Alkuperäinen kirjoittaja ziree
Näytä viesti
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja Tommi[FIN]ViLe tuli jälleen vastaan 5 tiellä, tällä kertaa visulahden kohdilla. Ajoin vastaan tumman harmaalla A6:lla
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Jylle Näytä viestiMeikäläinen metältä palailemassa
Olinko sokea vai vai eikö sulla vain ollut klubikilpeä keulassa? Itse olin tuolla omalla hopealla ässällä liikkeessä kun tulit vastaan.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja KimmoH Näytä viestiRauhankadun shellillä useita audeja tänään n. klo. 22, hopea kolmonen, japin 80, harmaa b7 avant ja punainen b7 avant pihan perällä.
Comment
-
PikkuMyynen bongattu kauppareissulla eilen kaltoinkohdelllun takapuskurin kera Neulamäessä opiskelijatalon parkkipaikalla
Jep, vaimoke viettää aikaa noitten vaihto-opiskelojoiden kanssa ajellen Pikku-Myyllä. Onkos sinun satkusta kuvia jossain vai mistä tunnistan sun seenelkun? Takapuskuri saanut kyytiä kärrittämisestä.
Kukas pitää B5 tummanvihreetä S4:ta Leppävirran Nesteen takana tosi usein? Samalla paikalla havaittu pari lötköä useampaan otteeseen. Kuka, ketkä?
Comment
-
Kerhon kilvenalusilla varustettu hopeinen 4F Allroad bongattu Viikin Prisman parkkihallissa eilen iltapäiväkahden aikoihin.
Comment
-
Siinä myyssä on perseelleen maalatut puskurit paskoilla pohjilla, niin ei ihme että maali ropisee pois.
200:sia tai v8:ja ei muilla oikein olekaan liikenteessä, kun pasij:llä ja minulla. Joku niistä ollut varmasti. Kaima kyllä ruumisauton ja nuo minun laitteet tunnistaa ainakin :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja 8866 Näytä viestiMustanpuhuva b6 koppainen, edessä kilvenalunen. Oli parkissa taivasalla Hki-Vantaan lentokentällä terminaalin ja parkkihallin välissä. Tuli huomattua, kun towereiden kanssa palattiin Ringiltä.
Comment
-
N.klo 17 valkoinen A6 (C5) sedan Pitkäjärven ABC:ltä lähdössä kun itse tulin siihen. Kilvenalunen vain edessä ja gekko takakontissa.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Lipponen Näytä viestiJonkin aikaa sitten tuli audi200tuning vastaan punaisella R8:lla. Oli hymy korvasta korvaan.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja päivi ripatti Näytä viestiNyt on valitettavasti herra Lipponen nähnyt väärin....Marko oli kyllä töissä tuohon aikaan.Joku muu oli puikoissa tai kartturina.Noh,näitä sattuu... :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja zetter Näytä viestiMinähän sieltä kahvia hain. Hoksasin juu auton, mutta en edes tajunnu että lähit siitä kun jotain puhelimella hakkasin niin ei nähny kuskia.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja jents Näytä viestiIstuin siinä pihalla pöydässä kun ajoit pihaan :) Ja jos ahjolla tuut pyörimään ni törmäät pakosti kun oon töissä siellä :D
Comment
-
jompp4
Comment