Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Eilen kannonkoskella ajeli vihreä 80 cabrio merkittömällä maskilla ja kärry perässä, erikoinen yhdistelmä. Itse olin pirteän sinisellä mopedilla pysäkillä parkissa. Sama yhdistelmä ajeli vielä vastaan 13-tiellä saarijärvellä.

    Comment


    • Jämsänkoskella Metkossa joku plikka tassutti klupitakki päällä.
      (oli muuten sen näköne ilme naamal että kinosti kuin kilo apulantaa olla em tapahtumassa :)

      Comment


        Taisin bongata Mr. Badtouchin ex-B7:n Padasjoen ABC:llä, replica(?)lemmarit ja helposti muistettava rekisterinumeron loppuosa tuntomerkkeinä.

        Comment


        • Tänään Tuusulassa punainen RS 5 rekkarilla RS-5. Oli komia.

          En tiedä oliko maahantuojan kalustoa...aivan sama...hieno se oli!:)

          Comment


            Kukas clubilainen ajoi joensuussa siihtalan abc:n valoissa vastaan lauantaina noin kello 14.40 tummalla b5:lla? Moikkailtiin siinä ;)

            Comment


              Alkuperäinen kirjoittaja alpi Näytä viesti
              Taisin bongata Mr. Badtouchin ex-B7:n Padasjoen ABC:llä, replica(?)lemmarit ja helposti muistettava rekisterinumeron loppuosa tuntomerkkeinä.
              Siellähän se nykyään vaikuttaa, bbs lm replicat alla.

              Comment


              • Alkuperäinen kirjoittaja Tum3 Näytä viesti
                Kukas clubilainen ajoi joensuussa siihtalan abc:n valoissa vastaan lauantaina noin kello 14.40 tummalla b5:lla? Moikkailtiin siinä ;)
                Olin ulkoiluttaas likaista tummaa b5:sta ;) Kilvenaluksen huomasin, niin tajusin moikkailla.

                Comment


                • Drifting SM

                  Jurvan driftingkisoista bongattua

                  Hyvin tuntu liikkuvan:



                  Mission, etsi kuvasta 3audia


                  Suhteellisen kookas auto luonnossa:
                  Viimeksi muokannut sprawl; 2.9.2012, 15:07. Perustelu: kuvatekstejä

                  Comment


                  • Iisalmessa abc kohdalla takaa tuli ohi musta b8 s4 avant ja jatkoi pohjoiseen päin kun itse käännyin absille.
                    Pulkkilassa abc risteyksessä vastaan tuli musta b6 ässä avant tai ainakin melkoisesti sen näköinen.

                    Comment


                    • Tänään noin klo 16 aikoihin Minna Canthin kadulla CHP alkuinen A3. Nostin lapasta, mutta ei tietoa huomasitko..

                      Comment


                        Onko palstalainen/klubilainen tällä hetkellä turunmotarilla B7:llaan vauhdin hurmiossa. Rekkarin alku osuus on GIY. Terveisiä ååppelista :)

                        Comment


                          Alkuperäinen kirjoittaja makekake Näytä viesti
                          Tänään noin klo 16 aikoihin Minna Canthin kadulla CHP alkuinen A3. Nostin lapasta, mutta ei tietoa huomasitko..
                          Rekkari ja paikka täsmäisi, mutta auto on A4. Ei tosiaan minkäänlaista huomiota teikäläisestä, mutta moro vaan. :-)

                          Comment


                            Nurmijärvelle nous motarilta hesan suunnalta punainen B8 A4:nen madallettu ja jotkin ihan h*lvetin mageet vanteet alla. Olikohan jonkun klubilaisen? Seisoin itse golfin kanssa jalkakäytävällä.

                            Comment


                              Eilen n.16.00 aikoihin Rovaniemellä Oijustiellä musta b7 avant, jossa ACF Member teksti takasivulasissa. Kenen auto? Ite ajelin sinisellä Boralla vastaan.

