Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Hetki sitten tumma b5 sedan clubin kilvenalusilla bongattu rauhankadun Shellillä. Kenen?

    Comment


      Alkuperäinen kirjoittaja Tum3 Näytä viesti
      Hetki sitten tumma b5 sedan clubin kilvenalusilla bongattu rauhankadun Shellillä. Kenen?
      Tämä? http://imageshack.us/photo/my-images/806/kes2011.jpg/

      Comment


        Kyllä juurikin tuo.

        Comment


          S4 C4 Jyväskylässä omalla paikalla parkissaan viininpunainen ja kommee ZJG-***. Otin ihan kuvan! :)

          Comment


          • Alkuperäinen kirjoittaja nakzu
            Kuka myöntää kuljettaneensa 2 jälkeen mustaa a4 b7 nhk-8*4. Ajelin peräsässäsi ja vierelläsi yliopistonkadulta rantaväylälle . Itse ajoin hopeista C5 A6:tta jos sattumoisin huomasit :)
            Rekkarin perusteella täsmäis meikäläisen kulkineeseen, jos oli vielä farkku kyseessä? Ajankohta kyllä vaatisi hieman tarkennusta :D

            Comment


              Alkuperäinen kirjoittaja sami Näytä viesti
              Sitä vain ihmettelen kuinka erotatte nuo Clubin kilvenaluset joistain autoliikkeen vastaavista, suurin osa kilvenalusista on kuitenkin muita kuin ACF:n eikä sitä tekstiä kyllä liikkeellä ollessa näe maantienopeuksilla.
              Tekstin pituus ja korkeus paljastaa jo aika paljon. Ja jos sattuu pääsemään lähemmäs voi jo ruveta zoomailemaan sisältöä. Monesti nuo liikkeiden aluset tuppaa olemaan matalammalla fontilla.

              Joku ajeli kärry perässä Sulantietä yks maanantai tummalla B5 Avantilla, jossa kilvenaluset molemmissa päissä ja valoina devil eyes/lexus. Oisko ollu 11.6. klo 17 maissa.

              Eilen ÄS-4 (B8) parkissa Sulassa.

              Comment


              • Joku ajeli kärry perässä Sulantietä yks maanantai tummalla B5 Avantilla, jossa kilvenaluset molemmissa päissä ja valoina devil eyes/lexus. Oisko ollu 11.6. klo 17 maissa.
                Minähän se siellä kävin hakemassa autonosia. :)

                Comment


                  Alkuperäinen kirjoittaja Ozku Näytä viesti
                  Minähän se siellä kävin hakemassa autonosia. :)
                  Oho...oikeasti peräkärryllisen osia, vai? :D.

                  Comment


                  • Alkuperäinen kirjoittaja Killeri
                    Oho...oikeasti peräkärryllisen osia, vai? :D.
                    Melkeen, muttei ihan. Nää tyypit sanos, että ei osat mahdu edes farkkuun, nii piti vuokraa kärry, mut kyllähän ne helposti sinne autoon ängettiin, ni kärry oli turha. :)

                    Comment


                      Tulipa pyörähdettyä kuusankosella ja bongasin todella siistissä kunnossa olevan punaisen Audi Coupen.

                      Tais olla b5 ässän vanteet... ehkä.

                      Comment


                        Kenes hopeisen 2.2t urssin spottasin Launeella joskus kahdentoista pintaan?

                        Comment


                        • Onkohan klubilaisia? Musta A6 C5, varmaaki 2.7 bitti ja ledi taka- ja etuvalot. Pyörii Lahdes ahtialan suunnilla, monesti nähny aamusin menossa Nastolaan päin, hyvin usein reippaalla vauhdilla :D Viimeksi tänää Ahtialan smarketin pihassa bongattu =)

                          Comment


                            Alkuperäinen kirjoittaja Tum3 Näytä viesti
                            Kyllä juurikin tuo.
                            Taisi foorumilainen PeeTe myydä tuon kaverille, joka kuuluu tuohon Rauhankadun Shellin "kantahenkilökuntaan", eli vakioasiakkaisiin.

