Jotta voisit osallistua keskusteluihin, sinun pitää ensin rekisteröityä. Rekisteröityminen edellyttää sitoutumista foorumin käyttöehtoihin. Rekisteröidy täällä.
Jos olet ensimmäistä kertaa tällä foorumilla, ole hyvä ja tutustu ensin jo kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykseesi löytyy mahdollisesti jo useita vastauksia. Hae vanhoja kysymyksiä ja vastauksia täältä.
No jos siinä saamarin aakkosessa oli teksti "Quattro" juurikin noin kirjoitettuna. Eri jos olis ollu quattro nii olisin sen maininnu. Vissii taas kaikki pilkun viilaajat liikenteessä....
Valitettavasti siinä kyllä lukee "quattro", jos sen oikein haluaa lukea. Mä voin kyllä viilata pilkkua ihan huoletta. :)
"Sininen sedan audi Quattro teksti hopealla kuskin oven ala-laidassa"
"Sininen sedan audi, Quattro teksti hopealla kuskin oven ala-laidassa"
"Sininen sedan, audi Quattro teksti hopealla kuskin oven ala-laidassa"
Siinä nyt sitä pilk.nus. (puolikirjaimellisesti) ;)
Aiheeseen: musta urssi(?) nähty muutamia kertoja Noljakassa, tilapäislaput ikkunassa. Foorumilaisia?
Äsken Neulamuikun (paikallinen K-market) ovesta vastaan käveli Nuorehko herrasmies Audi fleece yllään ja avec.
Pahus, auto jäi bongaamatta, mutta olisko ollu vaikkapa A3?
Hopea tuunattu tt TT-111 tulit moottoritiellä Kaakkurin kohdalla eteen tuossa viiden aikaan juuri kun olin saanut piiskattua mersun vauhtiin ja joutui hiljentämään.
bongattu punainen sedan A4 kehä kolmosella n. puoli 8 aikaan, jossa oli clubin kilvenaluset, tarra takasivulasissa ja quattro teksti ovessa. Olin liikenteessä hopeanvärisellä profiilin kulkineella turkuun päin, ohiteltiin samaa henkilöautoa, sinä oikealta ja minä vasemmalta kaistalta. Mentiin hetki rinnakkain, jonka jälkeen poistuit oikealle, en muista enää mistä rampista.
Joku kerholainen oli länsisatamassa punasella b6 avantilla,ilmeisesti oli aikaisemmen katellut edellisessä risteyksessä kun pysähdyttiin siihen nelivilkku päällä kun oli niin armoton kusi hätä.. olitiin punasella b6 liikkellä
Joku kerholainen oli länsisatamassa punasella b6 avantilla,ilmeisesti oli aikaisemmen katellut edellisessä risteyksessä kun pysähdyttiin siihen nelivilkku päällä kun oli niin armoton kusi hätä.. olitiin punasella b6 liikkell
No jopas, viikon sisään jo toinen kerta kun tänne joku kommentoi minut nähneensä. Morjesta vaan. Katselinkin siinä risteyksessä, että jollakulla on myös erittäin tyylikästä korimallia&väriä oleva B6. ;) Piti aika tarkasti keskittyä tosin näin maalaispoikana muuhun liikenteeseen, niin ei ehtinyt mitään klubitunnuksia bongaamaan.
bongattu punainen sedan A4 kehä kolmosella n. puoli 8 aikaan, jossa oli clubin kilvenaluset, tarra takasivulasissa ja quattro teksti ovessa. Olin liikenteessä hopeanvärisellä profiilin kulkineella turkuun päin, ohiteltiin samaa henkilöautoa, sinä oikealta ja minä vasemmalta kaistalta. Mentiin hetki rinnakkain, jonka jälkeen poistuit oikealle, en muista enää mistä rampista.
RS2 perseessä on kaikista muista aikalaisistaan audeista erottava yksityiskohta perseessä, kilpi on alhaalla ja koko kontin levyinen heijastin luukussa.
Kukas eilen ajo RS3 RS-340 rekkarilla 18 aikaa ison omenan nurkilla. Vaikka sulla on hieno auto, niin ei sun tarttte sinne risteykseen mennä tukkii kaikkee liikennettä...
Comment