Lanttusoseen mukana olis saanut lenkkiavaimen.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Mitä ostit itsellesi viimeksi?
Collapse
X
-
jompp4
Kävelysauvat ja kengät :) Pitää oikean jalan nilkkaa kuntouttaa (omatoimisesti) ja jos tuota alaselkääkin saisi samalla parempaan kuntoon
Comment
-
Hyötyykö höntsykiekkoilija noista teknologiaihmemailoista muuten kuin paremmalla fiiliksellä? Perinteisellä puumailalla olen pelannut aina ja jos niitä kaupasta saa kohtuuhintaan niin varmaan pelaan jatkossakin. Olisiko joku syy miksi edes kokeilisin noita komposiittimailoja? Miten niiden kesto, jos/kun harvakseltaan pelaa, säilytys yms.?
Comment
-
Mielestäni hyötyy. Kannattaa kokeilla, ei kerta homoksi tee. Kyllä sen kepin saa tarvittaessa eteenpäin myytyä.
Nehän on huomattavasti kevyempiä, parempi tuntuma verrattuna puukeppiin.
Voi säilyttää pystyssä kieroontumatta.
Menevät herkemmin poikki viillosta, esim. luistimen potkusta. Muuten kestää puumailan tavoin ja pitää jäykkyytensä.
Halvimman komposiitin olen ostanut 10€ (bauer) ja viimeksi taisi olla 40€ (easton). Yleensä käytän suhteita, enkä maksa mitään.
Comment
-
Mä ostin Vapor APX:n kun on ~vuodessa mennyt rikki kolme x4.0:aa, höntsäkiekossa... tää viimeinen tosin alkulämmittelyssä lämätessä = lapa poikki (halki). APX:ää olen nähnyt paiskottavan kaukalon laitaan enkä oo kertaakaan nähnyt menevän rikki. Aika näyttää tuleeko toi kalliimpi maila edullisemmaksi mikäli kestää pidempään.
edit: menihän se yksi toinenkin x4.0 varresta (irti) poikki lämätessä :DViimeksi muokannut andre_; 6.1.2013, 16:05.
Comment
-
Titan oli kova sana. Ja Torspo. Mulla oli joskus pikkupoikana Reijo Leppäsen leimalla maila, en muista minkä merkkinen. Sillä ei oikein uskaltanut edes pelata. Nyt olis alakerrassa Jere Lehtisen keppi. Ja jahka päästään pojan (4v) kanssa jäälle mailan kanssa, niin varmaan Nedvedin Lukossa käyttämä ase mukaan.
Comment
-
B8:n sumareiden ritilät ja valokatkaisijan foorumilta. Nyt vielä johtosarja ja valot Saksasta niin saa kulmavalot pelaamaan.
Comment
-
Akkulaturin. Jos kunnossa oleva akku tyhjenee yhdessä yössä sisävalon voimin, tuo tulee ilmeiseen tarpeeseen.
Ja toki em. tapauksen harmitusta kompensoimaan piti tilata uusi rc-lennokki :D
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja RS_2 Näytä viestiNGK:n tulpat x 8 Englannista:)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Janne__ Näytä viestiCitikan...
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Janne__ Näytä viestiCitikan...
Itse sijoitin Buffalon Cloudstationiin, edellisestä koti-NASsista kyrpähti "emolevy" sinisin savuin, onneksi ei sentäs levyt menny.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja TN69 Näytä viestiJoku vag405 vikakoodinlukuvekotin Kiinasta...
Comment
Comment