                            Comment


                            • Tulikos joku mua avo aadilla (80?) katto alhaalla vastaan, täällä hollolassa salpaharjun tiellä reilu tunti sitten. Isäntä ratis ja vissii emäntä oli vänkärin

                              Comment


                              • Eteläsipoossa k-supermarketin parkissa hopeinen B7 RS4 mustilla vanteilla, saattoi jäädä muutama kuolaläiskä maahan siihen lähettyville...

                                Comment


                                  Member-tarra bongattu viereisestä kasikympistä Bilteman parkkipaikalla.

                                  Comment


                                    Jos oli sellainen haalistuneen punainen niin hep tulee täältä.

                                    Comment


                                      Taisipa olla. Olit nopeampi ostoksissasi :)

                                      Comment


                                      • Muutama kerholainen ajeli 5 tiellä lusin kohdilla. Mm. Sininen b7 ja harmaa b6 avant sinisen kuskille tajusin morjenstaa vähän liian myöhään.
                                        Itse olin punaisella b6 avantilla jossa vaunu perässä.

                                        Comment


                                        • Tänään bongattu kerhokilpi Keravalla 17:17 Audin kellon mukaan. Auto oli jännän tumman vihreä A3 8L isoilla vanteilla ja tummilla leditakavaloilla tulossa Saviolta päin ja menossa risteyksen yli Prismaa ja mäkkiä kohti.

                                          Tunnistatko itsesi...en ihan päässyt rinnalle valoissa kun oli joku tiellä.

                                          Comment


                                          • Kympin maissa rakkaan työpaikkani ahjo grillin pihassa bongattu viininpunainen S4 ZJG-XXX klubi kilvenalusilla. Itse olin punaisella A4 liikenteessä joka oli viereisessä ruudussa parkissa :)

                                            Comment


                                              4f RS6 eilen illalla koiria uittamassa nummisissa.. Komia :)

                                              Comment


                                              • Alkuperäinen kirjoittaja Tony.N Näytä viesti
                                                Muutama kerholainen ajeli 5 tiellä lusin kohdilla. Mm. Sininen b7 ja harmaa b6 avant sinisen kuskille tajusin morjenstaa vähän liian myöhään.
                                                Itse olin punaisella b6 avantilla jossa vaunu perässä.
                                                Hep, itse myönnän menneeni sun ohi tuolla b7:lla. Käpälää tosiaan heti nostin kun bongasin member-tarran ikkunassa. Terve vaan :)

                                                Comment


                                                  Kenenkäs punasen TT perässä/edellä ajelin Mikkelistä Leppävirralle?

                                                  Comment


                                                  • Alkuperäinen kirjoittaja joni_s Näytä viesti
                                                    Hep, itse myönnän menneeni sun ohi tuolla b7:lla. Käpälää tosiaan heti nostin kun bongasin member-tarran ikkunassa. Terve vaan :)
                                                    Terve vaan Joni. Nätti b7 sulla.

                                                    Comment


                                                      Äsken puoli kolmen aikaan Vaajakosken R-kioskil kilvenalusil sininen B6 sedan. Ei ite krapuloissaan edes tajunnu ennenkun pois ajoit :) Siisti vekotin!

                                                      Comment


                                                        Vajaa tunti sitten taisi ajella joku klubilainen saaristokatua pitkin harmahtavalla b6 avantilla, olin bongaavinani kilvenalusen, mutta ihan varma en ole, kun sen verran kauempana tulin mopolla perästä. Kurvasin sitten itse jätskikiskalle.

                                                        Comment


                                                          Mustalahdentien ja Santalanpolun risteyksessä Lohjalla valkoinen B8 avantti, klubialuset edessä ja takana, ledit rekkarivaloissa. Olin se pemarikuski joka pysähtyi lisäämään roska-astian ylitäyttöä.

                                                          Comment


                                                          • Eipäs ole vielä kukaan Kalis-countysta spottaillut pitkäkatto Ronsua..

                                                            Sellainenkin muutti tälle kylälle asustelemaan tässä jussin alla.. :)

                                                            Comment


                                                              Olikos joku eilen Korpilahdella, satamakapteenin parkkiksella kiroamassa jälkeä takaovessa? Gekko näytti olevan takakontissa. Auto tais olla uudehko A3 1.4T

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X