BSR:n putkisto
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Mitä ostit itsellesi viimeksi?
Collapse
X
-
http://www.canon.fi/For_Home/Product...F100/index.asp
Toistaiseksi olen tykännyt hyvinkin sekä käytettävyyden että kuvanlaadun puolesta (tosin olen kohtuu n00b noiden videokameroiden kanssa)
Comment
-
Tollanen vaimennin tulee kivääriin. Että jos on ongelmia naapurin tai jonkun muun hankalan ihmisen kanssa niin soitto vaan mulle ja kehitellään "sopiva" ratkaisu pulmaan ;)
http://www.masina-tuote.com/images/tuotteet/kuva011.jpg
Comment
-
Kolvin,tinaa,akryylimassaa+prässin,mattopuukkoseti n.. :)
Antti, noi on hyvät kepit.. :)
tosin itse en ole pelaillut 3kesään mut tuli tuota nurtsia hakattua 15v.. Ehkä sitten taas kun muksu tuosta kasvaa..
Jos pelaa niin sitte pitää pelata tosissaan, ei viitsi maksaa maksuja jos pari kertaa viikos käy huiskimassa, vituttaa tökkiä jotain bogeja..
Comment
-
Multaa, Multaa, Multaa, Lecasoraa, Multaa.. hitto, sanoinko jo multaa? +1 tomaatin taimen. Tämä äijä on hurahtanu "hyötykasvatukseen". On chiliä kasvamassa jos jonkinmoista eri lajiketta. Kevät-talvella tilasin etelä-afrikasta erilaisia siemeniä (jep, ei laittomia) ja niitä idätellyt ja kasvattanut pienenä viljelmänä, mutta nyt ne vaativat ihan valtavasti. On tämäkin kokemus :D
Comment
-
Itselläni on myös tehnyt mieli ostaa samanlainen rynsesteri millaisella intissä ampui. Olisi kiva välillä käydä ampumassa radalla ja katsoa onko taito tallella. Mistäköhän sellaisen mahtaisi saada, tuo ylempänä oleva ei ainakaan prikulleen samanlainen ole. Enkä hae RK-62:sta vaan sitä uudempaa, mikä se nyt sit oli, RK-95 vissiin..Ja luonnollisesti se TP-malli eli taittoperä että voi leikkiä Ramboa. :)Viimeksi muokannut ra.CE; 28.5.2008, 23:31.
Comment
-
RK95:stä tehdään siviiliversiota. Sako M92 muistaakseni mallimerkki. Ampuu vain kertatulta ja perä ei oletusarvoisesti taitu ettei vaadi muuaselupia.
Toissapäivänä saapuivat S-line kynnyslistat ja eilen lisää H11-kantaisia ledejä sumareihin. Parvekkeelle tuli ostettua kalusto ja tietokoneeseen uusi näppis ja hiiri.
Comment
-
Jaahas, tuli sitten hurahdettua ja tilattua avaimet käteen periaatteella
Mitsubishi FD ilmalämpöpumppu mallia MSZ-FD 35 VAH.
Pitäisi olla hyvä, kun on oikein VTT:n testaama.
Tuolta kiinnostuneille lisä infoa; www.scanoffice.fi
Comment
-
(joskus kasviksiakin)
OnTopic: G-kodinkonekaupasta Insmatin BT HF. On se parempi ainakin kuin B-tarvikekaupan vastaava.
Comment
Comment