Alkuperäinen kirjoittaja any1
Näytä viesti
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
-
-
Alkuperäinen kirjoittaja welloo Näytä viestiJoku tumma pörinä B4-farkku ajeli ilmakehällä ilman toista ajovalonumpiota. Oli tummennettua ikkunaa, tummat takaalyhdyt, siniiset kilvenvalot ja mielestäni ACF-kilventausta...
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja TMK-83 Näytä viestiTulipa ajettua mustan Audi R6:n perässä tunteroinen sitten Kaakkurin suunnalla. Eikös tuo ole jonkun clubilaisen vanha auto?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja welloo Näytä viestiB4-korinen kuitenkin ;) Itse ajelin siinä vierelläsi mustalla c-farkkumesellä, banaani katolla.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja RistoEe Näytä viestiWilperin "ei niin valkonen" B8 taas työmaalla. Omalle löysin paikan tuolta ihan konttien kulmasta. Ei oo helppoo löytää enää ysin aikoihin paikkaa :(
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja andre_ Näytä viestiSinisen raudan kirous... Sama kiesi oli myös Tahkolla kuten kuvasta näkyy, omistaja ilmoittautunee jos haluaa :) Noilla jarruilla varmaan pysyy hyvin vanteet puhtaana lumesta :DAlkuperäinen kirjoittaja Maku Näytä viestijep, sama auto. Varsinkin nuo jarrut muistan Tahkolta :) Ite tuolla R&D hallissa nyt perä nurkassa pyörin ;)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Wilperi Näytä viestiJuu oli varmaan väriennemmin laavan harmaa kuin ibis white,
Comment
-
Kameleontti väreissä oleva Cabrio tuli hetki sitten vastaan 10-tiellä, Hämeenlinnan Visamäen kohdalla.
Klubilaisia?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja PJKK Näytä viestiKukas kääntyi sinisellä B6:lla Ruosilantieltä Vihdintielle tänään siinä 9.30? Taisi olla kilvenalusta edessä. Itse Vihdintien valoissa ei niin puhtaalla White Editionilla. Taisit pälyillä kuten minäkin, että mikäs se siinä.
Mä taisin tulla sua vastaa.
Comment
-
Comment
Comment