Juuri äsken, oisko olle seiskan hiukan ennen seiskaa, koskelantieltä käänty hienosti laitettu S4 avantti. Punamustaa oli juuri sopivasti. Klubitunnuksia en kerenny bongaamaan, kun yrtin muutoin tarkistella autoa :)
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
-
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuhärski Näytä viestijuu tais olla minun auto ja ei siinä ole muuta S:sää kuin merkki, tämän innoittaman laitoin pari huonoa kuvaa näyteikkunaan.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Rammo Näytä viestiLauantaina keltanen mk1 tt parkanon ja Ikaalisten välillä. Heti perään hämeenkyrös punainen mk2 tt. Ja Hämeenlinnas keskustan läpi lahdentielle mennessä Maskun risteyksessä bongasin valoissa "tallikaverin" eli sedan mallin 4f:n. Vaihdettiin katseita. Terve! Se olin minä se kilvetön :)
Niin ja sunnuntaina kotiin ajellessa wisakanto Ylöjärven shellillä jonkun mopon kans siinä heilu :)
Comment
-
Vieras
Sunnuntaina vähän ennen klo 18 Niittykummun Lidlin parkkiksella Cabrio katto auki, klubikilvenalunen perässä.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja dumo Näytä viestiSunnuntaina vähän ennen klo 18 Niittykummun Lidlin parkkiksella Cabrio katto auki, klubikilvenalunen perässä.
Et ollut dumo spiderilla sitten. Moro vaan o/ !
Muuten oli myös samalla parkkiksella komea oranssi TT mkII takaspoilerilla, oliko KPN-***?, forumilaisia?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja braze Näytä viestiKenes Audin eteen mahdoin kiirehtiä tänään aamulla Hämeentiellä keskustaan päin tyksin kohdilla, käännyit siitä hesen jälkeen oikealle sinne mäkeen ylös...
Comment
-
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Killeri Näytä viestiMinun se on.
Et ollut dumo spiderilla sitten. Moro vaan o/ !
Muuten oli myös samalla parkkiksella komea oranssi TT mkII takaspoilerilla, oliko KPN-***?, forumilaisia?
Comment
-
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Metsässä Näytä viestiAlfa Romeon oikea sijoitus paikka on siellä tallin perällä, pysyy kunnossa ;)
Comment
-
FUN-4 tuossa puol neljän aikoihin Herttoniemen suunnalla. Ois jääny huomaamatta, mutta polkas just kohdalla kaasua.. Kyllä kasin äänet on vaan jotain...
Ja olikohan eilen vai toissa iltana, musta sedani kutonen (C5) Viikintiellä ja erikoistuntomerkkinä Nyrre-tarra takaluukussa.
Comment
Comment