                              Comment


                                Eräällä asfaltti asemalla muijalassa bongattu klubikilvin varustettu musta A6 avant

                                Comment


                                  Jaa että sä hengailet mun naapurissa?

                                  Comment


                                    Jämsässä patalahden ST1 pihassa S3 kilven alusella ja BBS vanteilla juurikin tällä hetkellä parkissa.

                                    Comment


                                      Alkuperäinen kirjoittaja 54mmy Näytä viesti
                                      Nurmijärvelle nous motarilta hesan suunnalta punainen B8 A4:nen madallettu ja jotkin ihan h*lvetin mageet vanteet alla. Olikohan jonkun klubilaisen? Seisoin itse golfin kanssa jalkakäytävällä.
                                      Olisko ollu tämä?

                                      Comment


                                        Olisko ollu tämä?
                                        Kyllä juuri sama auto. Mitkähän noi vanteet on? Pirun hienot.

                                        Comment


                                          Mitkähän noi vanteet on? Pirun hienot
                                          Oiskohan Vertini Stance 5:set

                                          Comment


                                          • Alkuperäinen kirjoittaja 54mmy Näytä viesti
                                            Nurmijärvelle nous motarilta hesan suunnalta punainen B8 A4:nen madallettu ja jotkin ihan h*lvetin mageet vanteet alla. Olikohan jonkun klubilaisen? Seisoin itse golfin kanssa jalkakäytävällä.
                                            Meikähän se tuli x-treme car showsta punaisella B8 aanelkulla :) vertinin Stance 5 alla 20"x10" joka kulmassa ;) Huomasin sut siel jalkakäytävällä tummalla golffilla :)

                                            Comment


                                              Juu siellähän mä odottelen tyttöystävän bussia, että sai jatkettua kotiin päin. On kyllä ihan hemmetin hieno auto! Kattelin heti ku motarilta nousit rampille, että nyt sieltä tulee joku hienompi laite :).

                                              Comment


                                                Jaa että sä hengailet mun naapurissa?
                                                Joo, on kuorkki siellä yöpymässä kun on lohjalla taas töitä.

                                                Comment


                                                  Paranormalixille ilmeisesti morjestelin siinä karikon risteyksessä about 14:30 aikoihin?

                                                  Comment


                                                    siihen aikoihin olin kyllä niillä nurkilla... ja joku taisi kättä nostaa...

                                                    Comment


                                                    • PikkuMyynen bongattu kauppareissulla eilen kaltoinkohdelllun takapuskurin kera Neulamäessä opiskelijatalon parkkipaikalla.

                                                      Comment


                                                      • Tänään Ylivieskassa klo 16 aikoihin bongattu 10+:n risteyksessä tumma C4-korinen S6 (äkkiä katsottuna) avant. Siistin näköinen yksilö oli

                                                        Comment


                                                          Alkuperäinen kirjoittaja quattro20v Näytä viesti
                                                          Joo, on kuorkki siellä yöpymässä kun on lohjalla taas töitä.
                                                          Missäpäin Lohjaa duunailet? Siitä Menninkäisen portilta on alle km matkaa meikäläisen luokse :)

                                                          Comment


                                                          • Alkuperäinen kirjoittaja 54mmy Näytä viesti
                                                            Juu siellähän mä odottelen tyttöystävän bussia, että sai jatkettua kotiin päin. On kyllä ihan hemmetin hieno auto! Kattelin heti ku motarilta nousit rampille, että nyt sieltä tulee joku hienompi laite :).
                                                            Kiidos! :) Pienillä muutoksilla joukosta erottuva ;P

                                                            Comment


                                                              Tuliko arto s eilen aamulla vastaan 9 aikoissa motarin lopussa kun tullaan haminaan päin vai joku muu? Sininen a6, aluset oli ainakin eessä, tajusin nostaa lapasta vasta kohdalla.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X