Power setin kohdalla valoissa oli joku kilven alusilla varustetulla A4:sen farkulla. Tais olla kuskilla jokin huomioliivi/-takkikin päällä. Itse olin siis golfilla liikenteessä.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja Metsässä Näytä viestiPettymys, en bongannut jariturun autoa hänen duunipaikan pihassa. Joku B8 siellä seisoi. Onko jarilla motivaation haku päällä? :)
Mä olen "opettanut" henkilökuntaa hyvin, kun omien rassien lisäksi talossa on jo B7 avant ja B8 sedan. Myös toisen konsernimerkin edustus alkaa olla jo ihan kiitettävä :D
Oma möhkö makaa tippivikaisena kotiparkkiksella ja Recro-reissua järjestellään...
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja maspe Näytä viestiJarilla ollut kehityskeskustelussa vakiokysymys: "Paljonko sulle pitää maksaa lisää, että ajat Audilla työmatkasi?"
Ja ettei mene ihan asian vierestä: punainen C5 Avant, quattro-teksteillä ja vähän laitetulla putkistolla äänistä päätellen eilen Kauklahden Valintatalolla noin neljän korvilla. Kukas tunnustaa?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja olspaTuliko arto s eilen aamulla vastaan 9 aikoissa motarin lopussa kun tullaan haminaan päin vai joku muu? Sininen a6, aluset oli ainakin eessä, tajusin nostaa lapasta vasta kohdalla.
Alkuperäinen kirjoittaja SabotaasiJos ei sinisiä RS6 montaa ole tällä kylällä niin olen bonganut monesti Renkomäen autoexpertin pihalla sen. Liekkö työntekijän vai useasti rikki :)Viimeksi muokannut arto s; 13.9.2012, 08:40.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Hege Näytä viestiTänään 12.9 klo 16:20 Lappeenrannassa. tumma b5 farmari tuli vastaan puukeskuksen kohdilla menossa biltema/motonet suuntaan? clubi kilvenaluset oli.
Itse ajoin tummansinisellä b5 farkulla :)
Kuka tunnustaa?
Comment
-
Osuu sen verran lähelle, että voisin melkein sanoa, että kyseessä oli kutonen ja allekirjoittaneen bitukka. Gekko jos oli vielä kontissa niin 100% osuma :) Ja hommissa tulee oltua siellä M- ja Y-osalla jotka on remontissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ilyx Näytä viestiOtaniemessä parkkipaikalla hopeinen A4 avant, tomasonin vanteilla ja alusella ainakin aamupäivän parkissa. Opiskelijoita kenties vai töissäkö? Itse parkkeerasin sinisen B5 sedanin vastapäätä, ilman tunnuksia kylläkin.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja mikaha Näytä viestiTänään sattu hopeinen S4 B5 avantti lidlin kohdalla Joensuussa. Clubi kilpi oli takana. Ajoit melkein viereen valoihin.
Komealta näytti autos!
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja ilyx Näytä viestiNo hittolainen, en sitten kutosta tunnistanut, mutta gekko tosiaan löytyi kontista myöskin. :) Päivittäin tulee itsekin siellä asioitua, konetekniikan merkeissä tosin. :)
Ja parasta aikaa on eteläisellä rautatienkadulla sininen farkku S4 ja olipa myös nyrre-tarra kontissa. Clubi tunnuksia ei näkynyt, mutta kilvet oli kyllä erikoiset, alkoivat O:lla. On kyllä komean näkönen peli.
Comment
-
Kenenkäs hopeinen B6 seisoo aamupäivisin Tuman edessä? Tälläkin viikolla monena aamuna bongannu sen siinä kadun varressa.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja RistoEe Näytä viestiJa parasta aikaa on eteläisellä rautatienkadulla sininen farkku S4 ja olipa myös nyrre-tarra kontissa. Clubi tunnuksia ei näkynyt, mutta kilvet oli kyllä erikoiset, alkoivat O:lla. On kyllä komean näkönen peli.
Comment
-
ViLe tuli jälleen vastaan 5 tiellä, tällä kertaa visulahden kohdilla. Ajoin vastaan tumman harmaalla A6:lla
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Matti83 Näytä viestijapi bongattu tänään b5:lla liikenteessä päivällä, kuopiontiellä.
Comment
-
Paltamossa perjantaina kello kolmen aikaan sillan kohdalla tuli vastaan musta a8/s8 d2. Melkein heti sen perässä tuli punainen s4 b5 avant, molemmat menossa kajaanin suuntaan. Tuo kasi tuli sitten myöhemmin samana päivänä vastaan kajaanin prisman liikennevaloissa, joskus viiden aikoihin.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja sakarivo Näytä viestiAHISSS tuli vastaan elon kohdalla ylöjärvellä viime torstai iltapäivänä
Comment
Comment