Paltamon kyläraitilla parin minuutin sisään ohi ajoi uudehkot Q5 leveän peräkärryn kanssa ja valkoinen A4 B8 allroad. Lisäksi samaan syssyyn vielä hopeinen A6 C5 Avant. Itse olin koiran kanssa lenkkeilemässä.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
jentsi auto näytti oleva Ahjon pihassa kun siinä kävi piipahtaa vähäsen aikaa sit. Taidat siin olla duunissa kun useemminkin ollu ku aloin miettii, tai sit vaan tykkäät syödä siel :)
Nin ja lisäksi tuossa Vaajakosken motarilla Musta b7 meni ohite kilven alusilla hetki sitten, morot vaa.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja zetter Näytä viestiNin ja lisäksi tuossa Vaajakosken motarilla Musta b7 meni ohite kilven alusilla hetki sitten, morot vaa.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja zetter Näytä viestijentsi auto näytti oleva Ahjon pihassa kun siinä kävi piipahtaa vähäsen aikaa sit. Taidat siin olla duunissa kun useemminkin ollu ku aloin miettii, tai sit vaan tykkäät syödä siel :)
Nin ja lisäksi tuossa Vaajakosken motarilla Musta b7 meni ohite kilven alusilla hetki sitten, morot vaa.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja TomVi Näytä viestiN. 14.45 aikaan koskarin ohi kohti linkkuasemaa ajo sininen S4? b5 avant, tais olla facelift vielä. Käänty sitten kohti yliopistoa. Mulla oli se hopeinen b5 sedan jota taisin hetken kattoa, kun valoissa oltiin.
Morjens vaan!
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja zetter Näytä viestijentsi auto näytti oleva Ahjon pihassa kun siinä kävi piipahtaa vähäsen aikaa sit. Taidat siin olla duunissa kun useemminkin ollu ku aloin miettii, tai sit vaan tykkäät syödä siel :)
Comment
-
Joo, saatoinpa hyvinkin olla, jos farkku oli, töistä kotio oli mieli. Tampereen suunnasta siis. Toivottavasti ei tullut törttöiltyä ;=).
Comment
-
Vanhempikoppanen s8? Saksan kilpailuvärisenä ykköskehällä Lepuskin tunnelin suulla matkalla länteenpäin, ohi ajellessa nostin lapasta kun kerhotarran näin takasivulasissa, noin tunti sitten.
Comment
-
Jos se oli farmari ja ajankohtana iltapäivä, niin speksit osuisi omaan kulkupeliin. Kuskina on tosin ollut parempi puolisko.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja trallalaalaakso Näytä viestiVanhempikoppanen s8? Saksan kilpailuvärisenä ykköskehällä Lepuskin tunnelin suulla matkalla länteenpäin, ohi ajellessa nostin lapasta kun kerhotarran näin takasivulasissa, noin tunti sitten.Viimeksi muokannut ziree; 11.9.2012, 20:15.
Comment
-
Joku klubilainen koitti vissiin morotella Uudenmaantien ja Itäisen pitkäkadun risteyksessä tänään tiistaina neljän jälkeen. Jäädytin siinä valoissa ja huomasin, että joku siellä heiluu epämääräisesti ja kilvenaluset oli. :P Punaisella bertta kutosella olit liikenteessä.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Siba Näytä viestiJoku klubilainen koitti vissiin morotella Uudenmaantien ja Itäisen pitkäkadun risteyksessä tänään tiistaina neljän jälkeen. Jäädytin siinä valoissa ja huomasin, että joku siellä heiluu epämääräisesti ja kilvenaluset oli. :P Punaisella bertta kutosella olit liikenteessä.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Ukkopaha Näytä viestiEilen viiden aikoihin näkyi Jyväskylässä siinä kirkon kohdalla liikennevaloissa tummanvihreä C5 Avant tummilla takavaloilla, gekko-tarralla ja kilvenalusilla. Heitit uukkarit siinä liikennevaloissa. Itse olin siinä oikeanpuolimmaisella kaistalla harmaalla kasikympillä.
Comment
Comment