Alkuperäinen kirjoittaja RistoEe
Näytä viesti
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja any1 Näytä viestiMinä olin ässällä ja julle a3:lla =))
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja janhe Näytä viestiEpäilinkin hiukan, että olisi teikäläisen. :) Siisti peli kaikinpuolin!
Comment
-
Oiskohan mahdollisesti ollu albanzo eilen illalla about 10 aikaan Keljon abc kohdilla Jyväskylän seudulla? Ihan pirun hieno A4 semmosella värillä että jopa pimeessä pisti niin hyvin silmään! Kovasti diudista näyttettiin peukkua ainaskin, taas kerran olin teippikilpi passatilla liikenteessä :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Bremeli Näytä viestiOliko Welloo sunnuntaina tammistossa gigantin kohdilla liikennevaloissa? Ainakin samanmoiselta näytti. Itse ajelin sinisellä b6 a4 isohkoilla valsseilla valimotietä jumbolle päin.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja ziree Näytä viestiOlikos palstalaisia joka veteli muulia nätillä RS6 (C5) tänään aamulla n. 7:30 kehä1 - turunmotari - kehä2
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja TTH-80 Näytä viestiRiku: Ettei kuiteski ollu A6...? Sedan, BBS:t, kilvenaluset edessä ja takana?
Comment
-
Jonkin sortin metallinpunainen A4 B7 Avant bongattu aamulla motarilla Hyvinkään nurkilla. Tien varressa hätärit päällä. Kurvasin etelän liittymästä ylös pohjoiseen päin ja saman tien takaisin etelän suuntaan. Aikeina kysyä, josko tuo apua tarvitsisi mutta hinuri Hyvinkäältä ehti ensin :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Mannion Näytä viestiSeppälän Citymarketin kohdalla tuli tossa iltapäivällä puoli 6 jälkeen vastaan punainen B6 Avant. Tumma maski, hopeiset peilinkuoret ja clubin kilvenalunen keulalla. Kuka tunnustaa?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja JS1984 Näytä viesti...Se mikään puhdas ole ollut eilen :D
Yritin morjenstaa..
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja kallel Näytä viestiOliko sininen? Saattaa silloin olla RonSu kopio tiisseli. Ottaen huomioon että RonSuun ei virallisesti saa koukkua, tehdas suorastaan kieltää sen. Huhujen mukaan S6:sen koukku käy joten saattaa se RonSukin olla :) Ei, minulla ei ole koukkua RonSussa.
Comment
-
Vieras
Juuri nyt S6+ Audi Airportin parkkipaikalla.
Kovasti sininen vanteita myöten. Kerhotarra vasemmassa takaikkunassa.
Comment
Comment