Ei noita urssin loksuja taida muualta saada. Itse ostin satkuunkin marmorilta, kun hintaero marmorin ja motonetin välillä oli hurjat 2e... Ei tarvinut kiroilla sopivuuden kanssa :D
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Mitä ostit itsellesi viimeksi?
Collapse
X
-
Isothermin kompuran ja CC GE 80 höyrystimen. Eli jääkaappikitti veneeseen.Viimeksi muokannut haraldh; 1.5.2012, 00:39.
Comment
-
Ei noita urssin loksuja taida muualta saada. Itse ostin satkuunkin marmorilta, kun hintaero marmorin ja motonetin välillä oli hurjat 2e... Ei tarvinut kiroilla sopivuuden kanssa :D
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja haraldh Näytä viestiProjektia vähän palstalla seuranneena niin jaksatko nostaa ahdistimen lattialta yksin?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Metsässä Näytä viestiSplättäys vehkeet kuittasin eilen, tänään kävin pikku koeponnistuksen suorittamassa.
Eka kierros kesti 1min, osuma munille :/
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja quattro20v Näytä viestiOtiko ihan marmorilta noi? Pitäis varmaan tehdä sama temppu itse, kun noi oven ja renkaan väliset alueet on aika hapanta.
Tilaustavaraa.
Comment
-
Paikallistuntemuskurssin oikeuttamaan ajamaan taksia Helsingissä, loppukoe läpäisty perjantaina rimaa hipoen, täytynee toimittaa pumaskat polliisille, jos vaikka rupeis pirssaa parin kolmen viikon sisään täällä kylillä jossa kaikki on lähellä
Comment
-
Munaosumat tekee aika gutaa. Itsekin olen yhden vastaanottanut.
Kaikkihan sen arvaa, että eka laukaus ja kova osu suoraan sinne palliosastolle.
Jäi silläkertaa loppupeli jostainsyystä pelaamatta;)
Comment
-
Reilu 9 kiloa kassleria Wotkinin Veijon kaupasta. Eilen meni noin puolet, tänään jatketaan.
Comment
-
Kompuran, paineilmanaulaimen, pulttipyssyn, paineilmapistoolin, rengaspainemittarin yms paineilmatyökaluja. Jiirisirkkelin, ristilaserin, kuviosahan, Makitan iskevän akkuvääntimen ja -porakoneen, kolme rälläkkää, iskuporakoneen yms muita pikku veheksiä.
Comment
-
-
Alkuperäinen kirjoittaja quattro20v Näytä viestiOtolla on ollut muutto miehille kunnon purtavat. :)
Comment
-
ku ostaa bauhaussista, ni kannattaa ennemmin tosiaan ostaa kolme hinnat alkaen rälläkkää, 5v takuuta jokaisella, yks käytössä, loput takuuvaihdossa ;)
Itse olisin ostanut porakoneen mallisen poravasaran iskuporan tilalle, vaikka kuinka vähän olisi betonia mihin propun laittaa...
Comment
-
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hopsis Näytä viestiTommonen hybridikattila kun oliskin niin ei olisi niin kiire tuon lämmitysjärjestelmän vaihdon kanssa. Nyt on tilanne se, että säiliössä on noin 700-800 litraa tupaöljyä ja sen vielä polttelen pois mutta saman tein kun on pytty tyhjä niin maalämpöpumppu vaihdetaan pannuhuoneeseen tilalle.
Edit: Keräät vielä naapureidenkin ölpät. Noin kuulemma Tattiksen hurjat aikoinaan niitä peltihallejaan lämmitti.
Comment
-
kolme rälläkkää
Muut ymmärrän kyllä, tää jäi vaan ihmetyttämään . :)
Itse olisin ostanut porakoneen mallisen poravasaran iskuporan tilalle, vaikka kuinka vähän olisi betonia mihin propun laittaa...
Lisättäköön että noista uusia osia oli laseri, kuviosaha ja osa paineilmavehkeistä. Muut on tutulta rakennusmestarilta käytettynä. Eipä siinä, kaikki ehjiä ja pääosin ammattilaistason vehkeitä ja koko kasa maksoi 200€.
Comment
Comment