Letkua Audi Tradition shopista. Jospa orkkisletkulla saisi tärinän pois ohjaustehostuksesta.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Mitä ostit itsellesi viimeksi?
Collapse
X
-
-
Kalastuskauden avausta odotellessa ostin 2 dööriin kevennetyt puolat, yksi Availin ja yksi UT-reelin. Ja etukäteismaksulla naamakirjasta....
Vanhaa vitsiä modaten: "eniten minua pelottaa omassa kuolemassani se että vaimo myy mun kalastusvermeet siihen hintaan mitä olen hänelle sanonut maksaneeni niistä"
Comment
-
-
Ostin vm 03 TT:n. Sitten ostin:
Tulpat, öljynsuodattimen, moottoriöljyä, raitisilmasuodattimen, ilmansuodattimen, haldex suodattimen+avaimen+öljyn, vaihteistoöljyn + magneettisen plugin + kärjen plugiin, kärjen maf:n irroittamiseen, kaasuläppäkotelon tiivisteen, termostaatin+tiivisteen, jäähdytysnesteen lämpötilan anturin, RVS-aineet moottoriin+vaihteistoon+haldexiin+tasauspyörästöön , sisävaloihin led-sarjan, rekkarivalon ledit, uudet matot eteen, audiclubin jäsenyyden ja quattro-avaimenperän!
Comment
-
-
S4 B5, eli clubilla taas :)
EDIT: Oliko kenties imola taas? Olikos se tänään vai eilen kun näin tuusulan motarilla koivuhaan rampissa(?) keltaisen avantin, jäin miettimään oliko B5 vai B6..
Ite tuli hommattua pelimerkkejä lisää, eli 500 Monte Carlo -chippiä parempia pokeriturnee iltoja varten :)Viimeksi muokannut -OOOO-; 2.3.2017, 20:15.
Comment
-
Ei valitettavasti Imola. Kauan myynnissä ollut Hopea avantti.
Käyttöautona F11 Bemari ja tämä tuli nyt oikeasti harrasteeksi! Se ex imola harmittaa kun meni, mutta sen hetkinen tilanne ei jättänyt vaihtoehtoa.
Comment
Comment