tpv, kohtaha loppuu mallistossa koot kesken sit :))
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja alpi Näytä viestiEikös se maskimerkki ollu ihan tollanen Audi sport? Pariin kertaan ollaan sitä siinä pihalla kans mulkoiltu, hieno peli.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Pitkänen Näytä viestiNiin taitaa olla. Katoin vaan eilen nopeasti, että joku taas raiskaa ässämerkkiä :) On muuten ihan erinäköiset vanteet siinä vrt. mun vanteisiin vaikkakin ovat täysin samat. Mulla vaan mustat, sillä alumiinin väriset.Alkuperäinen kirjoittaja alpi Näytä viestiEikös se maskimerkki ollu ihan tollanen Audi sport? Pariin kertaan ollaan sitä siinä pihalla kans mulkoiltu, hieno peli.
Comment
-
Meikäläisen tummansininen A4 B6 1.8Tq siirtokilvillä bongattavissa kans aika usein keskiviikko-iltaisin tuolla Liikuntakeskus Hukan pihalla. :) Aika paljon siellä kyllä tosiaan näyttää noita olympiavolkkareita olevan.
Onkohan jonkun lupilaisen tuo musta A4 B6 Avantti, joka on aika useasti Oulussa Nummikadun varressa parkissa? Ihan näppäärän näköinen peli on.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja niksu Näytä viestiValkoinen Audi TTS Sats Triviumin parkissa noin puoli tuntia sitten, foorumilta?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Mara Näytä viestiOulussa eilen ~ 21 tuli bongattua harmaa B5 RS 4, jossa ruotsin kilvet ja lisävalot keulalla. Kivasti katos maisemiin motarilla, kun kaveri vähän härnäs... :)
Alkuviikosta liikuntakeskus Hukan edessä B7 Rs 4.
Comment
-
Bongasin keltasen S3 ja mustan TT:n tänään launeen citymarketin parkkipaikalla vierekkäin... komeita oli. parkkeerasin tietysti siihen rinkuloiden viereen kun kävin kaupassa :)
Edit: Niin ja möysän "esson" pihasta lähti musta coupe vihreen mitsubishin(?) kera juuri samaan aikaan kun minä... ja oli siellä joku farkku A4:nenkin pihassa. Juu.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja viinikka Näytä viestivvuorikos siitä Lielahden S-marketin parkkikselta oli lähdössä tänään? Broidin Suzuka white b7 avantilla oltiin kohdakkain ;)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Allekirjoittanut Näytä viestiKääntyikö Sam-1 silmäpuolella B5 S4 avantilla Työpajakadulta Hermannin rantatielle tänään aamuseiskalta?
oon taas mennyt puolisilmin niinkuin autokin kun en oon huomannut mitään..:)
Nyt toimii molemmat ajovalot..:D
Comment
-
Tänään aamulla, kun vein lotjakkeen pajalle, jotta erottavat ketun jäänteet ja puskurin osat toisistaan, niin bongasin korikorjaamon ovella erään Turussa pyörivän sähkönsinisen S6 avantin, liekö jonkun autotarvikekauppiaan kampe(?) no oli se ainakin rekkarin perusteella...
Oli saanut melko kipeetä kuskinpuoleiseen etuloksuun ja puskuriin. Jännästi oli mennyt loksu ihan riekaileiksi, toivottavasti kukaan ei loukannut itseänsä, kun tuo saatiin aikaiseksi.
Comment
-
Comment
-
Helmut bongattu tänä iltana rantakylän lähistöllä liikenne valoissa, alla näytti olevan uusi peli. Koitin moikkailla kaverin golffin kyydistä mutta et tajunnu.
Jani taasen oli ostoksilla rantakylän siwalla päivällä.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja quattro20v Näytä viestiRistoEe bongattu columbuksen parkkikselta, hurautin siitä vierestä sinne kellari parkkiin.
Comment
Comment