Kuka clubilainen ajeli tänään tummalla b5 sedanilla vastaan Joensuussa Kirkkokadulla noin klo. 14.30 aikaan? Clubin kilvenaluset oli sekä edessä että takana :)
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
A-j-P:n A4 (B6) tais olla pyhäjärvellä teollisuusalueella siinä autosähköpajan vieressä, tosin auton oleminen siellä ei taida liittyä mitenkään auton sähkövikoihin. ;D
Ajankohtana 16.7 ja kello tais olla kymmenen kieppeillä.
Kattelinkin siinä työautoo purkaessa/siivotessa et taitaapa olla foorumilaisia pihassa :)
Comment
-
Jep! Ilmottaudun :) Ei audeissa mittää sähkövikoja ole ;) Firman varasto siinä hallin päädyssä, siinähän se nelonen seisoskelee päivät...
Kattelinkin siinä työautoo purkaessa/siivotessa et taitaapa olla foorumilaisia pihassa :)
Comment
-
Minä käväisin kavereiden kanssa reenailemassa siinä tuohon aikaan. Värinä on dolphin gray ja takana tummat ledit.
Alkuperäinen kirjoittaja janppa- Näytä viestiTänään ainakin klubitarralla varustettu tummansininen tai melkeinpä musta B7 A4 Launeella @leticin/kirppiksen pihassa n. klo 12, kuka tunnistaa itsensä/autonsa?
Comment
-
Saarijärvellä 13-tien varrella Linnan-Liisan pihassa pitkään oli harmaa b5 a4 1.9tdi siinä autoliikkeessä myynnissä. Joku audisti kävi sen pari vkoa sitten vaihtamassa ja tilalle tuli c4 satanen 2.8v6 etuveto farkku. Vähän kuluneen oloinen. Tänään Linnan-Liisan jälkeen jklään mennessä tuli helmiäisvalkoinen V8 vastaan. Palatessa samaa tietä illemmalla oli autoliikkeen pihassa tuo V8 sen c4n paikalla. Kovasti halunnut joku eroon eliitti-lötköstä, kun huolinut etuvedon kakkikoneella:)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja tribaldragon Näytä viestiMinä käväisin kavereiden kanssa reenailemassa siinä tuohon aikaan. Värinä on dolphin gray ja takana tummat ledit.
Comment
-
Jep, olin kaveria kyydittämässä ku ei bemmi käy kaikilla pytyillä, eikä käy vieläkään...
Pitäs viiä muualle suosiolla, itellä ei kyseisestä autosähkömiehestä kovin hyviä kokemuksia...
Oli oikeen nätti peli teikäläisellä, vaivihkaa piti kuolailla :D
Comment
-
Oonkin katellu et monta viikkoa jo Mikan bemmi ollu siinä pihassa...
Pitäs viiä muualle suosiolla, itellä ei kyseisestä autosähkömiehestä kovin hyviä kokemuksia...
Oli oikeen nätti peli teikäläisellä, vaivihkaa piti kuolailla :D
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja quattro20v Näytä viestiMellunmäen valtsun parkkiksella musta A4 B7 leditakavaloilla ja clubi kilventaustakin löyty takaa, tuuppasin siihen viereiselle paikalle. Moro vaan...
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja JondetskiHerr oder Frau Lehtosaari kuutosen ratissa kuuden jälkeen Lempäälän raitilla, moro vaan. Toinenkin kuutonen samoihin aikoihin Lempäälän Kanavan nurkilla tuli vastaan, tummanharmaa Avant ja olin sen kilvenalusen näkevinäni. Ken on hän?
Comment
-
Klubi tarra bongattu lohjalla, kenenkäs bitukka ässä se oli. Tais olla musta ja kermanvalkeat vanteen keskiosat lippi vantein. Ässän vieressä pihalla lepäsi kullertava ooppeli. Kävin siinä teidän huudeilla liimaamassa vähän reunakiviä. Moro. :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja 8866 Näytä viestiEipä oltu noilla hoodeilla silloin, joten väärin meni.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Merza Näytä viestiMusta, uusista kuplista uusin, bongattu kilvenalusilla äsken Ruskeasannalla.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Merza Näytä viestiKun tulin takaisin kaupasta, niin kupla olikin vaihtunut valkoiseksi?
WTF?
Äsken bongattu vihreä Cabrio Kaupintiellä. Audi-logot kyljissä.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja quattro20v Näytä viestiJoskus ysin pintaan tuli läntisellä yhdystiellä Hyvinkäällä tumma urssi vastaan, terroristiristo?
"Bongasin" tämän, kun oman nickin laitoin hakuun :D
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja zetter Näytä viestiÄsken (04:30) jyväslyässä, vaajakoskentiellä punainen b6 avant tuli bongattua. Rekkari taisi olla RRG-xxx ja kilvenalunen takana.
Itse istuin perässä taxin kyydissä näin lomien alkuun :)
Comment
-
Nyt on muuten vanha, mutta ei, tuskin olin tuolloin minä. Mun urssi kun on väritykseltään Titangrau LY7P :)
"Bongasin" tämän, kun oman nickin laitoin hakuun :D
Comment
Comment