Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    B6 sedan bongattu jokunen kymmenen metriä Tuusulanväylä (pohjoisesta) - Kehä3 (länteen) liittymästä - reilusti nurmikon puolelta siis. Poliisinauhat ympärillä. Ilmeisesti katon kautta ympäri vedetty. Jotain thyyning-valoa ja korisarjaa näytti olevan. Sen verran on loiva liittymä että todella kovaa ja/tai kännissä on menty.

    Liekö foorumilaisia...

    Comment


      Alkuperäinen kirjoittaja dumo Näytä viesti
      B6 sedan bongattu jokunen kymmenen metriä Tuusulanväylä (pohjoisesta) - Kehä3 (länteen) liittymästä - reilusti nurmikon puolelta siis. Poliisinauhat ympärillä. Ilmeisesti katon kautta ympäri vedetty. Jotain thyyning-valoa ja korisarjaa näytti olevan. Sen verran on loiva liittymä että todella kovaa ja/tai kännissä on menty.

      Liekö foorumilaisia...
      Joo, tämä sama tuli juuri pari tuntia sitten todistettua, kun palailtiin Tikkurilasta.

      Ja matkan alussa sinne Tiksiin, Länsiväylällä Martinsillan liittymältä Suomenojalle päin punainen S4 B6 (?) sedan kilvenalusella. Nätti!

      Comment


        teemurri tuli eilen taas nähtyä Kaivonkatsojantiellä.. ite olin jalkasin liikkeellä ja tunnistin vasta takalasista, niin en ruvennu enää heiluttelemaan siinä vaiheessa :)

        Comment


          Vaaleen vihree B5/B6(saatto olla C5:nkin) farkku rekkarilla OIK-* joskus 11 aikoihin Maskun huonekaluliikkeiden parkkiksella.
          Sama väri kuin tässä: http://image.nettiauto.com/extra/car...0dcbd83f95.jpg

          Comment


          • TTH-80:sen aa nelkun keulaa tuli katseltua jälleen kun aamulla vastapäätä pysäköin parkkihalliin. ;)

            Comment


              On kyllä sen verran komee keula, että kyllähän sitä kelpaa kattella ;)

              Comment


                Murrekos mun perässä tuli lahden tiellä tänä aamuna kasin jälkeen?

                Comment


                • Alkuperäinen kirjoittaja Olmi Näytä viesti
                  Lpr:n Motonetin pihassa tänään 14:15 - 14:30 musta risa4 B5 avant clubin kilvenalusilla varustettuna (rek.nro: RCZ-***) parkissa, kenen? Nätit vanteet =)
                  =) kävin ostaa ilmastointiteippiä ja sikaflexiä,saa tuunailla taas

                  Comment


                  • Mahtokohan olla Sami liikenteessä RS2:lla tänään Itiksen kulmilla kääntymässä Keskustaan päin? Oliskohan ollu tuossa puol kolmen paikkeilla.
                    Minähän se luultavasti jos kovasti kiiltävä laserrot punainen pikkufarkku, olin perjantaina menossa Turun Hirvensaloon eri auton puikoissa mutta taisin kyllä pyöriä vielä tuohon aikaan Helsingissä äRäS kakkosella mökkikamoja keräilemässä.

                    Comment


                      Alkuperäinen kirjoittaja sami Näytä viesti
                      Minähän se luultavasti jos kovasti kiiltävä laserrot punainen pikkufarkku, olin perjantaina menossa Turun Hirvensaloon eri auton puikoissa mutta taisin kyllä pyöriä vielä tuohon aikaan Helsingissä äRäS kakkosella mökkikamoja keräilemässä.
                      Kovasti ainakin muistutti teikäläisen RS:ää.. jos nyt yhtään oikein muistan :)

                      Comment


                        kovasti kiiltävä laserrot punainen pikkufarkku
                        Toiko on laseri eikä tornado? No aika lähellä toisiaan noi värit kyllä on.

                        Comment


                          En kyllä lähde päätäni pistämään pantiksi sävystä :) ..varsinkin kun pikavilasulla ohimennen tuli havainto tehtyä.

                          Comment


                          • Muistaisin tyyppitarrassa lukevan "LY3H Laserrot". Joskus vuosia sitten olin totaalisen kyllästynyt punaisiin autoihin kun niitä oli jo itselläkin ollut muutamia, hopeanharmaa tuntui silloin ainoalta oikealta vaihtoehdolta. Pitää sanoa etten voi tuota kuvitellakaan jonkun muun värisenä kuin kirkuvan punaisena, lähes kaikki autot on nykyisin harmaan eri sävyjä ja sen verran voi sleeperkin erottua liikenteessä.

                            Comment


                            • Alkuperäinen kirjoittaja janhe Näytä viesti
                              B6 sedan bongattu jokunen kymmenen metriä Tuusulanväylä (pohjoisesta) - Kehä3 (länteen) liittymästä - reilusti nurmikon puolelta siis. Poliisinauhat ympärillä. Ilmeisesti katon kautta ympäri vedetty. Jotain thyyning-valoa ja korisarjaa näytti olevan. Sen verran on loiva liittymä että todella kovaa ja/tai kännissä on menty.

