Lahdentie eilen illalla hopeinen Audi TT ja pinkit vanteet ... erottuu varmasti massasta ;)
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Juhannus aatto-aamuna Porvoossa punanen coupe S2 klubitarralla varustettuna. Oli parkissa siinä keskustan/jokirannan lieppeillä. Katua en muista.
Eilen (sunnuntaina) tiellä 62 tuli sininen S3:n vastaan, sekä punainen S5 oli parkissa samaisen tien levähdyspaikalla. Kummatkin havainnot olivat Puumala-Anttola väliltä, joskus puolen päivän aikoihin.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Marqs Näytä viestiKuka ajeli lauantaina 8-tiellä Raahen kohdilla vastaan tummalla b6 sedanilla siinä vähä ennen 20.00? Käpälä näytti nousevan, mutta itse en kerennyt reakoida. Olin sinertävän harmaalla avantilla liikenteessä.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja RistoEe Näytä viestiJuhannus aatto-aamuna Porvoossa punanen coupe S2 klubitarralla varustettuna. Oli parkissa siinä keskustan/jokirannan lieppeillä. Katua en muista.
Eilen (sunnuntaina) tiellä 62 tuli sininen S3:n vastaan, sekä punainen S5 oli parkissa samaisen tien levähdyspaikalla. Kummatkin havainnot olivat Puumala-Anttola väliltä, joskus puolen päivän aikoihin.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Bessi Näytä viestiHep, lappeenrannasta olin tulossa..
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Mark Näytä viestiLahdentie eilen illalla hopeinen Audi TT ja pinkit vanteet ... erottuu varmasti massasta ;)
Comment
-
Nykyisellä kotikadulla ajellessa tulee päivittäin bongattua valkoinen S2, A6 ja välillä punainen 80. Kenen lie.... ;-)
Ostit sen sinisen mäen päältä? Tuu toki morjestamaan.
Punanen risakin näytti pihassakin ihan hyvältä :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Killeri Näytä viestiKenen S4 B5 oli tänään hannuksenpellolla, jännä väri.About 19.15.
Samoihin aikoihin vihreä C4 avant tuli plantagenin suunnasta,moikkasin muttei nähnyt mua ilmeisesti.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Gekkonen Näytä viestiKukas Clubilainen oli parkkeerannut tänään puolen päivän aikoihin Oulussa Mäkeliininkadulla Rintamäen edessä hopean B6 farkun meikäläisen kakspyöräsen vierelle...?Kilvenalunen oli paikallaan...
Comment
-
Taisin nähdä tuon jukkan RistoSakarin pari viikkoa sitten vilauksella Turussa. Ravattulassa vastaan ajaessa nopeasti vilahti sivusilmässä, että ihan kuin olisi tullut vaalea b7 vastaan jossa oli limevihreät vanteet.
Comment
-
Kenen S2/80 Avant, clubi kilvenalusilla ja "Four rings to rule them all" tarra takalasissa,oli parkissa Siilinjärven Leppäkaarteessa? Bongattu uintireissun yhteydessä. Samainen auto tuli vastaan tänä aamuna Abc:n risteyksessä ja koitin morjestella, mutta ei tainut kuski huomata.
Comment
Comment