Puoli kympin aikaan morjesteltu Tampereella mattasiniselle B5 A4 kuskille, Kalevan ABC:n kohdalla! Morjesta sinnekkin!
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja zetter Näytä viestiJuu sen jo oonkin tiedostanu :) Autos ainakin näytti olevan myöhemmin vielä veturilla kun piti sieltäkin kahvia saada päivällä...
Comment
-
Kukas ajeli hopealla s6:lla rovaniemellä jätkänkynttilän likellä tänään puolen päivän aikoihin?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja jarituru Näytä viestiKun kehityskeskustelu on seuraavan kerran, niin kysymys on muutettu muotoon: Kuinka paljon lisää täytyy maksaa, että on varaa käydä Audilla töissä? :)
Ja ettei mene ihan asian vierestä: punainen C5 Avant, quattro-teksteillä ja vähän laitetulla putkistolla äänistä päätellen eilen Kauklahden Valintatalolla noin neljän korvilla. Kukas tunnustaa?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Killeri Näytä viestiOliko janhe bumblebeellä mun takana keha II:lla/ kuitinmäentiella about 14:35 tänään?
Comment
-
Punanen b5 kilvenalusella vt.23:lla menossa Varkautta kohti siinä 18.30 maissa. Kuka tunnustaa?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja -03 tq Näytä viestib5 s4 avant kärry peräs Vaasan motarilla n klo 19:00
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja 54mmy Näytä viestiPower setin kohdalla valoissa oli joku kilven alusilla varustetulla A4:sen farkulla. Tais olla kuskilla jokin huomioliivi/-takkikin päällä. Itse olin siis golfilla liikenteessä.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Victor Näytä viestiMinähän se olin salilta tulossa, tosin tein pienen mutkan keskustan kautta. En siis ollut pelissä. :) Yllättäen en taas ite oo huomannut ketään... :D
Comment
-
-
Alkuperäinen kirjoittaja Pitkänen Näytä viestiPunainen kasikymppi Riihimäen HAMK:in parkkiksella ruokalan päädyssä. Kilvenalusta edessä ja tarrakin tais olla sivuikkunassa. Tuli ekaa kertaa käytyä katsastamassa ruokalan tarjonta kun siinä lähellä satun työskentelemään..
Eilen bongattu RS5, "RS-5" rekkareilla varustettuna, kehä III:lla.
Comment
Comment