Alkuperäinen kirjoittaja quattro20v
Näytä viesti
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Mitä ostit itsellesi viimeksi?
Collapse
X
-
En ostanut vaan sain. Autoharrastajatuttu oli löytänyt kirppareita kierrellessään tuollaisen quattro termosmukin. Tuossa lienee joskus ollut jonkunlainen kansikin, mutta on jäänyt matkan varrelle. Aikaisemmin hän löysi punaisen Audi Quattro rc-auton josta taas kauko-ohjain puutui. Se koristaa nykyään tuon myöskin punaisen rapeen hattuhyllyä.
Comment
-
Jarilla Green pumppu? Näyttää tutulta, mulle tuli tuollainen Hansol muutama viikko sitten talliin myös.
Comment
-
Juuh, malli on Gree Hansol 35. Turhan hieno laite tallissa. Mulla on tuolla sähköinen lattialämmitys niin tuon laitoin lisäksi poistamaan kosteutta yms. Lisäksi tuolla saa nopeasti tallin lämpimäksi jos puuhastelee noiden autojen kanssa (normi lämpö mulla on vain 8-10 astetta.
Niin ja alkuperäiseen kysymykseen liittyen tilasin eilen takasiiven avantin katolle. Saas nähdä mitä tulee...
Comment
-
-
-
San Josen Outletista Black Fridayna:
Vajaalla neljällä sadalla Under Armouria
Oakleyn aurinkolasit
Samsoniten matkalaukun
Kolmet Leviksen farkut ja vyön
Eli käytännössä koko ensi vuoden vaatteet :)
Comment
-
-
Ledejä sisustaan kiinasta ja motonettiin tilailin nafta suodattimen tuohon 3 litraseen.
Kävinpä päivällä kysymässä samalle mahlen suodattimelle hintaa myös paikallisesta fixus liikkeesta jossa myyjä ilmoitti hinnaksi reilut 67e. Oli vielä kuulemma tiukka hinta, kerroin hakevani motonetista hintaan 39,90e :)
Comment
Comment