Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Eilen klo 18:50 Nummelan pisteen ympyrässä S7. Taisi olla harmaa, en varmasti nähnyt kun livahti niin sutjakasti. Teipeistä ovissa tunnistin, esittelyauto ehkä.

    Comment


      Missäpäin Lohjaa duunailet? Siitä Menninkäisen portilta on alle km matkaa meikäläisen luokse :)
      Haikarin leirintä alueen edessä laitetaan jalkista kuntoon.

      Comment


        Hopeinen S3 klubikilvenalusilla bongattu Mamma Marian edustalla Lahdessa.

        Comment


        • Alkuperäinen kirjoittaja TMK-83 Näytä viesti
          Sv:n entisen (tai sitten todella samannäköisen) b6:n kääntymässä Joutsensillalle. Klubilaisia? Samassa risteyksessä vastakkaisella puolella katua RS5. On se kyllä silkkaa erotiikkaa pyörillä. Ja ne äänet...
          ei oo sv:n entinen ollu siellä suunnilla tänä kesänä.. :)

          Comment


            Ajoikohan kukaan foorumilainen tänään Kuopiosta Siilinjärvelle päin mustalla C4 avantilla pöläytellen voimasavuja välillä. Kun erkanin perästäsi Joensuun suuntaan, niin näyttelit peukkua. :)

            Comment


              Eilissä päivänä (5.9) kuopion motarilla bongattu punainen B6 A4, josta löytyi kilvenaluset sekä tarra. Ite ajelin sillä hopealla DTM:llä.

              Comment


                Alkuperäinen kirjoittaja roadthunder
                Eilissä päivänä (5.9) kuopion motarilla bongattu punainen B6 A4, josta löytyi kilvenaluset sekä tarra. Ite ajelin sillä hopealla DTM:llä.
                Jos se oli farmari ja ajankohtana iltapäivä, niin speksit osuisi omaan kulkupeliin. Kuskina on tosin ollut parempi puolisko.

                Comment


                  Tänään n. klo 11,30 aikaan Härmälän läpi ajoi mattamusta Q5.

                  Comment


                  • Tuossa neljän jälkeen Halssilan Siwan nurkilta lähti perään punainen 80/90. Kilvenalunen näytti ainaki keulassa olevan, ajoin edelläs mustalla B7 Avantilla.

                    Comment


                      Minut taisit bongata. Kävinkin siinä liikenne ympyrän jälkeen lähempänä perääsi katsastamassa että kilvenalullinen auto meni edessäni. Morjesta vaan.

                      Comment


                        Alkuperäinen kirjoittaja TomVi
                        Tänään n. klo 11,30 aikaan Härmälän läpi ajoi mattamusta Q5.
                        Jarkon

                        Comment


                          Äsken Jyväskylässä punainen A4 b6 1.8tq ajeli kilven alusten kera Vaasankatua alaspäin.

                          Comment


                          • Oliko Adukka V8:lla Kaakkurin rampilla tänään klo:18.30? Käännyit Kempeleeseen, kun itse ajelin suoraan kohti Oulunsaloa.

                            Comment


                              Sinä A3 kuski (klubin kilvenalusella), joka revittelit keskiviikko vai torstai aamuna titan grau värisellä autollasi Keimolan Nesteen pihalla pohjoista päin et taida parantaa yhtään Klubin saati automerkin mainetta.

                              Kyllä, autoharrastajana osaan jopa nelosesta ja vaihdoista päätellä, että ei tainnut olla parkkipaikalla ihan sallituissa rajoissa nopeudet.

                              Comment


                              • Alkuperäinen kirjoittaja Avantisti Näytä viesti
                                Oliko Adukka V8:lla Kaakkurin rampilla tänään klo:18.30? Käännyit Kempeleeseen, kun itse ajelin suoraan kohti Oulunsaloa.
                                Khyyyl, kelpaa taas ajella, kun on leimaa ja uudet kumit alla, bensaki on vielä edullista ;)

                                Comment


                                • Ja V8 lähti valoista, kuin purkka tukasta... :-)

                                  Comment


                                  • Alkuperäinen kirjoittaja zetter Näytä viesti
                                    Äsken Jyväskylässä punainen A4 b6 1.8tq ajeli kilven alusten kera Vaasankatua alaspäin.
                                    Oliko hötsi tarra takalasissa?:)

