Onko väri mingblue? Vai miten nyt kirjotetaankaan. Itellä moinen ja kaveri huomas vasta kuukausien päästä, että auto ei ookkaan musta.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja -JK- Näytä viestiOlikos se nyt sitten niksu kenelle morjestin klo 15 tuossa tyksin risteyksessä?
Comment
-
-
Hennalan kulmilla tuli vastaan n.tunti itten "yksi silmäinen" hopea TT. Ei ne polttimot paljoa maksa ;)
Comment
-
Tuo Sakarivo:n bongaama kilvenalunen allekirjoittaneen vanha A6 Avant jonka myin Kuopioon tasan 1v sitten. Jäi kilvenalunen paikoilleen.
Maksoin tuosta muuten 14.500eur 2v sitten ruotsista ostaessa. Mittarissa taisi olla 147tkm ja verot taisi olla 5.500eur. Hyvin se autossa arvo säilyy :=) Arvon säilymisessä tässä tapauksessa auttaa se että 2v. sitten oli SEK:n kurssi niin heikko vs. EUR että autoja sai kyllä ihan puoli-ilmaiseksi...
Comment
-
Inexin parkissa espoossa sininen b6 a4 kilvenalusen kera. Ihastelin kyseistä yksilöä tuola jo aiemminkin, mutta tuolloin ei tainnut olla vielä clubikilpeä.
Mun b6 a4 se on ja löytyy tuolta näyteikkunastakin kyseinen auto.
Kuka mahto olla tänään tammiston lelukaupassa munkaa samaa aikaa kun oli hieno uusi hopeinen rs4 parkeerattu viereen samanlailla. :) Kuolasin sitä siinä vähä aikaa ja hieno sisusta tuossa rs4 kyllä on.Viimeksi muokannut Samii-; 16.12.2010, 14:47.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Jafe Näytä viestiTunnustan... Ja kuusamontielläkin tulee aika aktiivisesti kulettua niin paljon mahollista että sielläkin ajeltu "vastakkain".
Comment
-
Turengista tuli kiertobongaus, kun tuttu lähetteli multimediaviestiä, luuli minun autokseni.
Saman värinen Avant kuin itsellänikin, mutta ilmeisesti A6/S6 korinvärisistä listoista ja etupuskimesta päätellen. Vanteetkin ilman keskikuppeja, joten en ihmettele tuttuni erehtyneen minun autoksi :D
Kliks
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja haraldh Näytä viestiLänsiväylällä tänään iltapäivällä matkalla länteen Q7. Ei siinä mitään, mutta tässä oli keulakoristeena punainen nenä ja sivuikkunoihin oli kiilattu poron pehmosarvet.
Se taisi olla joulupukki, olitko?
Comment
Comment