Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Porvoon motarilla ennen Kehä III:n liittymää varttia vaille kahdeksan suhautin ohitse mustasta B7 sedanista, jossa kilvenaluset ainakin takana. Rekkari LLI-xxx.

    Olin naamioitunut kullankeltaiseen ranskattareen (207).

    Comment


    • Helsingin keskusta tänään aamuruuhkassa musta b7 avant takalasi pommitettu vissiin jotkut mersut alla kun ei nähny kunnolla rek:HOI-xxx.
      Viimeksi muokannut Bones; 1.10.2012, 09:29.

      Comment


      • Alkuperäinen kirjoittaja Otto. Näytä viesti
        Porvoon motarilla ennen Kehä III:n liittymää varttia vaille kahdeksan suhautin ohitse mustasta B7 sedanista, jossa kilvenaluset ainakin takana. Rekkari LLI-xxx.

        Olin naamioitunut kullankeltaiseen ranskattareen (207).
        Hep! Minähän se siellä köröttelin unihiekat silmissä kohti toimistoa!

        Comment


          Alkuperäinen kirjoittaja Bones Näytä viesti
          Helsingin keskusta tänään aamuruuhkassa musta b7 avant takalasi pommitettu vissiin jotkut mersut alla kun ei nähny kunnolla rek:HOI-xxx.
          Minä! Sattuko sulla olemaan musta B7 sedan? Semmoisen bongasin mechelininkadulla aamulla..

          Comment


            Sunnuntaina morjesteltu ?Pispala/Epilä? akselilla tummansiniselle B5 kuskille! Sama kaveri jolle morjestelin joskus aiemmin asematunnelin mäessä?

            Comment


            • Alkuperäinen kirjoittaja Sami.M Näytä viesti
              Minä! Sattuko sulla olemaan musta B7 sedan? Semmoisen bongasin mechelininkadulla aamulla..
              Mulla on avantti ja olin firman syslerillä liikenteessä.
              Oli asiallisen näkönen laite sulla mitä kerkesin takaa näkemään.

              Comment


              • Jyväskylässä Scandicin kulmalla puoli tuntia sitten hieman harvinaisempi käyttis, eli hopeinen RS6 ja vieläpä sedanina. Itse olin naamioitunut rouvan kauppakassiin. :D Olikohan joku paikallinen vai satunnainen matkailija? Hieno laite!

                Comment


                  Olikos Paranormalix tänään mun vieressä Johtokadun risteyksessä työautolla puolen puolen neljän hujakoilla?

                  Comment


                    juu joskus kolmen jälkeen kävin siinä tankilla, sulla on auto vaihtanut väriä siitä kun viimeksi sattui silmään...

                    Comment


                      Alkuperäinen kirjoittaja Paranormalix Näytä viesti
                      juu joskus kolmen jälkeen kävin siinä tankilla, sulla on auto vaihtanut väriä siitä kun viimeksi sattui silmään...
                      Joo se vanha vajaaveto lähti Joutsenoon jo maaliskuussa ja hain sitten harmikseni tuon punaisen quattrona...

                      Comment


                      • Alkuperäinen kirjoittaja baller Näytä viesti
                        Lauantai-iltana punainen B8 A4 Vertini Stance vanteilla tiksimunkilla ja tänään joskus neljän maissa B7 A4 klubikilvenalusilla Tapanilan Alepan parkkiksella.
                        Meikä pyöritteli vertinejä b8 alla :P

                        Comment


                          Alkuperäinen kirjoittaja Niconce Näytä viesti
                          Sunnuntaina morjesteltu ?Pispala/Epilä? akselilla tummansiniselle B5 kuskille! Sama kaveri jolle morjestelin joskus aiemmin asematunnelin mäessä?
                          Kyllä on sama kaveri kyseessä:D Kattelin jo rantatien valoista, että mikäs kikotin siellä edellä menee, mutta Nikohan se oli ässää ulkoiluttamassa.

                          Comment


                          • Alkuperäinen kirjoittaja Pygmi Näytä viesti
                            Joo se vanha vajaaveto lähti Joutsenoon jo maaliskuussa ja hain sitten harmikseni tuon punaisen quattrona...
                            FFU-886?

                            Comment


                              Alkuperäinen kirjoittaja Ka11e Näytä viesti
                              FFU-886?
                              Kyllä. Nykyisestä olinpaikasta ja kunnosta tietoa?

