Katsotaan mitä siihen uuteen maalipintaan sitten aikanaan laitetaan kiinni.. :-)
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Mitä ostit itsellesi viimeksi?
Collapse
X
-
Shakespear Trion Pro vavan, Shimano nexave 2500fc kelan, kuitusiimaa, muutaman syvänne kuvan, sähkösavustimen, leppäpurua, koko vartalopeilin, ECU:n releen Golfiin, toslink 1->2 boksin, etujarrulevyt ja palat Audiin, autoradion (halppiksen kaverille) sekä SPL Dynamics V-300D4 subbarin.
Kalliita nämä vapaapäivät...Viimeksi muokannut 54mmy; 8.8.2013, 20:06.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja taski Näytä viestiDon't jinx it! :D
"Sähkösavustimen" ostin kyllä itsekin, mutta ecigwizardista.
Jottei ihan kokonaan ohi aiheesta niin tankkasin audin tankin puolilleen. Ei rahapussi kestä tankata punaselta täyteen. (80L)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Killeri Näytä viestiBolerot Cabrioon.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Metsässä Näytä viestiEi se polttoaine seuraavalla kerralla sen halvempaa ole ;)
Comment
-
Comment
-
Mä en kyllä ole kehdannut ajaa niin pitkään että se 80 litraa uppoaa. Olen elänyt siinä uskossa että tuossa mun koslassa olis 90 litran tankki? Aikamoinen reservi sinne sitten jää kun syttyy se bensapumpun kuva tauluun. 73-75 litraa per tankkauskerta uppoaa. V-Nitroa vaimitäsenytoli? Tosiaan saa käyttää sitä 200€ korttivarmennusta.
Tankkasin siis tänään joten ei ole ohi edes aiheesta ;)
Comment
-
Kiitos kommenteista!
Alkuperäinen kirjoittaja Nuijari Näytä viestiJaa meinoot saadakin bolerot?
Comment
-
Vieras
Ebay, tuo kirottu ostoskeskus. Sieltä tarttui kenkää ja paitaa itselle.
Dr.Jays taas tarjosi kledjua perheen uudelle tulokkaalle, pitäähän vastasyntyneellä olla pari Akademiks;n vaatekokonaisuutta. Ja Rocawearin tutteja/ ruokalappuja. Vaimo pyöritteli päätään tilausta tehdessä...
Comment
-
-
kaikki sisätilan ledit mitä oon ostanu tullu jostain kiinasta. Hinta aina alle euron kipale(eurolla 10 lediä), ja onkohan pari ollu jotka ei toiminu, mutta muuten toiminu moitteetta(rekkarinvalot parkit ym mukaanlukien). Xenonit tulee neloseen(vakio bi xenonit) kun vanhat vilkkuu. Perus xenon philips d1s 4300k tulee.
Ja ettei ihan ohi aiheen niin 0.5l kokiksen.
Comment
-
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Juha| Näytä viestiMinkä xenon sarjan laitat, mulla ei vastuksienkaan kanssa toiminut, ainoo yhdistelmä mistä ei tuu herjaa on 55w sarja isoilla konkilla, ja tietty katuautosta.:)
Comment
-
-
Vieras
Comment
Comment