                              Liekö foorumilaisia...
                              Meikäläisen naapurissa asuu tuon kyseisen b6 audin ulkomaalaistaustainen omistaja ja vauhtia on parkkipaikalle ajaessa (kuin myös muualla havaittu) ollut myös sen verran reilusti ettei säästellen ainakaan ole ko. nätisti rakennettua kulkuneuvoa käyttänyt.
                              Viimeksi muokannut Bremeli; 9.8.2011, 17:59. Perustelu: Ajatusvirhe

                              Comment


                              • Eilettäin nätti punainen sedan b7 mustilla vanteilla Turussa Tampereentien Prisman edustan tasoristeyksessä. Foorumillakin muistan kuvan tuosta kärrystä jossain nähneeni. Raaputin partaani mustassa avantissa viereisellä kaistalla.
                                Viimeksi muokannut James Potkukelkka; 9.8.2011, 19:03.

                                Comment


                                • Punainen 80 audi lahden motonetin pihalla muutama tunti sitten. Oli kohtuu leveet takakumit alla. JAH-xxx kuka tunnustaa??

                                  Comment


                                  • Murrekos mun perässä tuli lahden tiellä tänä aamuna kasin jälkeen?
                                    Esa, en minä, vaan Riikka. Riikka kyllä kertoi ajaneensa jonkun mustan Audin perässä samoihin aikoihin. Olitko Ässällä, kun oli kuulemma kromia farkun peileissä ;D
                                    Viimeksi muokannut Murre; 9.8.2011, 20:43. Perustelu: edit

                                    Comment


                                      Tänään 9.8 Tiistaina Iisalmen Citymarketin parkkipaikalla bongattu sininen b5 a4 farkku, kilvenalusella, mustalla konepellillä ja "stance"-aiheisella takalasitarralla maustettuna ;) hieno laite!

                                      Comment


                                        Tuli tänään tossa about viiden aikaan bongattua äärimmäisen tyylikäs sähkönsininen B6 avantti s-linenä Lahdessa Launeen- ja Tapparankadun risteyksessä ts. mäkkärin vieressä. Ite olin valoissa sellasella tylsemmän sinisellä avantilla. Komee auto.

                                        Comment


                                          Olikos quattro_20v tänään lepuskissa hommissa? paku oli ilmestyt kyllä tien varteen mutta en kyllä huomannut miestä puimurin ratista :S

                                          Comment


                                          • Alkuperäinen kirjoittaja rissaspena Näytä viesti
                                            Persjantaina tuli Pyhännällä vastaan aika yrmäkkä urssi, äänet oli aika miehekkäät. Itse olin maastoutunut hopeiseen vulva V70:iin.
                                            janssonin kans testailtiin kalustoa uusilla suuttimilla jos oli musta sedani urssi

                                            Comment


                                              Alkuperäinen kirjoittaja Murre Näytä viesti
                                              Esa, en minä, vaan Riikka. Riikka kyllä kertoi ajaneensa jonkun mustan Audin perässä samoihin aikoihin. Olitko Ässällä, kun oli kuulemma kromia farkun peileissä ;D
                                              Juu, en kuskia nähnyt mutta ei tuollapäin muita lemmareilla olevia b6:sia ole, ja peilit on orkkis alupeilit mitkä ässään kuuluu

                                              Comment


                                                Olikos quattro_20v tänään lepuskissa hommissa?
                                                Joo, olin mä viime viikollakin mutta ajelin valkoisella T5 transportterilla vaan. ;)

                                                Comment


                                                  Kuka ajeli vastaan hopeisella B6 A4lla (rek STI-xxx) eilen 9.8. välillä KPO-JKL. Lapasta nosteltiin molemmat. Tultiin perätysten mustalla ja harmaalla pitkäkattoisella.

                                                  Comment


                                                  • Kuikelon ässää tuli taas ihasteltua kun töistä lähin.

                                                    Comment


                                                      Musta ja matala B7 avantti Jyväskylässä Rantatiellä(väylä, raitti vai mikä lie) reilu tunti sitten. Jkl:n prisman parkissa oli hiekan värinen A7.

                                                      Comment


                                                      • Jollain aika härski urs4 kuopiossa. Ei mahdu ahtimetkaan pellin alle kun pitänyt reikä tehdä. Liekkö clubilaisia?

                                                        Comment


                                                        • Eilen Kotkan sairaalan isossa sivuparkissa komea musta A4 B7 RS4-vanteilla, isoilla putkenpäillä ja kromipeileillä. Sattuiko olemaan kerholaisia?

                                                          Comment


                                                            Kenen B7 Ässä seisoskelee tuossa Kuismatiellä?

                                                            Comment


                                                              Raahesa tänään päivällä cittarin nurkilla musta b7 s-line sedan dotz tupaceilla ja gekko kontissa, neito ratissa.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X