Erikoishenkilöauto tuli vastaan VT25:lla noin puoli tuntia sitten.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja Hammu Näytä viestiOliko se Perrier joka oli Hämeenlinnanväylällä ja kehä3 tuossa 18 hujakoilla?
Bongasin Lentokentällä T1 P-hallissa tumman harmaan 4F:n kilvenalusilla samalla reissulla. Navin imukuppi oli ainakin tuulilasissa.
Comment
-
Eilen ajelin ensin edellä ysitiellä Tamperetta kohti ja sitten Hervannan valtaväylää peräkkäin punaisen, ainakin ulkoisesti B7 RS4:n näköisen punaisen Avantin kanssa. Mattamusta nokkapelti, ei kattokaiteita ja isot kromivanteet tunnusmerkkeinä. Olikos tämä nyt se Roccon ex RS4 look B7?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Merza Näytä viestiHauska A3 bongattu äsken kehä ykkösen ja vihdintien valoissa.
Rekisterinumero oli: RAD-10
Ja kilven alapuolella teksti: "Ja telekkari"
Miellyttävän oloinen naisihminen oli ratissa...
Comment
-
Vieras
quattro20v luultavasti eilen silmäkulmasta bongattu. Paikkana Itäväylä, Teboilin valot, itse tulin Linnavuorentieltä typ81;llä.
Comment
-
Romppainen bongattu eilen motarilla menossa Siilinjärven suuntaan. A6sen perässä traileri ja compe kyydissä... Ajelin firman autolla vastaan..
Comment
-
quattro20v luultavasti eilen silmäkulmasta bongattu. Paikkana Itäväylä, Teboilin valot, itse tulin Linnavuorentieltä typ81;llä.
Comment
-
Keltainen(!) Urssi Hämeenkadun varressa parkissa Riksussa.
Olipas erikoinen yllätys :) Moisessa värissä ennen c4 korista nähnytkään.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja RistoEe Näytä viestiTuossa puol viiden aikoihin Vanhankaupungin Koskella hopea A3 Le Mans tarroilla (etuovissa). Joku täällä vaikuttava?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja haraldh Näytä viestiTuo on saman duunipaikan työntekijän auto, perheessä on vokaali kuutonenkin. Meillä oli virkistäytymispäivä siinä samalla terassilla missä jotkut kuvaavat autojaan. Vähän matkaa olisit jatkanut samaa katua niin olisit bongannut mun punaisen.
Eipä osunut reitin varrelle teikäläisen kulkine, kun kävelin sieltä lahdelta viikkiin päin koiran kanssa. Piti muuten oikein googlettaa tuo A3 Le Mans :) Ei ole aikaisemmin osunut omalle kohdalle.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja KimmoHkenenkä b5 avant oli eilen Joensuun prisman parkkihallissa?Alkuperäinen kirjoittaja Tum3Kukas clubilainen ajeli tänään joskus klo. 20 jälkeen tummalla b5 avantilla vastaan jns keskustassa? ACF:n kilvenalunen oli ainekin edessä. Ja hetken päästä kyseinen auto oli parkissa toriparkissa.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja tw74 Näytä viestiMinähän se olin kummassakin tilanteessa. Tervehdys vain molemmille. Nostin kättäkin Tum3:lle, mutta et tainnu huomata. :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Syanid Näytä viestiTää kuulostaa vähä niinku minulta tai sitte vaimolta, kumpi tahansa voinut olla liikkeellä, jos kyseessä oli profiilin kulkupeli ja väriltään kiiltävän musta? :)
Comment
Comment