En vielä näppeihin saanut, mutta tilasin Samsung Galaxy S3. Kohta nähdään mistä on isot luurit tehty.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Mitä ostit itsellesi viimeksi?
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja zetter Näytä viestiSamung Galaxy Note 10.1 tabletti tuli ostettua. Mukavan olonen vekotin!
Comment
-
Motonetistä magneettipidikkeen Galaxy Notelle. 22,5€ hinta tuntuu kovalta mutta olen ollut tyytyväinen. Puhelimessa läppäkuori joten ei tarvinnut orkkiskuoreen liimata.
Videoesittely taitaa olla Italiaa.
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=UX-QhbIwGVE&feature=related"]http://www.youtube.com/watch?v=UX-QhbIwGVE&feature=related[/ame]
Comment
-
Schrick nokat lähti tilaukseen sekä toivottavasti myös parempi imusarja. Kohta alkaiskin olla kaikki hilut päivitystä varten valmiina =)
Comment
-
Renkaat camskillistä kokoa 245/35/19.
Askosta 160 senttisen eclipse runkopatjasängyn.
Valkoisen iPhone viitosen 64 gigan muistilla.
Ja työpaikalta sain käyttöön ipad kolmosen. Kylläkin samanlaisen kuin löytyy jo aiemmin itseltä. Pitänee tuo oma pistää myyntiin, kun en kahdella mitään tee...
Olisikohan sitä yhdelle viikolle tarpeeksi tullut jo tuhlattua! :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja RistoEe Näytä viestiCanonin 50mm f/1.8 II
Comment
-
Mitä nyt muutaman kuvan napsinut, niin vaikuttaa ihan ok linssiltä, kun ottaa hinnan huomioon (itse maksoin 70e). Äänekäs tuo kyllä on, niin kuin kaikissa arvosteluissakin on "kehuttu". Kuvia en tosin ole vielä katsonut kuin kameran näytöltä.
Koitan viikonlopun aikana saada jotain kuvaa aikaseks, mitä vois laittaa ihan julkiseen pöllistelyyn. Ja palaan sitten asiaan.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja RistoEe Näytä viestiMitä nyt muutaman kuvan napsinut, niin vaikuttaa ihan ok linssiltä, kun ottaa hinnan huomioon (itse maksoin 70e). Äänekäs tuo kyllä on, niin kuin kaikissa arvosteluissakin on "kehuttu". Kuvia en tosin ole vielä katsonut kuin kameran näytöltä.
Koitan viikonlopun aikana saada jotain kuvaa aikaseks, mitä vois laittaa ihan julkiseen pöllistelyyn. Ja palaan sitten asiaan.
Comment
-
Kiikaritähtäimen kivääriin, Leupold VX-1 4-12x suurennoksella. Pienen kohdistelun jälkeen osuin yhden sentin kolikkoon sadan metrin päästä. Viidennellä laukauksella tosin, mutta eka laukaus liippasi aivan vierestä. Kivääri on kaliiberia .222 ja jostakin 90-luvun tienoilta. Ei siis tarvitse aina olla sitä uusinta ja kalleinta mallia että saa linnut tippumaan :)
Comment
-
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja RistoEe
Mitä nyt muutaman kuvan napsinut, niin vaikuttaa ihan ok linssiltä, kun ottaa hinnan huomioon (itse maksoin 70e). Äänekäs tuo kyllä on, niin kuin kaikissa arvosteluissakin on "kehuttu". Kuvia en tosin ole vielä katsonut kuin kameran näytöltä.
Itsellä ollut 50/1.8 ja nykyään 50/1.4 canonilta. Kuvalaadussa ei ole suurta eroa, rakenteellisesti sitten sitäkin enemmän. Samoin tarkennusnopeus ja valovoima jylläävät 1.4:ssä.
Comment
-
Rakenne tuossa tosiaan tuntuu huonommalta (=heikompi laatuiselta) kuin tuossa 15-85 putkessa, mikä myös löytyy itseltä. Samoin hiukan oudossa paikassa tuo tarkennus-rengas, joka siis sijaitsee aivan linssin etureunassa. Noiden ja äänekkyyden lisäksi ei kyllä ole valittamista.
Kuvia en tosin ole vielä isolla näytöllä katsonut, mutta kameran ruudulla ainakin näyttää hyvältä. Ja tosiaan kun suhteittaa hintaan tuon, niin onhan tuo loisto linssi hinta/laatu suhteelta, ainakin omasta mielestä. Varsinkin kun ottaa huomioon että 1.4 taitaa maksaa melkein kolminkertaisen kasan euroja, niin kyllä itse olen tuohon toistaiseksi tyytyväinen.
Comment
-
Comment
-
GTI:n poljinpinnat tarttui mukaan samalla kun kaverille tilasin ässään vakkarin asennussarjan.
Comment
Comment