Alkuperäinen kirjoittaja KimmoH
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja tw74 Näytä viestiTaisin minä olla. Käännyit torilta perään, ja ajelit niinivaaralle asti perässä?
Comment
-
klubikilvenalusella varustettu harmaa TT cabriolet hardtop-katolla Mannerheiminkadulla parkissa ennen puoltapäivää. Kenenkäs se nyt olikaan...?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Paranormalix Näytä viestiklubikilvenalusella varustettu harmaa TT cabriolet hardtop-katolla Mannerheiminkadulla parkissa ennen puoltapäivää. Kenenkäs se nyt olikaan...?
Comment
-
Taas Kajaanissa vastaan tuli Osuuspankin kohdalla liikennevaloissa tumma D2-sarjan A8 tai S8. Vähän kallistuisin itse tuon ässämallin puoleen, kun näytti pienen matkan päästä olevan keulassa ja perässä jotain ässä lätkää ja maskikin vaikutti olevan ässäläisestä.
Kuka tunnustaa omakseen? Muutenkin Kainuun kaikki kerholaiset ässineen (ja miksei muine malleineenkin) olisi mukava saada joskus kokoon samaan paikkaan ja turinoida hieman.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja RistoEe Näytä viestiTänään aamusella Koskelantiellä hopea A3:n kilvenalusella ja tais olla ledi rekkarinvalot ainakin. Kääntyi sinne kättärin suuntaan, itse ajelin perässä ja jatkoin Mäkelänkadulle.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja marre Näytä viestiJos oli jotain puoli yhdeksän aikoihin, niin siellä päin kävin työreissulla. Pari työkaveria oli kyydissä ja siksi alla oli tuo joukkokuljetin.
Comment
-
Kaarinantiellä tuli tumman vihreä RS2 (?) vastaan ilman etukilpeä.. oon tainnu joskus nähdä kyseisen laitteen myös Hifikonex:n pihalla. Klubilaisia?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja 8866 Näytä viestiLiikkuuko perrierin ex b7 Tampereen suunnalla?
Comment
-
Olikos joku foorumilainen tankkaamassa Rauhankadun Shellillä about puoli kymmenen aikaan illalla tummansinistä B5:sta? Älyttömän hieno väri oli ainakin. Itse olin kanttiquattrolla paikalla ja notkuin siinä oven edessä muutaman kaverin kanssa.
Jani ajoi aamulla vastaan. Laitahan siihen puhelimees äänet päälle.
Comment
Comment