Oli muutama muukin ujosti madallettu romu..
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Kukas foorumilainen tuli eilen vastaan siinä kymmenen aikaan illalla kiuruveden abc risteyksessä. Kulkineena näytti olevan musta farkku A4 tai A6, hätäseen tuli vilastua niin en aivan varma olla kumpanen oli...
Räpylää tuli nostettua Sinisestä B6 A4:sta
E: Ja kilvenalunen näytti ainakin edessä olevanViimeksi muokannut A-j-P; 27.5.2012, 13:49.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja ZikkePunainen B6 S-Line A4 kehä ykkösellä pe. Itään päin noin klo: 16.15. Ajelit vierellä, tyylikäs auto sulla.
Kilvenalunen ainakin takana.
Comment
-
Siirtokilvissä ollut viininpunainen läskiloksu c5 Avant ajeli Pertunmaan läpi, tuossa 11 aikoihin.
Oli 4 putkea takana ja takakaaretkin leveät, RS6?
Comment
-
Tänään Pirkkalan ABC:llä asiallinen musta A6 C4 farkku, Clubin kilvenalusilla. Itse siinä vieressä kaatelin kaverin Ooppelin koneeseen lisää ölppää :D
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Teukka Näytä viestiKehä kolmosella ajelin 7:40 idän suuntaan ja takaa huomasin kaukaa tulevan pirun hienon sinisen C5 koppasen A6 Farkun. Leveät loksutkin oli.
Niin joo ja klubin kilvenalunen.
Ajelin itse < profiilin turkoosilla B5 nelkulla.
Kellonaika aika täsmää lähestulkoon ja kulkusuuntakin on oikein.
Jos tarkempi sijainti oli Espoon puolella ja härvelissä oli valkoiset vanteet, niin sitten täsmää. Kilvenalunen mulla on vain takana ja hienohan tuo ei ole, ihan peruskinneri.
Comment
-
retulaisen perässä taisin sunnuntai aamulla ajaa ohitustiellä siis. Ajelin sillä hopeisella b5:lla ja tulin siitä bauhausin rampilta ylös.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja julle Näytä viestiKukas ajeli joku aika sitten hieman vanhemman mallin S8:lla Kuusamontietä Ruskoon päin Oulussa? SUY-*** ja kilvenalunen oli ainakin takana. Hirvittävät sävelet eikä kiihtyvyyskään oikein vastannut äänimaailmaa :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja nakzu Näytä viestiTummanvihreä A6 C5 palokasta päin menossa kohti rantaväylää, aluset näytti takaata löytyvän. Itse ajelin profiilin kulkineella vähän matkaa perässäsi kunnes nousin tourulan rampista pois =)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Jani Näytä viestiPetri taisi ajella mustalla C5 RS6:lla edelläni, juna-aseman valoista utrantien ja jukolankadun risteykseen asti. Maukkaat oli murinat. :)
Comment
Comment