Jotta voisit osallistua keskusteluihin, sinun pitää ensin rekisteröityä. Rekisteröityminen edellyttää sitoutumista foorumin käyttöehtoihin. Rekisteröidy täällä.
Jos olet ensimmäistä kertaa tällä foorumilla, ole hyvä ja tutustu ensin jo kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykseesi löytyy mahdollisesti jo useita vastauksia. Hae vanhoja kysymyksiä ja vastauksia täältä.
Nämä tuuli- ja vesisähköt on hauskoja juttuja. Lähes samaa tasoa kun kaverille joku asiantuntija kertoi, että: Vaihda Fortumista Keravan Energiaan, niin loppuu sähkökatkot, vaikka olis isompiakin myrskyjä."
Meikäläisen vatsalihaksia taas koeteltiin huutonaurua päästellessä.
Näinhän ne on, samasta verkosta molemmat tulee ja ilosesti matkalla sekoittuvat. Enpä sitä tuulisähkön vuoksi ostanut, vaan edullisen hinnan. Tuo tuulisähkö nyt on vaan "kiva lisä", jotta voipi hyvillä mielin ajella kelkalla kun kaikki tuttavapiirissä eivät pidä moisesta saastuttavasta harrastuksesta.
Tietokoneeseen vesijäähytarvikkeita. Kyllästyin kuuntelemaan tuota "hooveria" kun on vähänkin raskaampaa käyttöä. Jos vaikka hiljenis taas konekkin pitkästä aikaa :)
Parit golf-rautasetit. Yhdet vaimolle ja toiset itselle. Onneksi molemmat golfaa, niin ei tule hankinnoista hellasäröä: ensin ostaa vaimolle "jotain pientä" golfiin liittyvää (minimissään vaikka pinkin hanskan), niin sitten voikin jo investoida omiin rekkuloihin satasia ;)
Tietokoneeseen vesijäähytarvikkeita. Kyllästyin kuuntelemaan tuota "hooveria" kun on vähänkin raskaampaa käyttöä. Jos vaikka hiljenis taas konekkin pitkästä aikaa :)
Millainen ja mistä? Kun tunkee kuutta ydintä Antec Arian laatikkoon on vähän samaa ongelmaa. Olen vähän katsellut noita Antec Kühler sarjoja sillä silmällä, tuota 620 mallia.
Tai sitten kokonaan passiivi, jos jostain löytäisi sellaisen Zahlmanin reseraattorin käytettynä.
Sullako oli setupissa se GT460/480? Laitahan vähän tarkempaa speksiä hintoineen niin mun ei tarvi tehä salapoliisityötä :)
Nyt haukut väärää puuta. Itellä on tällä hetkellä vielä HD4850 joka vaihtuu tänään HD6850. Budjettiratkaisuja kummatkin. Ei vaan huvita tuo mökä, mikä näistä näyttiksistä lähtee nykyään, niin täytyy kaivaa kellarista vesijäähyroinat ja päivitellä ne nykyaikaan, eli lähinnä blokit menee vaihtoon, ehkä :) Ne kun on ajalta S939 ja viimesin näyttis jossa oli vesijäähy tais olla radeonin X1800XT. Nykysin sen verran tullut järkeä, että ei ihan noita viimesimpiä hilppeitä tilaile puolen vuoden välein ;)
Millainen ja mistä? Kun tunkee kuutta ydintä Antec Arian laatikkoon on vähän samaa ongelmaa. Olen vähän katsellut noita Antec Kühler sarjoja sillä silmällä, tuota 620 mallia.
Tai sitten kokonaan passiivi, jos jostain löytäisi sellaisen Zahlmanin reseraattorin käytettynä.
Tässä parin viikon sisään oon nähny tuon reseraattorin muron sivuilla myynnissä, jos en nyt ihan väärin muista.
Näyttiksen hiljentämiseen voisin suositella Arctic Accelero Extreme Plus II:sta. Käytännön rasitustilanteissa (Furmark ei kuulu niihin) pysyy miellyttävän hiljaisena. Kotelon ilmanvaihto pitää toki olla kunnossa.
Joku mode voisi varmaan siirtää nämä jutut "Tietokoneen päivitystä" -ketjuun...
Minulla olisi yksi reseraattori jouten jos kiinnostaa, jäi kokoonpanosta pois päivityksen myötä.
Päätin että kvartsikello joutaa ranteesta jo pois ja mekaaninen tilalle. Tuommoinen automaattikrono (mutta metallirannekkeella) tuli hankittua. On se kumma että pitää maksaa siitä että kellon käyntitarkkuus heikkenee selvästi, huollon tarve kasvaa ja se pysähtyy itsekseen jos on pari päivää pöydällä :)
Comment