Jotta voisit osallistua keskusteluihin, sinun pitää ensin rekisteröityä. Rekisteröityminen edellyttää sitoutumista foorumin käyttöehtoihin. Rekisteröidy täällä.
Jos olet ensimmäistä kertaa tällä foorumilla, ole hyvä ja tutustu ensin jo kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykseesi löytyy mahdollisesti jo useita vastauksia. Hae vanhoja kysymyksiä ja vastauksia täältä.
en myönnä tätä. liian korkee ja koukullinen että ois mun. vaikka tutuilla hoodeilla onkin.
mutta onko sulla se musta b7 sedani clubin kilvenalusilla joka silloin tällöin tulee nähtyä rajiksessa?
Uudessakaupungissa yhdellä Rantakadun ja Alisenkadun poikkikadulla tänään melko mustanpuhuva B6 1.8Tq mustlla BBS CH vanteilla. "Asutko" kenties täällä foorumilla?
Viime lauantaina näin Vantaan Tikkurilassa A5 Sportbackin. No niitähän näkee useinkin mutta itselle oli eka kerta kun näin sellaisen imola gelb -värissä!
Orinonin kadulla Helsingissä yhden kerrostalon parkissa c4 korinen ässä (4 vai 6:n en ole varma). Vaikuttaako hän täällä? Oma kottero on tällä hetkellä kadun varressa parkissa..
Eillen joku ajeli B7 S4:lla perässä ja hetken päästä edellä kuru-virrat tiellä. Audi oli tumman sininen ja siirtokilvillä. Oli tyylikäs peli! olitko se sinä?
Tänään tuli kaksi A4 Cabrioletia Silja Galaxylla Suomeen. Toista ajoin minä ja toista joku muu. Tunnustaako joku tuoneensa mustan Cabrioletin tänään Suomeen?
Eilen Kärpäsen kesäterassille pyöräillessä meinasin paskoa housuun, LY3D coupe valkosilla vanteilla... "toihan on mun eiku.. mullahan on tallissa just samanlainen tossa kilometrin päässä" :P Komeassa kunnossa oli !
en myönnä tätä. liian korkee ja koukullinen että ois mun. vaikka tutuilla hoodeilla onkin.
mutta onko sulla se musta b7 sedani clubin kilvenalusilla joka silloin tällöin tulee nähtyä rajiksessa?
Niconce on tullut muutaman kerran vastaan Lahden tiellä Kangasalan kupeessa ja olen huomannut vasta vieressä, että moro vaan ;D Viimeksi eilen.. Tarvis varmaan ottaa nuo lasit tuolta kotelosta pois.
Kuka ajeli lauantaina 8-tiellä Raahen kohdilla vastaan tummalla b6 sedanilla siinä vähä ennen 20.00? Käpälä näytti nousevan, mutta itse en kerennyt reakoida. Olin sinertävän harmaalla avantilla liikenteessä.
Olisko tuo ollut torstai kun Nikke78 ajeli vastaan RiSalla parikin kertaa. Kerran citymarketin ja toisen kerran kiertotien nesteen lähellä. On se kyllä kommee!
Niconce on tullut muutaman kerran vastaan Lahden tiellä Kangasalan kupeessa ja olen huomannut vasta vieressä, että moro vaan ;D Viimeksi eilen.. Tarvis varmaan ottaa nuo lasit tuolta kotelosta pois.
Eilen puoli yhdeksän aikaan Tampereella tuli uusi valkoinen Audi TT perässä ja kääntyi Teivon risteyksestä Siivikkalan suuntaan. Keulaprofiili siis tuli pääosin nähtyä, ja 4 vaaleanvihreää raitaa meni konepellin yli... Tyylikäs ilmestys! :)
Comment