Tumma avantti (B6/B7?) tummilla takavaloilla ja ainakin takana oli kilven alunen, kääntyi albertinkadulta Lönnkalle noin 14.22 tänään. Nätin näkönen yksilö kyseessä!
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja jarituru Näytä viestiMahdollisesti räpylä nousee täältä.
Kellonaika aika täsmää lähestulkoon ja kulkusuuntakin on oikein.
Jos tarkempi sijainti oli Espoon puolella ja härvelissä oli valkoiset vanteet, niin sitten täsmää. Kilvenalunen mulla on vain takana ja hienohan tuo ei ole, ihan peruskinneri.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Wisa Näytä viestiValkoiset vanteet soitti kelloa täällä. Olen tainnut nähdä autosi useasti Koskelossa, kun olen käynyt noudolla siellä.
Comment
-
A-j-P taisi körötellä B6:lla vastaan puoli kahdeksan nurkilla Kiuruvedentiellä Kurenpolven kohdalla?
Koitin nostaa lapasta, mutta vähän turhan myöhään.
Siinä tuli kavereiden kanssa jauhettua shaipaa nii en kyllä yhtään hoksannu teikäläistä....
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja voveli Näytä viestiPyöriikö joku klubilainen Tikkurilassa päin sinisellä s2 coupella? Taitaa löytyä jotain mielenkiintosta konepellin alta. :)
500+
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Merza Näytä viestiTikkurilassa taitaa olla kaikissa +500...
Sininen 4F RS6 bongattu vähän ennen viittä Vantaanlaaksontiellä.
Tollasen mä vielä joskus ostan. Prkl!
Ei mulla ole kyl niin paljoa, jos ny perjantaina pääsis lähelle nelosella alkavaa.
Ja pois offtopicista, kuka pyörii Rajamäki / Nurmijärvi sektorilla punaisella S2?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Kotzi Näytä viestiKlubialusella varustettu valkonen S3 Raision keskustassa ja siitä ohikulkutien kautta ikean rampista ylös aamulla joskus puol ysin jälkeen.
Comment
-
Musta Avantti Urssi Boleroilla ja musta Cabrio tuli bongattua työn ohessa Ratastiellä Vihdissä.
Comment
Comment