Liekö Ipsin vanha urssi Oulussa Puolivälinkankaan Nesteellä puolisen tuntia sitten? Oli parkissa Passattini edessä. Komea väri tuo helmenvalkoinen.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Tänään olin liikennevaloissa aleksanterinkadulla menossa möysään päin ja yht äkkiä kuului murinaa ja voiman ääntä! Samassa anttilan suunnalta ilmestyi C6 RS6! Se saundi oli ihan mahtava kun se vielä kaikui siinä kerrostalojen välissä :)
Kyllä taas rupes masentaa oman tilin saldo...
Tuskin oli klubilaisia kuitenkaan...?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Sabotaasi Näytä viestiSamassa anttilan suunnalta ilmestyi C6 RS6!
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja TomViKeltanen toisen sukupolven A3 pirkkalan s-marketin pihassa klo 18 aikaan. Kuskinpuolen sivulasissa member tunnus.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja maspeLiekö Ipsin vanha urssi Oulussa Puolivälinkankaan Nesteellä puolisen tuntia sitten?
Comment
-
Tänään seiskatiellä joku r%#kkari tuli roikkumaan takapuskurissa ja väläyttelemään pitkiä C4 avantilla. Hyvinkin tyylikäs ohitus vasemmalta, oltiin siis kolme rinnan kun itse ohitin toista autoa samaan aikaan. Tilanteessa siis noin 100 km/h vauhtia. Ja ei, minä en ala ajamaan yhtään sen nopeampaan jos joku tulee taakse roikkumaan, saattaa tapahtua päin vastainen reaktio. Se on kuitenkin minun kortti mikä siinä lähtee jos sattuu poliisit olemaan sopivassa paikassa.
Comment
-
Castrol varmasti oli tämän clubilaisen auto:
http://www.audiclub.fi/audifinns/member.php?u=8749
Comment
-
Taisin bongata tämän kolmen aikoihin Sykkeen parkkihallissa? Siistin näköinen peli kaikin puolin. Takaloosterissa oleva mallimerkintä noihin myyntikuviin verrattuna muuttunut.
http://www.audiclub.fi/audifinns/sho...d.php?t=116166
Merkkittuunaus oli pakon sanelema. Yleensä lähtee kaikki kromit ahterista heti.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja wadeeh Näytä viestiKukas oli tänää valkosella coupe quattrolla mikkelin graanin valoissa kääntymässä kuopion suuntaan? Rekkari UUH-...
Nätti oli :)))
Pääkaupunkiseudulla tuli nähtyä pari harvinaisempaa audia näin Mikkeliläisen silmin. Lauantaina päivällä about klo14 harmaa RS6 C6 itäkeskuksen valoissa kääntymässä itäväylälle. Illalla/yöllä sit Pasilassa musta B5 RS4 :)
Comment
Comment