Bessi bongattu tänään aamulla seittämän jälkeen Kiteen rantakentän kohdalla.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja hopsis Näytä viestiVai C5?
Comment
-
janhe, ihme ettei tuo mee. Toi on mun entisellä alikessulla myynnis ja oltiin muutama vuosi sitten siitä kaupois. Olis tullu 42te kauppa mut muistaakseni jäi jostain tonnista kiinni. Kilsoja ei oo tullut tohon sen jälkeen, mutta hinta on nyt 25te :) ei siinä muuta ollut kuin että kuskin penkis oli joku häikkä, kenas vähän ja lampunpesurinluukku oli hieman erivärinen. Hyvin kulki ;)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja -03 tq Näytä viestijanhe, ihme ettei tuo mee. Toi on mun entisellä alikessulla myynnis ja oltiin muutama vuosi sitten siitä kaupois. Olis tullu 42te kauppa mut muistaakseni jäi jostain tonnista kiinni. Kilsoja ei oo tullut tohon sen jälkeen, mutta hinta on nyt 25te :) ei siinä muuta ollut kuin että kuskin penkis oli joku häikkä, kenas vähän ja lampunpesurinluukku oli hieman erivärinen. Hyvin kulki ;)
En uutta omistajaa tunne/tiedä, mutta luulen uuden omistajan myös täällä pyörivän, jos ei ihan väärin mennyt 1+1 laskutehtävä. :) Omistaja antanee kuulua itsestään, jos niin haluaa. En viitsi sen enempää toisten asioilla spekuloida. :)
Comment
-
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja TinkemasterKaukajärvellä bongattu punainen A4 farkku 20.30 clubin kilvenaluset. Ajelin perässä ässällä.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja niksu Näytä viestiCrash_, Audi Quattro on coupe. Tarkoitit varmaan sininen Audi A4/A6 sedan, quattro-teksti oven...?
Comment
Comment