Viime torstaina tuossa klo 15-16 välillä motarilla muutamia kilsoja ennen kehä III hesaan päin mennessä musta tahi tummansininen RS4 b5 paineli ohi. Klubikilvenalusen huomasin myös.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja sv Näytä viestiÄsken seiso Kuopiossa saaristokaupungissa kanavaharjunkadulla parkissa musta klubikilvenaluksen omaava b7 kun ohi ajoin.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Evolution Näytä viestiMinunhan se, töissä siinä kerrostalotyömaalla. Näppärän näköinen peli se sun A5!
Comment
-
sakarivon ässä bongattu Kaustisella hetki sitten. Itse tulin vastaan firman sinisellä skoodalla.
Comment
-
klubikilvenalusella varustettu harmaahko b7 avant meni ohitse n.13.30 Juvalla Kielkallion ohituskaistalla. Etelän suuntaan menossa. Itse olin liikenteessä sillä hinurilla, passatti lavalla ja toledo perässä.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Epelii Näytä viestiMinun vanha auto. Lähti uudelle omistajalle Kokkolaan.
Comment
-
Taisin kurvailla Callen edessä tänään Lamminpäästä keskustan suuntaan? Komiassa kunnossa tuo ässä, piti mennä heti kotona Helsingissä pesemään omakin kulkine mökkireissun jäljiltä..
Comment
-
Eilen klo 14 aikoihin kääntyi klubikilvenalusella ja tarrakilvillä varustettu musta ja siisti 4F Avant Hermannin rantatien Nesteelle tankkaushommiin. Seisoin siinä valoissa ja heilautin teille lapasta lähtiessäni liikkeelle.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja hapelton1 Näytä viestiMusta Audi A6 (C5) farkku bongattu Turun motarilla klo 12. Rekkarin loppuosa 227. Nätti oli.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja tribaldragon Näytä viestiTaisin kurvailla Callen edessä tänään Lamminpäästä keskustan suuntaan? Komiassa kunnossa tuo ässä, piti mennä heti kotona Helsingissä pesemään omakin kulkine mökkireissun jäljiltä..
Kattelinkin, että nyt kääntyy sellasta kalustoa eteen, että on pakko olla klubilaisia. Nätti kulkine sullakin. Led takavalot sopi ku nenä päähän :)
Comment
Comment