PeeTe bongattu Kiteen ABC:n parkista lauantaina kuuden aikoihin. Nopealla vilkaisulla on meidän autot kyllä kuin kaks marjaa :D
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja alpi Näytä viestiHetki sitten musta TT takasiivellä ST1:llä tankkaamassa. Kova taistelu tankin luukun kanssa :P
Niin en siis ollut minä, ettei tule väärinkäsityksiä.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Kotzi Näytä viestiJuu se on kyllä kova projekti monestikkin, että sinne sitä bensaa saa. Kannattaa olla aina joku ohut avain tms. mukana...
Niin en siis ollut minä, ettei tule väärinkäsityksiä.
Comment
-
Sulla on varmasti joku sädekehä pään päälläs.
Jos on ykskin aste pakkasta niin lähes joka ainut kerta saa kairata. Välillä vähemmän ja välillä varmaan vartinkin. Harjoitus tekee mestarin, pätee tuossakin asiassa.
Tai jos sulla tallissa se on niin sehän selittää aika paljon...
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja diffas Näytä viestiOliko murre tuossa aamupäivän maissa ilmarisentiellä mustalla uudella tt:lla? Sivukadulta joku semmoinen liittyi perään.
Jos kuitenkin tarkoitat minua, niin en ollut minä ja siippakin oli tuolla toisella tänään töissä.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja marre Näytä viestiHaluatko ostaa vokaalin? =) Foorumilla kirjoittelee kylläkin myös Murre, profiilin mukaan tuolla Pirkanmaan suunnalla.
Jos kuitenkin tarkoitat minua, niin en ollut minä ja siippakin oli tuolla toisella tänään töissä.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Kotzi Näytä viestiSulla on varmasti joku sädekehä pään päälläs.
Jos on ykskin aste pakkasta niin lähes joka ainut kerta saa kairata. Välillä vähemmän ja välillä varmaan vartinkin. Harjoitus tekee mestarin, pätee tuossakin asiassa.
Tai jos sulla tallissa se on niin sehän selittää aika paljon...
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Jondetski Näytä viestiLempäälän kylillä on tässä monena aamuna tullut vastaan valkoinen S4(?) Avant. Voorumilaisia mahdollisesti?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja ekitys Näytä viestiOnko tuo kyseinen kapistus ollut tuolla Lempäälän kirkon kulmilla vai missä päin.
On nää Audit muuten kyllä laumaeläimiä, ihan selvästi. Aamusella poikkesin Tampereen/Pirkkalan IKH:lla, ja peruuttelin ruutun seinustalle, missä ei ollut muita autoja. Enpä sisällä ollut varmaan kuin 10 min, niin molemmin puolen omaa autoa oli peruutettu farkkuaudit :D
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Jondetski Näytä viestiTavallaan, kirkolta Vesilahden risteyksen suuntaan menevällä tiellä usein törmätty. Itse siis ajelen Viialan, anteeksi, siis Akaan suuntaan.
On nää Audit muuten kyllä laumaeläimiä, ihan selvästi. Aamusella poikkesin Tampereen/Pirkkalan IKH:lla, ja peruuttelin ruutun seinustalle, missä ei ollut muita autoja. Enpä sisällä ollut varmaan kuin 10 min, niin molemmin puolen omaa autoa oli peruutettu farkkuaudit :D
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja rissaspena Näytä viestiTöistä kun lähdin, niin Tietolinjaa ja Kaitoväylää meni edellä Oulun miiteissäkin käynyt B6 tdiq avant.
Comment
-
Oulun lentokentälle menevällä tiellä oulunsaloon päin, valoissa vieressä musta b5 s4. En ihan pärjännyt lähdössä tuolla ransportterillani mutta sitten tuon ässän perään hyökkäsi mölisevä ysitonninen saappi, joka ilmeisesti antoi hieman enempi vastusta;)Viimeksi muokannut sakarivo; 10.2.2011, 10:23.
Comment
-
Siilinjärvellä pari audia peräkanaa tuli ensin taakse valojen jälkeen, ja sitten ohi, kun jäin ihailemaan maisemia :) ...Tahkon suuntaan siis kaikki kolme olimme matkalla. Tämä siis noin yhdeksän aikoihin.
Heinolan ABC:llä auditakkinen taisi kahvitella tuossa viiden kuuden välillä, kun poukkasin vessaan. Ei näkynyt enää kun tulin itse kahvilan tiloihin.
Tunnistaako joku?
Comment
-
Kuikelo bongattu Inkereentiellä, kyllä se Ässä vaan mustalta näyttää...Ihan viimetingassa vasta erotti tumman sinisen sävyn!
Tais tulla vanhalla ykköstiellä muakin vastaan, meni vähän ohi kun oli katse muualle.Viimeksi muokannut KuiKelo; 10.2.2011, 23:05.
Comment
-
Comment