Kukas oli tänään vähän klo 20 jälkeen Pyynikin näkötornilla? Parkissa näytti olevan harmaa B6 Avant clubikilvenalusilla.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja joni_s Näytä viestiKukas oli tänään vähän klo 20 jälkeen Pyynikin näkötornilla? Parkissa näytti olevan harmaa B6 Avant clubikilvenalusilla.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja janhe Näytä viestiTuossa aamusella tumman B6 (tai B7) Avantin kanssa ajeltiin peräkkäin 51:stä Matinkylästä Kökkelin liittymään. Jumaliste, että oli hieno ilmestys! Okei, tuntomerkit (tai lähinnä niiden puute) pätevät varmaan aika moneen autoon, mutta kuski tietänee, mistä puhutaan, jos täällä pyörii.
Huomasin myös pienen yhteneväisyyden ajotavoissa, kun kumpikin vältteli ajamasta ohituskaistaa Martinsillan ostoskeskuksen kohdalla. :D On nimittäin skidi perunapelto siinä kohti ohituskaistalla!
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja teemurri Näytä viestio/ Tosin vuosimalli on -96 ellei sitten lähistöllä ole jollakin muulla ko. tarraa hopeisessa a4 sedanissa? Päivittäin tulee tuota tietä ajeltua, varmaan kilometri tuosta omalle kämpille :)
Comment
-
Bongattu perässä ajelemassa punainen 80 cabrio Hatanpää/Nuolialantie osuudella. Edellä avo-Buimurin kera meni sininen B6:een perustuva cabrio samoilla hoodeilla. Itse olin tummansinisellä RS2;lla liikenteessä. Motonetin pihalla bongattu keltainen, mustalla konepellillä oleva kantticoupe. Oli ulkomaan kilvissä.
Comment
-
Clubin kilvillä varustettu musta C4 sedan ajeli työmään ohitse Nurmijärvellä, Ojakkalantiellä.
Waz it you?
Comment
-
Tänään klo 15 tienoilla Kouvolan kohdilla musta S3 (vanhempi?), kilvenalusia eikä ikkunatarroja kerinny siitä hötäkässä kattella. Tais kääntyä kuitenkin Kouvolaan päin...
Ja noin 16 tietämillä Lahteen saapuessa musta S4 farkku Mannerherheiminkadulla, jatkoi suoraan kun itse käännyin BusinessCityyn... ;)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja niksu Näytä viestiOlikos se Kotzi joka kurvaili Paimion Nesteelle ~7:50?
Comment
-
http://www.nettiauto.com/audi/s4/3929363 tämä auto bongattu keskiviikkona auran ABC:llä. Nostin lapasta kuskille ku olin siinä pihalla mutta ei vastausta.
Comment
-
Päivällä puoli 12 aikaan Seppälän Cm:n pihassa ajoi vastaan musta TT. Jotkut kiiltävät/kromiset vanteet alla, ei vaa oikee liikkuvasta autosta pystyny tarkemmin sanoo.
Vaajakosken motarilla tänään klo 16 aikoihin Vaajakosken suuntaan ajoi musta B5, joka loppupeleissä ajoi myös Laukaanhovin pihaan. Motarilla myös valkoinen farkku B8 (vai mikä tää uusin A4 malli on...) mustalla katolla, oli erittäin toimiva yhdistelmä!
Tunnustaako joku?
Comment
-
Varkauden prisman pihaan ajo harmaa A8, ite olin tankilla siinä ABC kylmäasemalla. Pois lähtiessä oli myös siinä parkkipaikan nurkalla tumman sininen A4 B6, jonka perässä myös ajelin Varkauden läpi könönpeltoon asti (käännyt ylös rampista) moro vaan.
Liikenteessä olin perhevankkurilla eli A6 avantilla
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja quattro20v Näytä viestiMitäh, sehän on iso kone (2.2t). :)
Ei vaan, joo piti vielä tehdä äkkiä muske pohjia huomiselle kun pitää oikein tehdä kiveys tonne keskijakajaan että ohiajajat saa sitten kasikympin vauhdissa ihailla mun kätten tuotoksia törmäys kaiteiden välissä. ;)
Eilen myös bongasin B5 RiSan Karjaan Shellillä.
Comment
-
Olikohan forumilaisia eilen ennen ysiä illalla kehä I länteen päin mennessä juuri ennen kontulan liittymää. Makasi ikävän näkösesti jarrulevyn varassa reunimmaisella kaistalla vissiin A4 (B6?, saatto olla uudempikin). Oli siis kuskin puolen eturengas lähteny omille teille :(
Comment
Comment