Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Power setin kohdalla valoissa oli joku kilven alusilla varustetulla A4:sen farkulla. Tais olla kuskilla jokin huomioliivi/-takkikin päällä. Itse olin siis golfilla liikenteessä.

    Comment


    • Alkuperäinen kirjoittaja Metsässä Näytä viesti
      Pettymys, en bongannut jariturun autoa hänen duunipaikan pihassa. Joku B8 siellä seisoi. Onko jarilla motivaation haku päällä? :)
      Ensi kerralla sitten soitatat mut paikanpäälle hörppäämään kahvit, jookosta?
      Mä olen "opettanut" henkilökuntaa hyvin, kun omien rassien lisäksi talossa on jo B7 avant ja B8 sedan. Myös toisen konsernimerkin edustus alkaa olla jo ihan kiitettävä :D
      Oma möhkö makaa tippivikaisena kotiparkkiksella ja Recro-reissua järjestellään...

      Comment


        Ei oo numeroa, niin ei pysty kiusaamaan :)

        Tuli huomattua, että siellä on jonkin verran tuo VAG-konsernia edustettuna, ei alkuunkaan paha asia :)

        Comment


          Tänään 12.9 klo 16:20 Lappeenrannassa. tumma b5 farmari tuli vastaan puukeskuksen kohdilla menossa biltema/motonet suuntaan? clubi kilvenaluset oli.

          Itse ajoin tummansinisellä b5 farkulla :)
          Kuka tunnustaa?

          Comment


          • Jarilla ollut kehityskeskustelussa vakiokysymys: "Paljonko sulle pitää maksaa lisää, että ajat Audilla työmatkasi?"

            Comment


            • Alkuperäinen kirjoittaja maspe Näytä viesti
              Jarilla ollut kehityskeskustelussa vakiokysymys: "Paljonko sulle pitää maksaa lisää, että ajat Audilla työmatkasi?"
              Kun kehityskeskustelu on seuraavan kerran, niin kysymys on muutettu muotoon: Kuinka paljon lisää täytyy maksaa, että on varaa käydä Audilla töissä? :)

              Ja ettei mene ihan asian vierestä: punainen C5 Avant, quattro-teksteillä ja vähän laitetulla putkistolla äänistä päätellen eilen Kauklahden Valintatalolla noin neljän korvilla. Kukas tunnustaa?

              Comment


                Eilen joskus puoli neljän nurkilla Siltakylän Salen pihalla. Joku täältä mustan C5 S6:sen kanssa just lähdössä pihasta, kun me oltiin tulossa piparikaupoille? Sinisellä saman koppasella RonSulla oltiin liikkeellä...

                Comment


                  Alkuperäinen kirjoittaja olspa
                  Tuliko arto s eilen aamulla vastaan 9 aikoissa motarin lopussa kun tullaan haminaan päin vai joku muu? Sininen a6, aluset oli ainakin eessä, tajusin nostaa lapasta vasta kohdalla.
                  Kalenterin mukaan olen ollut muualla. Itse en noin kauas enää menemisiäni muista.. =)

                  Alkuperäinen kirjoittaja Sabotaasi
                  Jos ei sinisiä RS6 montaa ole tällä kylällä niin olen bonganut monesti Renkomäen autoexpertin pihalla sen. Liekkö työntekijän vai useasti rikki :)
                  Ei ole usein rikki, oli vaan pirullinen löydettävä se vika. Ei saanut merkkihuolto kuntoon. Auto liikkuu nykyään Kotkan nurkilla. Omistaja kirjottelikin tossa pykälää ylempänä.
                  Viimeksi muokannut arto s; 13.9.2012, 07:40.

                  Comment


                  • Ucg urssi Kaukajärvellä postilla parkissa eilen klo 1500

                    Comment


                      Tänään sattu hopeinen S4 B5 avantti lidlin kohdalla Joensuussa. Clubi kilpi oli takana. Ajoit melkein viereen valoihin.

                      Komealta näytti autos!

                      Comment


                      • Alkuperäinen kirjoittaja Hege Näytä viesti
                        Tänään 12.9 klo 16:20 Lappeenrannassa. tumma b5 farmari tuli vastaan puukeskuksen kohdilla menossa biltema/motonet suuntaan? clubi kilvenaluset oli.

                        Itse ajoin tummansinisellä b5 farkulla :)
                        Kuka tunnustaa?
                        Mie olin motonettiin menossa, kuin myös tummansinisellä b5 avantilla.

                        Comment


                          Konalan Motonetin parkkikselta poistui mun kanssa samaan aikaan clubilainen. Järki oli sen verran jäässä että tuntomerkit on "musta sedan audi, clubi kilvenaluset" sekä kello oli ~14.40

                          Comment


                          • Otaniemessä parkkipaikalla hopeinen A4 avant, tomasonin vanteilla ja alusella ainakin aamupäivän parkissa. Opiskelijoita kenties vai töissäkö? Itse parkkeerasin sinisen B5 sedanin vastapäätä, ilman tunnuksia kylläkin.

                            Comment


                              Osuu sen verran lähelle, että voisin melkein sanoa, että kyseessä oli kutonen ja allekirjoittaneen bitukka. Gekko jos oli vielä kontissa niin 100% osuma :) Ja hommissa tulee oltua siellä M- ja Y-osalla jotka on remontissa.