                                    Comment


                                      Alkuperäinen kirjoittaja jents Näytä viesti
                                      Oliko hötsi tarra takalasissa?:)
                                      Ei muistaakseni ollu. Tais olla ihan kalvottomat lasit muutenkin tuossa autossa. Voihan sitä tietenkin väärin muistaa... Mut ainakaan sinun B6 se ei ollut :)

                                      Comment


                                      • Alkuperäinen kirjoittaja zetter Näytä viesti
                                        Ei muistaakseni ollu. Tais olla ihan kalvottomat lasit muutenkin tuossa autossa. Voihan sitä tietenkin väärin muistaa... Mut ainakaan sinun B6 se ei ollut :)
                                        Nonni sitte oli joku muu asialla kun minä :D

                                        Comment


                                        • Jaarli tuusulassa tarjoustalon kohdilla n. klo 1400 paikallista aikaa. Taitaa olla jo toinen kerta kun kohtaamme :)

                                          Comment


                                            Tänään klo14 morjesteltu Tampereella asematunnelin mäessä siniselle B5 A4/s4 kuskille. Oli puskuri irti ja keulalla vähintäänkin riittävä välijäähdytin :)

                                            Comment


                                              Alkuperäinen kirjoittaja Niconce Näytä viesti
                                              Tänään klo14 morjesteltu Tampereella asematunnelin mäessä siniselle B5 A4/s4 kuskille. Oli puskuri irti ja keulalla vähintäänkin riittävä välijäähdytin :)
                                              Minähän se, moro taas. Aakkonenhan se valitettavasti vaan on:D

                                              Comment


                                              • Uudenkarhea valkoinen A3 veti risteyksestä suht näyttävästi eteen tänään noin klo. 15.40 Oriveden jälkeen Tampereelle päin mentäessä.

                                                Mitä liikkui päässä, tai ei siis vissiin mitään. Tyypillä ei ollut aikomustakaan yrittää kiihdyttää pois jaloista. Itse joudun painamaan jarrua ihan huolella.

                                                Toivottavasti EI ollut foorumilaisia tämä itsekäs paviaani.

                                                Ei hime, että saadaan joka päivä lukea uutisista pahoista kolareista.Nämä tyypit niitä juuri aiheuttavat.

                                                Comment


                                                • Kentsun mattamusta urssi bongattu bussipysäkiltä kontti pystyssä ja mies itse kontilla vähän ennen Varkautta. Kello taisi olla vähän yli kolmen iltapäivällä. Ajelin Joensuu-Mikkeli-Lappeenranta pätkän.

                                                  Comment


                                                  • Jaarli tarjoustalon kohdilla n. klo 1400 paikallista aikaa. Taitaa olla jo toinen kerta kun kohtaamme :)
                                                    Milläs autolla olit liikkeellä? Varmaanki olin minä kun noihin aikoihin ajettiin kohti Vantaan Hoploppia. Siellä 5h niin ei tiedä onko poika vai vanhemmat väsyneempia, kun pikkumiehen perässä kiipeiltävä siellä!:D

                                                    Comment


                                                    • Bongattu RS6 sedan, harmaa (komea laitos), välillä Tampere-Ylöjärvi, korkattu ralliin mennessä Transvestiitin huoltoautolla :D

                                                      Comment


                                                      • Alkuperäinen kirjoittaja jaarli81 Näytä viesti
                                                        Milläs autolla olit liikkeellä? Varmaanki olin minä kun noihin aikoihin ajettiin kohti Vantaan Hoploppia. Siellä 5h niin ei tiedä onko poika vai vanhemmat väsyneempia, kun pikkumiehen perässä kiipeiltävä siellä!:D
                                                        Valkoinen b6 avant mustilla vanteilla ja vastaan ajettiin kun piti kaivinkonekuski noutaa mikkolasta :) ne pn pahoja paikkoja noi hoplopit :D

                                                        Comment


                                                        • Tinkekö mua tuli äsken Kaukajärvellä vastaan?
                                                          Olin auramasiinalla.

                                                          Comment


                                                            Kukas oli 14:20 aikaan murkinoimassa Pihlajiston Snackyllä? Viininpunainen Avant Urssi, ufoilla.

                                                            Comment


                                                              N. 14.45 aikaan koskarin ohi kohti linkkuasemaa ajo sininen S4? b5 avant, tais olla facelift vielä. Käänty sitten kohti yliopistoa. Mulla oli se hopeinen b5 sedan jota taisin hetken kattoa, kun valoissa oltiin.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X