Optimointi Touaregiin
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Mitä ostit itsellesi viimeksi?
Collapse
X
-
Bahcon pikkukirveen. Oli halvennuksessa tuossa Vantaan Honkkarissa. Ajattelin kokeilla, onko tuosta mihinkään. Ensimmäiset säleet pätkitty ja kympin hinta ei kyllä päätä huimannut. Eli toimii ja tekee tehtävänsä. Sopiva siis retkikirveeksi ja pienen sytykepuun tekemiseen.
Comment
-
-
Matkalaivaksi 415tkm tönätyn C5 Shitroënin, vaikka kovin joskus vannoin ettei ikinä enää.
Viikonloppuna takapenkki pois ja maanantaina konttorille muutoskatsastamaan pakuksi. Nopean ~150km otannan mukaan vie ihan inan yli vitosen maantiellä talvirajoituksilla eikä tolla 131 heppaisella 2.2hdi koneella nyt aivan jalkoihin jää, hiukkaskiihdyttimenkin on joku jo suolestanut. On vakkaria, ilmastointia, ESP, webasto jne himmelit eikä maksanut kuin 600€.
Kunhan nyt yritän itselleni perustella miksi tällaiseen miinaan piti astua...
Comment
-
No hyvä kun löysit auton opiskelijabudjettiin. Mulla on Mikko sulle ehdotus mitä teet sille a4q:lle. Ajele se Levin ratapäiville tästä Oulun kautta, annetaan sille rantua vkl ja juotat mulle vähän kossua niin onnistut aika helposti sen myymään mulle. Tajusin just äsken että mulla tulee muuten kiire laittaa kunnolliseen ajokuntoon+nastoittaa joku noista kolmesta omasta -> helpompi ostaa neljäs.
Comment
-
Kieltämättä oli vähän maansa myynyt olo kun rahtaribensaa eilen tuohon hakureissulla tankkasi :/
Olisihan niitä pikkuruokaisia bensa-autoja maailmassa mutta tässä hintaluokassa ne on niitä pieniä rämiseviä apinakiikkuja jotka on tarkoitettu alle 50km/h nopeuksiin. Eikä minulla mitään isompaa syytä juuri ranskikseen ollut, kunhan laitoin nettiauton hakuehdoiksi "Vakionopeussäädin, ilmastointi, farmari, diesel ja turbo". Tuolla nyt ainakin kestää selkä istua pidemmänkin matkan eikä ajomelu käy hermoille.
Toki rinnalle jää ajoon aina vähintään yksi aito ja alkuperäinen, kahdeksansylinterisellä bensiinimoottorilla varustettu saksalaisvalmisteinen laatuauto. Shitikka on pelkästään maantiesiirtymän jyystämiseen.
Comment
-
Höh, tammikuun aikana bensakasin mittariin noin 5tkm työmatkaa. Mukavaahan se oli muttei kovin kustannustehokasta.
Nyt toki mennään tuolla V6 dieselillä kun sellainen pihaan päätyi.
Tuli nettiautosta katseltua tonnin hintaluokan dieselit läpi mutta kun pitää välillä kuskata kollegoita ja mieluusti päästä perillekin...
Comment
-
-
Tollanen c5-sitikka voi lopulta olla aika fiksu ostos. Hyvä ajaa, hiljainen, pellin alla riittävästi tehoa..ja mukavahan se on. Joskus voi olla jotain sähkökummallisuuksia mutta ne on yleensä ohimeneviä. Meillä on ollut c5 taloudessa nyt neljä vuotta ja on kyllä olleet melko huolettomia kilometrejä. Auto maksoi reilun tonnin 4v sitten.
Ja topicin aiheeseen liittyen, Samsung Galaxy A5 2017 -malli on tulossa uudeksi puhelimeksi.
Comment
-
Chattailin parin suomalaisen kaverin kans viikonloppuna, ovat kuulemma tulossa kesalla Bostoniin, joten tulipa sitten buukattua viikonloppureissu sinne sitten kesakuun alkuun.
Ja nyt kun noita reissuja on tulossa muutamia, niin ebaysta klikkailin Beats Audion BT vastamelukuulottimet.
Comment
-
Mainittakoon tuosta LHM-käyttöisestä ajoneuvosta sitten, että kannattaa ehkä pitää mukana myös sitä itsevulkanoituvaa silikoniteippiä rulla + siihen kaveriksi valmiiksi halkaistu riittävän pitkä letkunpätkä + monta klemmaria.
ja itse topicin aiheeseen, ei varsinaisesti ostettu, mutta pojan vaelluskenkiin tilattu "takuuvaihto". Täytyy myöntää (vielä tässä vaiheessa) että iloisen kokemuksen sai Partioaittaan kengistä reklamoitaessa, Hanwagin kengistä kun sattui ilmiselvä maanantaikappale matkaan syyskuussa.
Comment
Comment