                              Comment


                              • Alkuperäinen kirjoittaja Pygmi Näytä viesti
                                Kyllä. Nykyisestä olinpaikasta ja kunnosta tietoa?
                                Kaverilla joutsenossa. Hienossa kunnossa edelleen :)

                                Comment


                                  No hyvä että on kunto säilynyt! Monesti surkutellut että tulikin myytyä... :)

                                  Comment


                                  • Alkuperäinen kirjoittaja Pygmi Näytä viesti
                                    No hyvä että on kunto säilynyt! Monesti surkutellut että tulikin myytyä... :)
                                    Tulee ilmeisesti kohta myyntiin,kun etsiivät tilavampaa...

                                    Comment


                                    • Alkuperäinen kirjoittaja T3pi Näytä viesti
                                      Meikä pyöritteli vertinejä b8 alla :P
                                      Okei, todella näyttävät vanteet ja stance kohdallaan.

                                      Comment


                                        AD huollon pihassa Säynäslahdentiellä S6 C5 farkku Ritalin vanteilla ja tais olla Nyrretarra takaboksissa. Väri oli tumma metallin punanen. Clubitunnuksia en huomannut, mutta nätti oli kyllä.

                                        Comment


                                        • Alkuperäinen kirjoittaja baller Näytä viesti
                                          Okei, todella näyttävät vanteet ja stance kohdallaan.
                                          Jep! Ens kesänä toivottavasti pussit alla ;) Taisin nähdä sinutki tiksinmunkilla jos liikuit mustalla A5:lla :)

                                          Comment


                                            Jokunen päivä jo aikaa, mutta Turun päässä ykkösmotaria ohi meni A7 MTM-takapäämerkillä ja klubin kilvenalusilla. Kukahan hän lie?

                                            Comment


                                              Sunilan ex A3 8L 1.8Tq tänään iltapäivällä Helsingissä Teollisuuskadulla. Punainen A3 SB 8P kilvenalusilla Meilahdessa Helsingissä parkissa parhaillaankin.

                                              Comment


                                                Alkuperäinen kirjoittaja Tony.N
                                                Oliko vayne jäken sittarilla 3 kintaalla? Joku s4 b5 avant kilven alusella ajo just parkkikselle kun itse tein lähtöä.
                                                Juu meikäläisen auto taisi käydä kaupassa ;)

                                                Comment


                                                • Nyt tuli toistamiseen vastaan S6? C4 Avantti tuolla munkkivuoren suunnilla. Tuntomerkkeinä ledit edessä ja musta väri. Kilvenalusia en oo huomannu kun liian myöhään huomannu katsoa.

                                                  Comment


                                                    andre_:n B6:nen useana päivänä Villähteellä parkissa. Samassa rivissä jonkun musta B6:nenkin?

                                                    Comment


                                                      Joku testaili tänään veekasia Tampereella lentokentänkadulla.
                                                      Sininen, mahdollisesti B7 S4 avantti mitä vilaukselta näin.

                                                      Comment


                                                      • Espoo merituuli punanen tt kilvenalusilla.
                                                        Ymmärrän tuskasi meillä oli kanssa yks bmw samassa paikassa parkissa.

                                                        Comment


                                                          Tossa n. ½tuntia sitten ajo Pirkkalan citymarketin ja kauppakeskus veskan välistä musta A4 B6 avant ja takana oli ainaki kilvenalunen. Olin just siinä liikenneympyrässä kävelemässä sateenvarjon kanssa.

                                                          Comment


                                                            Oman auton telkkarista. :) Eilisessä muuttajat ohjelmassa oli aika maukas punainen urssi parkkiksella. ;)

                                                            Comment


                                                              Alkuperäinen kirjoittaja Maku Näytä viesti
                                                              andre_:n B6:nen useana päivänä Villähteellä parkissa. Samassa rivissä jonkun musta B6:nenkin?
                                                              Sulla se komeen sininen B6 sedani missä ratapäiviltä jäänyt numero ikkunassa? Itsehän oon siellä komennuksella ns. alihankkijana tekemässä sähkösuunnitteluhommia. Mustan suht hyvällä stancella olevan B6:n kuski onkin sitten talon omaa väkeä, eräs Heikki joka duunailee pc:iden hw-hommia.. ei näyttänyt löytyvän foorumilaisista nimihaun perusteella.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X