Kakkiksen :P
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Mitä ostit itsellesi viimeksi?
Collapse
X
-
-
Eilen sprinteriin uuden akun. Edessä oli 3 asiakasta, jonotin 10 min ja minä mukaan lukien sinä aikana meni 4 akkua. Päivän aikana oli kuulemma yli 15 mennyt ja se minkä minä otin oli viimeinen sitä mallia. Oli vielä iltapv aluillaan, että mitenköhän paljon meni vielä sen jälkeen ;D
Comment
-
Meillä meni yhden iltavuoron aikana 13:30 - 21:00 torstaina niin akkuja 13 :D
Juuri nimenomaan ainoastaan mersuihin :D
Comment
-
Meillä myös meinas käydä noin ettei Saksasat löydy akkuja. Keskusvarasto (Espoossa) on ihan tyhjä ja moneen pisteeseen on akkuja JT-ssä. Parasta tässä on että tänään tuli viesti töistä että alkuviikosta pistetään 4 moottoria tilaukseen kun öljyt sylkeny pihalle :D
Comment
-
MM-yönä oli tokavika asiakas Koivusen varastomies... olivat kuulemma lastanneet jokaisen lähtevän yhdistelmän ja suurimman osan jakeluautoista lähes pelkästään akuilla :D
2600 tonnia oli kuulemma akkua lähtenyt varastosta. Ja jos luvussa onkin dekadivirhe, niin epäilen olevan alaspäin ;) (eli olisikin 26000 tonnia lastattu :P)
Comment
-
Talvikengät, tommottii
https://www.varusteleka.fi/fi/produc...oundra-mid-wp/
Ja melkein heti perään koeponnistin monot, 1,5h pulkkamäessä, lähinnä pikkumiehen kanssa kaikkea epäoleennaista ihmetellessä, ja jalat pysy lämpimänä. Suosittelen.
Itse olen näitä ihmisiä joilla kaikki muut paikat pysyy lämpiminä mutta varpaat ja sormet on herkästi jäässä.
Comment
-
Ihan ensiapuna kannattaa koittaa pelkkää villasukkaa talvikengässä. Ei siis mitään froteesukkia villan alle. Suurimmalla osalla varpaiden palelu johtuu siitä, että ensin ne töhötetään autossa hiestä märäksi ja sitten ihmetellään ulkona, kun meinaa paleltaa. Seuraavaksi voi lopettaa tupakin polton ;)
Comment
-
-
Itse olen tykästynyt guiden hanskoihin, saa niin autotalliin kuin ripustushommiin käypäsiä hanskoja. Yllätyin kuinka lämpimät nuo 6W hanskat on. Oisko ollu 10e mätänetissä.
Niin ja ratagolfiin tuli yberhienoja megatyyning silikonivesiletkuja, nyt kulkee aikakin 10kmh lujempaa.
Comment
-
-
-
Comment