Musta TT mk1 tuli vastaan joskus 17 jälkeen Nesteentiellä. Pikkusen vaille 18 oli Tikanmaan Seolla tankilla valkonen TT mk2.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphot...15818792_n.jpg ? on kaverin FB seinällä tuo samainen kapistus. Ei tosin tietoa kenen lelu
Comment
-
JAP-3 rekisterilappu ja rs4 äänet nähty ja kuultu vaajakoskella viimeyönä oli niin pimeää mutta näin rekkarin.Tulin vastaan työ A6 mustalla juustokolmiolla varustetulla farkulla.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Killeri Näytä viestiee-2 bongattu Sipoossa uudella A3-esittelyautolla.
Sibbon mutkaspessujen jälkeen mentiin Paippis "shellille" limuille niin siellähän Killeri paistatteli ammeellaan.
Tuli toisaalle tarinoitua myös tuosta autosta.Viimeksi muokannut ee-2; 26.8.2012, 16:31.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Japi Näytä viestiEilen Heinolassa keltainen 80 avo. Taisi olla jotkut huulivanteet alla. Samoilla suunnilla myös keltainen matalahko A tai S5 sb. Ja Heinola-Hartola välillä musta S2 avant lippavanteilla. Foorumilaisia?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja jesi Näytä viestiSama kiesi Kaukajärven kotileipomon takana, uus pullanpyörittäjäkissa?
Comment
-
Itse tuolla 80 Cabriolla olin liikenteessä, ohikulkumatkalla.
Erittäin siisti peli kyllä. Ei ollut niillä mustillakaan vanteilla yhtään hassumpi...
Ite tommosella viinipunaisella tusina A4:lla köröttelin ohi.
Comment
-
RistoEe bongattu ajamassa viikin prisman parkkihalliin, olin naamioituneena transittiin ja olin siinä neste express asemalta juuri lähdössä. ;)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja quattro20v Näytä viestiRistoEe bongattu ajamassa viikin prisman parkkihalliin, olin naamioituneena transittiin ja olin siinä neste express asemalta juuri lähdössä. ;)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja stugaarto s bongattu Tesjoella tänää iltapäivällä. Tulin vastaan firman radioaktiivisella hiacella.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja T.Hell Näytä viestiEilen sunnuntaina bongasin sut klo 18(?) aikoihin Lahdenkadun ja kauppakadun risteyksessä valoissa.
Erittäin siisti peli kyllä. Ei ollut niillä mustillakaan vanteilla yhtään hassumpi...
Ite tommosella viinipunaisella tusina A4:lla köröttelin ohi.
Comment
-
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja stuga
arto s bongattu Tesjoella tänää iltapäivällä. Tulin vastaan firman radioaktiivisella hiacella.
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja arto s
Jeppis. Oltiin poikain kanssa menossa Loviisaan viskomaan kiekkoa. Radalta poistuessa tuli vastaan musta 8L-S3 jollain tuning-mallin takavaloilla. Joku täältä?
No perskeles! Muitakin fribaajia täällä, ite oon yks pääsyyllisistä siihen et Loviisaan tuli rata! :) On muuten muutaman kerran tullut itsekin bongattua toi musta S3, taitaa olla kohtuu uusi Audin omistaja kyseessä, ilmestynyt Loviisan katukuvaan parisen kk sitten(?).
Comment
-
Eilen bongattu Helsingissä ( Lue: jossain Kehä III:n sisäpuolella), punainen sedan Urssi, mustalla konepellillä ja RS4-tyylisellä etupuskurilla. Uusi työ alkoi pääkaupunkiseudulla ja maalaisjunttina en kyyditettävänä ollessani tiennyt hölkäsen pöläystä, että missä oikein liikuttiin...
Selvää vakiota ripeämpää 5-zylinder ääntelyä kuultu myös eilen aamuna Rälssitiellä.
Comment
-
Eilen bongattu Helsingissä ( Lue: jossain Kehä III:n sisäpuolella), punainen sedan Urssi, mustalla konepellillä ja RS4-tyylisellä etupuskurilla. Uusi työ alkoi pääkaupunkiseudulla ja maalaisjunttina en kyyditettävänä ollessani tiennyt hölkäsen pöläystä, että missä oikein liikuttiin...
Edit. ei siis mun peli.
Comment
Comment