Eilen klo 18:50 Nummelan pisteen ympyrässä S7. Taisi olla harmaa, en varmasti nähnyt kun livahti niin sutjakasti. Teipeistä ovissa tunnistin, esittelyauto ehkä.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Missäpäin Lohjaa duunailet? Siitä Menninkäisen portilta on alle km matkaa meikäläisen luokse :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja TMK-83 Näytä viestiSv:n entisen (tai sitten todella samannäköisen) b6:n kääntymässä Joutsensillalle. Klubilaisia? Samassa risteyksessä vastakkaisella puolella katua RS5. On se kyllä silkkaa erotiikkaa pyörillä. Ja ne äänet...
Comment
-
Eilissä päivänä (5.9) kuopion motarilla bongattu punainen B6 A4, josta löytyi kilvenaluset sekä tarra. Ite ajelin sillä hopealla DTM:llä.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja roadthunderEilissä päivänä (5.9) kuopion motarilla bongattu punainen B6 A4, josta löytyi kilvenaluset sekä tarra. Ite ajelin sillä hopealla DTM:llä.
Comment
-
Sinä A3 kuski (klubin kilvenalusella), joka revittelit keskiviikko vai torstai aamuna titan grau värisellä autollasi Keimolan Nesteen pihalla pohjoista päin et taida parantaa yhtään Klubin saati automerkin mainetta.
Kyllä, autoharrastajana osaan jopa nelosesta ja vaihdoista päätellä, että ei tainnut olla parkkipaikalla ihan sallituissa rajoissa nopeudet.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Avantisti Näytä viestiOliko Adukka V8:lla Kaakkurin rampilla tänään klo:18.30? Käännyit Kempeleeseen, kun itse ajelin suoraan kohti Oulunsaloa.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja zetter Näytä viestiÄsken Jyväskylässä punainen A4 b6 1.8tq ajeli kilven alusten kera Vaasankatua alaspäin.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja jents Näytä viestiOliko hötsi tarra takalasissa?:)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja zetter Näytä viestiEi muistaakseni ollu. Tais olla ihan kalvottomat lasit muutenkin tuossa autossa. Voihan sitä tietenkin väärin muistaa... Mut ainakaan sinun B6 se ei ollut :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Niconce Näytä viestiTänään klo14 morjesteltu Tampereella asematunnelin mäessä siniselle B5 A4/s4 kuskille. Oli puskuri irti ja keulalla vähintäänkin riittävä välijäähdytin :)
Comment
-
Uudenkarhea valkoinen A3 veti risteyksestä suht näyttävästi eteen tänään noin klo. 15.40 Oriveden jälkeen Tampereelle päin mentäessä.
Mitä liikkui päässä, tai ei siis vissiin mitään. Tyypillä ei ollut aikomustakaan yrittää kiihdyttää pois jaloista. Itse joudun painamaan jarrua ihan huolella.
Toivottavasti EI ollut foorumilaisia tämä itsekäs paviaani.
Ei hime, että saadaan joka päivä lukea uutisista pahoista kolareista.Nämä tyypit niitä juuri aiheuttavat.
Comment
-
Jaarli tarjoustalon kohdilla n. klo 1400 paikallista aikaa. Taitaa olla jo toinen kerta kun kohtaamme :)
Comment
-
Bongattu RS6 sedan, harmaa (komea laitos), välillä Tampere-Ylöjärvi, korkattu ralliin mennessä Transvestiitin huoltoautolla :D
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja jaarli81 Näytä viestiMilläs autolla olit liikkeellä? Varmaanki olin minä kun noihin aikoihin ajettiin kohti Vantaan Hoploppia. Siellä 5h niin ei tiedä onko poika vai vanhemmat väsyneempia, kun pikkumiehen perässä kiipeiltävä siellä!:D
Comment
Comment