Jotta voisit osallistua keskusteluihin, sinun pitää ensin rekisteröityä. Rekisteröityminen edellyttää sitoutumista foorumin käyttöehtoihin. Rekisteröidy täällä.
Jos olet ensimmäistä kertaa tällä foorumilla, ole hyvä ja tutustu ensin jo kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykseesi löytyy mahdollisesti jo useita vastauksia. Hae vanhoja kysymyksiä ja vastauksia täältä.
Pari naaras torx-hylsyä 2.8:n mäntien ja kampiakselin irroitukseen. Toki toinen täysin väärän kokoinen. Mäntiin koko E11 meni oikein, mutta akselin laakeripukin isompi ei natsannut. Olisko siihen E14..?
Meinasin että mulla ois ollu kallis viikon alku, mutta eipä oo mitään hätää. Kotiutu siis 60" telsu. Ja mahtuu muuten B6 farkun konttiin vielä tuo laatikkoineen :)
Keskikyynärnojan rouvan S3:een, ebay:sta.
Lähemmäs vuoden olen etsiskellyt valkoisella nahalla päällystettyä orkkis osaa, enkä ole aiemmin kertaakaan nähnyt moista kaupan. Livahti sormi Sofort-Kaufen napille epäröimättä.
Minä kaivoin itse myyntipakkauksen mitat ja kävin mittaamassa konttia.
Ei näiden kokoisia paneeleita parane kuljettaa niin, että niihin kohdistuu rasitus.
Tulee kallis naksaus pahimmassa tapauksessa.
Ja itse ketjuun: pari kappaletta 12v->5v USB 3A-muuntajaa, mallia johtoihin liitettävä ja vesisuojattu.
Toinen saa kodin veneestä ja toisen taidan naittaa perhevankkuriin.
Uuden paketin nitriilikumihanskoja. Vahingossa ostin aiemmin vinyylisiä ja vielä liian pieniä, mitkä tuli käytettyä pikavauhtia pois kuleksimasta.
Nyt taas kelpaa tallissa turata... :D
Comment