvä käyttöönottorituaali ennen rasvapolttoa.
Comment
-
-
Kappas vaan. No, ihan tukevan oloinen tuo laite on ja varahiiletkin tulivat mukana.
Odotukset eivät ole kovat, mutta näin satunnaisiin tarpeisiin ei raaski parempaakaan ostaa.
Autot on myllytetty lainalaitteilla tähänkin asti ja sekin tapahtuu tarpeen mukaan, ehkä noin vuoden puolentoista välein. Tarkoittaa sitä, että viides käyttökerta tulisi silloin, kun laite on noin 3 vuotta vanha.
Jos se nyt sen aikaa kestäisi, niin olisin tyytyväinen...
Comment
-
Mulla on ollut Motonetin rotary kolmatta vuotta ja hyvin tuo on kestänyt. Kulmavaihde pitää aika infernaalista ääntä, tosin rasvaus auttoi siihen hieman. Muuten ihan hyvän tuntuinen vehje, joskaan aivan pienimmillä kierroksilla ei jaksa mennä eli ei siis sovellu esim. vahan levitykseen vaan pelkästään kiillotushommiin.
Comment
-
Heilalle tilasin koska työmatkapinkkijopoilee :) http://www.nutcasestore.com/snsppichm.html
Suomalainen toimittaja tosin mutta sama potta.
Comment
Comment