Alkuperäinen kirjoittaja andre_
Näytä viesti
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja WepeMusta S4 farkku tänään lastenlinnan parkissa...itse olin BMW prätkällä paikalla.
Ei ole muuten kiva tapaamispaikka, harvoin hyviä uutisia...
Comment
-
-
Alkuperäinen kirjoittaja a.d.e Näytä viestiOliko foorumilaisia tänään iltapäivällä oulun motarilla menossa kello/haukipudas suuntaan, joskus puolenpäivän jälkeen punasella vissiin s2:lla?
Hyvin tuntu kiihtyvän siitä kasikympistä satkuun ;)
Comment
-
Bongattu kotinurkilla eli Haapaheikintiellä Jyskässä tänään klo ~17oo. Oli musta B6 A4 tummilla lasilla, ei rekkariakaan kerennyt katsomaan siinä kun muuta puuhasin. En ole aivan varma oliko kilven alusia autossa.
Jents myös bongattu tällä viikolla taasen kerran veturilla pariinkin otteeseen.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja zetter Näytä viestiBongattu kotinurkilla eli Haapaheikintiellä Jyskässä tänään klo ~17oo. Oli musta B6 A4 tummilla lasilla, ei rekkariakaan kerennyt katsomaan siinä kun muuta puuhasin. En ole aivan varma oliko kilven alusia autossa.
Jents myös bongattu tällä viikolla taasen kerran veturilla pariinkin otteeseen.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Nikke_ Näytä viestiÄskettäin kun oltiin menossa viikin prisman parkkihalliin niin ulos kurvas samaan aikaan musta b7 avantti, takana clubin alunen. Ja itse liikuin sillä mustalla 4f:llä.
Comment
-
Musta c4 avant clubitarralla tuli Hyvinkään Hakakallion St1:lle tankille, kun itse kolistelin mattavihreella Ventolla hesen autokaistalle :)
Comment
Comment