                              Alkuperäinen kirjoittaja ilyx Näytä viesti
                              Otaniemessä parkkipaikalla hopeinen A4 avant, tomasonin vanteilla ja alusella ainakin aamupäivän parkissa. Opiskelijoita kenties vai töissäkö? Itse parkkeerasin sinisen B5 sedanin vastapäätä, ilman tunnuksia kylläkin.

                              Comment


                              • No hittolainen, en sitten kutosta tunnistanut, mutta gekko tosiaan löytyi kontista myöskin. :) Päivittäin tulee itsekin siellä asioitua, konetekniikan merkeissä tosin. :)

                                Comment


                                • Alkuperäinen kirjoittaja mikaha Näytä viesti
                                  Tänään sattu hopeinen S4 B5 avantti lidlin kohdalla Joensuussa. Clubi kilpi oli takana. Ajoit melkein viereen valoihin.

                                  Komealta näytti autos!
                                  Minäpä siinä taisin viiheltää. Sun edellä oleva kia lähti siihe malliin liikkeelle, että pitää varmaan niitä isompia ahtimia ruveta pikkuhiljaa etsii ku eco kiiatki jättää paikalleen :)

                                  Comment


                                    Alkuperäinen kirjoittaja ilyx Näytä viesti
                                    No hittolainen, en sitten kutosta tunnistanut, mutta gekko tosiaan löytyi kontista myöskin. :) Päivittäin tulee itsekin siellä asioitua, konetekniikan merkeissä tosin. :)
                                    Eipä osunut omaan silmään meikäläisen Audia, tosin olin niin omissa ajatuksissa että hyvä ku omalle autolle löysin :)


                                    Ja parasta aikaa on eteläisellä rautatienkadulla sininen farkku S4 ja olipa myös nyrre-tarra kontissa. Clubi tunnuksia ei näkynyt, mutta kilvet oli kyllä erikoiset, alkoivat O:lla. On kyllä komean näkönen peli.

                                    Comment


                                      Kenenkäs hopeinen B6 seisoo aamupäivisin Tuman edessä? Tälläkin viikolla monena aamuna bongannu sen siinä kadun varressa.

                                      Comment


                                        Alkuperäinen kirjoittaja RistoEe Näytä viesti
                                        Ja parasta aikaa on eteläisellä rautatienkadulla sininen farkku S4 ja olipa myös nyrre-tarra kontissa. Clubi tunnuksia ei näkynyt, mutta kilvet oli kyllä erikoiset, alkoivat O:lla. On kyllä komean näkönen peli.
                                        B8 S4 ja kilvet päättyvät 3:n? :) Tuli eilen ajeltua sen perässä samoilla seuduilla ja jumaliste, että on maukas laite!

                                        Comment


                                          Juurikin samainen kulkine, Janne :)

                                          Comment


                                          • Tänään bongattu musta A3 8P Le Mans tyyppisillä vanteilla klo.13 toriparkissa. Lisäksi oli hauskoja tarroja takakontissa ja keulalla OEM+. Komea peli. Ajoin oman kulkineen siihen melkein taakse.

                                            Comment


                                            • Toivottavasti en bongannut ketään clubilaista/foorumilaista tänään Halssilan Teboilin pihasta.
                                              Oli musta B6 koppainen Avantti tankkauksen jälkeen jätetty tylysti siihen tankkauspaikalle ja kuski poistunut paikalta.. Nimim: olis siihen joku muukin halunnut päästä tankkaamaan..

                                              Comment


                                              • Tampereella nähty useasti tumma RS3. Klubilaisia?

                                                Comment


                                                  ViLe tuli jälleen vastaan 5 tiellä, tällä kertaa visulahden kohdilla. Ajoin vastaan tumman harmaalla A6:lla

                                                  Comment


                                                  • japi bongattu tänään b5:lla liikenteessä päivällä, kuopiontiellä.

                                                    Comment


                                                    • Tänään Kullo golfin parkkiksella punanen b8 a4 farkku klubitarralla. Kukas olit?

                                                      Comment


                                                        Alkuperäinen kirjoittaja Matti83 Näytä viesti
                                                        japi bongattu tänään b5:lla liikenteessä päivällä, kuopiontiellä.
                                                        Matti83 vastaavasti samassa paikassa Scanialla.

                                                        Comment


                                                        • AHISSS tuli vastaan elon kohdalla ylöjärvellä viime torstai iltapäivänä

                                                          Comment


                                                          • Paltamossa perjantaina kello kolmen aikaan sillan kohdalla tuli vastaan musta a8/s8 d2. Melkein heti sen perässä tuli punainen s4 b5 avant, molemmat menossa kajaanin suuntaan. Tuo kasi tuli sitten myöhemmin samana päivänä vastaan kajaanin prisman liikennevaloissa, joskus viiden aikoihin.

                                                            Comment


                                                              Alkuperäinen kirjoittaja sakarivo Näytä viesti
                                                              AHISSS tuli vastaan elon kohdalla ylöjärvellä viime torstai iltapäivänä
                                                              Morjesta vaan Sakari. Tulee aika tehokkaasti pyörittyy tuossa Ylöjärven, varsinkin Elon/Ylöjärven Shellin seudulla ja puoliks aina laput silmillä tai liian myöhään moikkaillen :D

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X