Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Alkuperäinen kirjoittaja andre_ Näytä viesti
    Sulla se komeen sininen B6 sedani missä ratapäiviltä jäänyt numero ikkunassa?
    Jep. No hyvä, etten sinun töitä vie ;) Alihankintana itekin siellä logiikkaohjelmia teen, nyt lähinnä siellä hallissa testailen.

    Comment


      Musta S4 farkku tänään lastenlinnan parkissa...itse olin BMW prätkällä paikalla.
      Ei ole muuten kiva tapaamispaikka, harvoin hyviä uutisia...

      Comment


        Alkuperäinen kirjoittaja Wepe
        Musta S4 farkku tänään lastenlinnan parkissa...itse olin BMW prätkällä paikalla.
        Ei ole muuten kiva tapaamispaikka, harvoin hyviä uutisia...
        Jeps meikäläinen siihen paraatiparkkiin autonsa sai. Tutkimuksissahan tuolla tosiaan oltiin.

        Comment


        • Eilen aamulla kasin aikaan hopea pullealoksuinen C5 Hämeenlinnanväylällä kehä 3:lta etelään päin. Takana oli jotain ledivaloa myöskin. Helvetin hyvältä näytti.

          Comment


            Tutun näköinen C4:nen itähelsingissä, ettei vai olisi ollut jarpaleen aatu korjaamolla :)

            Comment


              Oikein pongattu.

              Comment


              • Onkos HallaMasterin satku tällähetkellä Kaurialassa parkissa? On kyllä komee peli :)

                Edit: Kävin projektit osiosta vilkaseen viä kuvia ja rekkari täsmäis ;)

                Comment


                • Nihtiksellä muutama clubikilpi about 20min sitte.

                  Comment


                  • Hopea S2 avant Motonetin pihassa.

                    Comment


                    • Rovaniemen pörhöllä vihreä s6 farkku tänään aamusella, eli olikko se sie?

                      Comment


                        Eilen Mikkelin tienoilta tuli rampilta eteen D3 A8L clubin kilven alusilla. Ajelin perässä mustalla 4F:llä.

                        Comment


                          Morjes vaan avanttikuskille, kun vähän myöhässä äkkäsin morjestuksen Tapiolantiellä.
                          Ajoasento oli valunut vähän alas. Hyvä kun näin ratin takaa jotain.

                          Comment


                            Minä pyörähdin eilen Motonetillä. Tais tulla hopea TT vastaan kun kurvasin pihaan.

                            Comment


                              Äskettäin kun oltiin menossa viikin prisman parkkihalliin niin ulos kurvas samaan aikaan musta b7 avantti, takana clubin alunen. Ja itse liikuin sillä mustalla 4f:llä.

                              Comment


                                Sopivan kylmä olut! Tai oikeastaan useampi...
                                ja ilmeisesti liian monta, kun ajattelin tämän viskata "iloiset asiat" oksaan...

                                No...bongattu jääkaapissa muutama AurA.

                                Comment


                                • Oliko foorumilaisia tänään iltapäivällä oulun motarilla menossa kello/haukipudas suuntaan, joskus puolenpäivän jälkeen punasella vissiin s2:lla?
                                  Hyvin tuntu kiihtyvän siitä kasikympistä satkuun ;)

                                  Comment


                                  • Jap3 bongattu Kuopiossa, itse olin siskon miehen kyydissä, musta A6 C6 3.2

                                    Comment


                                    • No...bongattu jääkaapissa muutama AurA.
                                      Ei hullumpi valinta , itsellä tuo jääkaapin yläosa hehkuu sinisenä ja just saunasta tulleena hieman vajutan tuota hienoa hohtoa.

                                      Comment


                                        Alkuperäinen kirjoittaja a.d.e Näytä viesti
                                        Oliko foorumilaisia tänään iltapäivällä oulun motarilla menossa kello/haukipudas suuntaan, joskus puolenpäivän jälkeen punasella vissiin s2:lla?
                                        Hyvin tuntu kiihtyvän siitä kasikympistä satkuun ;)
                                        Oli. Hyvinhän se möhkökin liikku.

                                        Comment


                                          Bongattu kotinurkilla eli Haapaheikintiellä Jyskässä tänään klo ~17oo. Oli musta B6 A4 tummilla lasilla, ei rekkariakaan kerennyt katsomaan siinä kun muuta puuhasin. En ole aivan varma oliko kilven alusia autossa.

                                          Jents myös bongattu tällä viikolla taasen kerran veturilla pariinkin otteeseen.

                                          Comment


                                            quattro-fleece bongattu Viikin prismassa suunnilleen tunti sitten.

                                            Comment


                                            • Alkuperäinen kirjoittaja zetter Näytä viesti
                                              Bongattu kotinurkilla eli Haapaheikintiellä Jyskässä tänään klo ~17oo. Oli musta B6 A4 tummilla lasilla, ei rekkariakaan kerennyt katsomaan siinä kun muuta puuhasin. En ole aivan varma oliko kilven alusia autossa.

                                              Jents myös bongattu tällä viikolla taasen kerran veturilla pariinkin otteeseen.
                                              Jep minähän siellä taas pyörin:)

                                              Comment


                                              • Viimeyönä ravitsemusliikkeestä poistuttuani bongasin jonkun Audin, olisko ollu A6/8. V8 oli koneena ja orkkisnavi kojelaudassa.. Sattuneistä syistä ei enenpää muistikuvia :D

                                                Comment


                                                  Tänään tossa 16.30 - 17.00 välillä seiso Tampereen keskustassa, rautatieaseman lähettyvillä imola yellow B6 sedan. 1.8T koneella pakoputkistosta päätellen. Joku täältä?

                                                  Comment


                                                  • Alkuperäinen kirjoittaja Nikke_ Näytä viesti
                                                    Äskettäin kun oltiin menossa viikin prisman parkkihalliin niin ulos kurvas samaan aikaan musta b7 avantti, takana clubin alunen. Ja itse liikuin sillä mustalla 4f:llä.
                                                    Hep, ja tummat takavalot?

                                                    Comment


                                                      Joo ja ledeillä näytti olevan.

                                                      Comment


                                                        Hapelton1 bongattu vierestä Keha II ja kuitinmäentien risteyksessä, klo 15.55. Olin valkoisella C5:lla.
                                                        En ollut varma sen takia lapanen ei noussut. Ensi kerralla sitten.

                                                        Comment


                                                          muokattu
                                                          Viimeksi muokannut hapelton1; 8.12.2012, 07:52.

                                                          Comment


                                                            Aivan...välillä tuntuu siltä että virolaiset ainoastaan ajaa Espoossa näin vanhalla C5:lla.

                                                            Comment


                                                              Musta c4 avant clubitarralla tuli Hyvinkään Hakakallion St1:lle tankille, kun itse kolistelin mattavihreella Ventolla hesen autokaistalle :)

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X