Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Alkuperäinen kirjoittaja alpi Näytä viesti
    No näinpä tein. Olin alkuun vähän pihalla et kuka mulle huutelee, sama pää kesät/talvet :P
    Voit vedota siihen et ei oltu audilla vaa tolla kiukkusella omegalla :P Toisaalta ehkä hyvä vaa ettei kukaa tunnistakkaa mua nii ei osata yhdistää tohon ympyrään ja huoleen xD

    Comment


      Valkoinen Q5 klubikilvenalusin tänään klo 8:35 Fredalla Kampin keskuksen kohdalla.

      Comment


        Tommi[FIN] oli ennen kasia kaupunkiin päin menossa kun työautolla yritin samaan suuntaan lähteä. Oli semmoinen harmaa uusi 3-sarjalainen kyydissä.

        Comment


          juhagee bongattu tänään noin klo. 16.15 jns keskustassa

          Comment


            Perrier:in C6 bongattu Sheriffin viereiseltä parkkikselta eilen illalla.
            Parkkiselle ajaessa petti kaverin Pörinä-Saabista etupuskurin kiinnitys, pamahti kiinni maahan. Sitä siinä tovi ihmeteltiin :)

            Comment


              RistoEen a6 meni tosta siltaa pitkin hertsigasta kohti laajasaloa - bongasin jalkakäytävältä putsin kanssa lenkkeillessä.

              Comment


                Tänään päivällä tuli tuusulan itäväylällä mennen tullen sininen TT vastaan, sitä vanhempaa koria. Olin näkevinäni kilven alusen. Ite olin kaukokiidon täysperällä, puna-valko-sininen putki :)

                Koffin takana käännyin erään TT:n "eteen", eli peilistä vaan näin ko pelin, oli uudempaa koppaa, kyljessä värityksenä punasta, mustaa, ehkä harmaata.
                Liekkö täältä? Lähti melko livakkaasti kohti Anttilaa :)

                Comment


                  zireen S8 bongattu länsiväylällä. Ilmeisesti kauniimpi puolisko ratissa.

                  Comment


                    Alkuperäinen kirjoittaja Paranormalix Näytä viesti
                    Tommi[FIN] oli ennen kasia kaupunkiin päin menossa kun työautolla yritin samaan suuntaan lähteä. Oli semmoinen harmaa uusi 3-sarjalainen kyydissä.
                    Tais olla helppo kääntyä siitä :D Oli sen verta pitkät piuhat etten tajunnu vaikka kuljettimes tuntomerkit oon sisäistänyt. Tota sun autoa näkee kuitenkin sen verran usein että ens kerralla koitan morjenstaa ;)

                    Comment


                    • Alkuperäinen kirjoittaja Killeri Näytä viesti
                      zireen S8 bongattu länsiväylällä. Ilmeisesti kauniimpi puolisko ratissa.
                      Joo, kihlattu oli ekaa kertaa harjottelemassa kasin ratissa, olin itse pelkääjän paikalla selviytymässä Ruotsin matkasta.

                      Comment


                        Japi äsken bongattu ajelemassa shellin pihaan punaisella rapsakalla.

                        Comment


                          Ei kai? No pitäähän sillä nyt ajella kun sai viimeinkin katsastettua...

                          Comment


                          • Tulikos joku foorumilainen Q7 vastaan eilen illalla 4-tiellä Kärsämäen ja Pulkkilan välissä noin kuuden aikaan? Kovasti moroteltiin, itsellä hieman myöhässä tosin räpylä nousi. Rofiilin bertta 6 A4 olin liikenteessä.

                            Comment


                              "meitsiin" kanssa ajeltiin eilen nihtisillan abc:ltä peräkanaa karamalmille.

                              Comment


                                Alkuperäinen kirjoittaja eke87

                                Oliko Niconce joka tuli vastaan sahalahdentiellä yhden maissa tänään?
                                Erittäin todennäköstä! Mutta kellonaika on nyt vähän arvotus, töissä olen omasta mielestäni tuohon aikaan ollut 29.päivä :D Tässä hetki takaperin huomasin että B5 S4 tuli vastaan kyseisellä pätkällä aikaan X, taisit olla siis juurikin sinä.

                                Comment


                                  Lauri tuli banaanilla vastaan lentokentäntiellä joskus 14.30 ohituskaistaa iha reippaasti ;D Yritin morottaa vaa et nähäny

                                  Comment


                                    QQ-7:ka hetki sitten kasitiellä.

                                    Comment


                                    • Punainen rs4 b5 Hyvinkään keskustassa 3 aikoihin. Medarin ikkunasta bongattu. Komia väri.

                                      Comment


                                      • Joku kaljupää klubilainen paineli Kehä III:lla ohitse sinisellä A3:lla tossa kolmen jälkeen. Roikuin hetken puskurissa, mutta en tainnut saada huomiota, kun omastani puuttuu vielä tunnukset. :)

                                        Comment


                                          Sinisen (Nogaro?) B6 S4 Avantin ajeltiin peräkanaa Uudenmaankadulla, ässä oli ensin takana ja sieltä kiihdytteli sitten näyttävästi edelle. Harmi ettei kasin äänet kunnolla kuuluneet kabiiniin ;)

                                          Samaa korimallia edustava erikoisemman sininen A4 Avant S-line puskurein tuli myöhemmin vastaan Santa Fé:n parkissa, väri oli joku vaaleaan taittava, lähes taivaansininen? Vastaavaa en ole ennen nähnyt.

                                          Lisäksi silmään pisti C5-korinen A6 2.5TDi, johon oli merkkituunattu lienee jostain ranskiksesta peräisin oleva "V6" merkki takaluukkuun.

                                          Comment


                                            Larun särkiniementiellä seisoi tänään punainen S4 B6 avant, klubilaisenko?

                                            Comment


                                            • Kenen Urssi tänää jumbon parkki hallissa klo 18 aikaa? =)

                                              Comment


                                                Sininen 3.0 tdi quattro 4F farmari bongattu tänään Iisalmessa lähellä Keisarinkulmaa, kilvenalunen takana.

                                                Comment


                                                • Lauri tuli banaanilla vastaan lentokentäntiellä joskus 14.30 ohituskaistaa iha reippaasti ;D Yritin morottaa vaa et nähäny
                                                  :D En minä mitään huomannu. Kävin Markuksen ässää kokeilemassa vähän aikasemmin.
                                                  Viimeksi muokannut LauriJT; 1.4.2012, 10:19.

                                                  Comment


                                                    Hetki sitten vastaan ajoi Presidentinkadulla punainen urkki rek Bxx-200? Tai jotain sinnepäin... Kuka tunnustaa?

                                                    Comment


                                                    • Tänään Oulussa puolen päivän aikoihin hopea etuvetoinen MK1 TT matkalla keskustasta "vanhaa tietä" Kempeleelle päin. Itse olin liikkeella hopealla M-B CLK:lla ja määränpäänä Kaakkurin Teboil. Hyvältä näytti TT, ja harmittaa hieman, kun ei tullut itselle sellaista laitettua. :D

                                                      Comment


                                                        Juice tuli vastaan joroisten nurkilla RiSalla. En tajunnu ees lapasta nostaa kun jäin ihailemaan matalaa ja leveätä ilmestystä :)

                                                        Comment


                                                          Kenes sinisen B6 sedanin kanssa leikittiin hippasta tuossa nelostiellä pari tuntia sitten?

                                                          Comment


                                                            Tummanharmaa b5 sedan tummennetuilla ikkunoilla, ledisillä rekkarivaloilla ja tais olla myös xenonit keulalla bongattu ajamassa kajaaniin päin gigantin kohdalla joensuussa klo. 21.10.

                                                            Comment


                                                            • Alkuperäinen kirjoittaja Metsässä Näytä viesti
                                                              "meitsiin" kanssa ajeltiin eilen nihtisillan abc:ltä peräkanaa karamalmille.
                                                              Näin se meni.. Kyyl tuo sun b5 on siistin olonen peli.. Hyvä väriki.. :)

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X