Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Alkuviikosta liikuntakeskus Hukan edessä B7 Rs 4.
    Hukkassa onkin yleensä melkoiset Audien kokoontumisajot. Meidänkin laavanharmaa B8 avant käy siellä liki joka päivä:)

    Comment


      Uudehko ja tuorehko ulkomaantuliainen S8 jollain Turussa, Vihannon parkkipaikalla toisemme sivuutettiin (RGx.-xxx).
      Viimeksi muokannut jta; 23.10.2010, 16:19.

      Comment


      • Tummanharmaa B7 RS4 sedan Lahteen päin mentäessä, olisiko se Kausalaa ollut...

        Comment


          ettei se nyt sit ois tää:
          http://www.aamulehti.fi/uutiset/kotimaa/194909.shtml

          Comment


            Joskus neljän aikaan Hämeenlinnan keskustassa spotattu harmaa c5 rs6 tai ainki sen näköinen. :)
            Viimeksi muokannut diffas; 23.10.2010, 16:44.

            Comment


            • Alkuperäinen kirjoittaja Kojjootti Näytä viesti
              Väri on sama mutta en kyllä ehtinyt kilpeä tai vanteita katsomaan niin tarkkaa että voisin samaksi sanoa. :/

              Comment


                Sininen S4 farmari Jumbon parkkihallissa. Tais olla etabetan vanteilla. Tunnustaako kukaan?

                Comment


                  VilleP käänty eilen mäkkärillepäin vähän vaille 15, ite olin tankilla siinä abc kylmäasemalla. Kivastihan tuo ässä tuntu suhisevan ;)

                  Comment


                  • Olikohan samin RS2 (punainen) eilen (torstaina 21.10) Vuotien sillalla, kun tuli vastaan? Tais olla siinä puol kolmen aikoihin.
                    Minähän siellä saatoin hyvinkin liikkua siihen aikaan, taisin hakea toimistolle pureskeltavaa läheisestä kiinalaisesta.

                    Comment


                    • Alkuperäinen kirjoittaja any1 Näytä viesti
                      Tänään ~14.00 kansankadulla Kunto Ykkösen edessä musta b7 avant vanhemmilla rs4 vanteilla ja cupra-r lipalla ja mukavasti tontissa. Foorumilaisia?

                      Toinen bongaus ~15.30 limingantullin ST1 olit kääntymässä mustalla b6 sedanilla josta löytyi kilvenalunen ja jos en väärin kattonu ni alla pyöri dotz mugellot. Olitko se sinä?
                      Minä se olin kansankadulla...

                      Comment


                      • Tänään klo.11 jälkeen Konalasta päin tulit kohti Pitäjänmäkeä musta A4 B7, missä musta huulivanteet? ja S-line merkit keulilla. Näytti olevan klubin kilpi...itse jalkasin työkavereiden kanssa menossa pizzalle ja vähän ennen sitä pikku liikenneympyrää tulit vastaan. Oli komea peli...

                        Comment


                        • Onkohan käyttäjän Helmut 'n aanelkku vaihtanut omistajan tänne lakeuksille? Samanlainen yksilö clubin tarralla istui parkissa Seinäjoella yksi ehtoo.

                          Comment


                          • Alkuperäinen kirjoittaja jmracing Näytä viesti
                            Kolmostiellä Ylöjärven kohdilla tuli nätisti lattiassa istuva 2010 ibis white A3 sportback vastaan, oliko adeoussi ?
                            jea, kyllä se taisin minä siitä rötkötellä :)

                            Comment


                              Musta tt bongattu lahdessa heinlammintien ja lahdenkadun valoristeyksessä, clubin kilventaustat löytyi.

                              Comment


                              • Alkuperäinen kirjoittaja Jokk_e Näytä viesti
                                Onkohan käyttäjän Helmut 'n aanelkku vaihtanut omistajan tänne lakeuksille? Samanlainen yksilö clubin tarralla istui parkissa Seinäjoella yksi ehtoo.
                                jeps, pontsit kotiin :)

                                Comment


                                  Alkuperäinen kirjoittaja Drunkenmunky Näytä viesti
                                  Musta tt bongattu lahdessa heinlammintien ja lahdenkadun valoristeyksessä, clubin kilventaustat löytyi.
                                  Saatoinpa eilen tuossa ollakin. Mutta jos bongaus hölmoili, niin en ollut sitten minä :)

                                  Comment


                                    Oliko se sitten marre kenet spottasin uponsillan jälkeen ajamassa kohti Paavolaa. Musta uusikoppainen tt ja klubikilvenaluset oli kyl.:) Tossa joskus kuuden aikaan tapahtui tämä.

                                    Comment


                                      Juu ei kyseinen TT hölmöilly, nätisti valoissa odotti niiden vaihtumista :)

                                      Comment


                                        Alkuperäinen kirjoittaja diffas Näytä viesti
                                        Oliko se sitten marre kenet spottasin uponsillan jälkeen ajamassa kohti Paavolaa. Musta uusikoppainen tt ja klubikilvenaluset oli kyl.:) Tossa joskus kuuden aikaan tapahtui tämä.
                                        Saattaapi olla mahdollista tämäkin. Usein keskustaan mennessä kiertelen Uudenmaankadun liikennevaloja/tietöitä/sumppuja ajamalla uponsillan kautta.

                                        Comment


                                          VilleP käänty eilen mäkkärillepäin vähän vaille 15, ite olin tankilla siinä abc kylmäasemalla. Kivastihan tuo ässä tuntu suhisevan ;)
                                          Eipä se paljon muuta tällä hetkellä teekkään ku suhisee:)

                                          Comment


                                          • Musta TT näytti olevan klubi kilvenalunen ainaki edessä. Tulit mua vastaan tänään lahdessa siinä iltapäivällä kärkkäisen kulmilla. Aikas hyvin näytti valoista kiihtyvän ;)

                                            Comment


                                              Alkuperäinen kirjoittaja Crash_ Näytä viesti
                                              Musta TT näytti olevan klubi kilvenalunen ainaki edessä. Tulit mua vastaan tänään lahdessa siinä iltapäivällä kärkkäisen kulmilla. Aikas hyvin näytti valoista kiihtyvän ;)
                                              Nyt taisin päästä pälkähästä koska mulla on klubin kilvet vain takana :) Eikä tuo vapari oikein jaksa liikkua.

                                              Comment


                                                Tänään ymmärsin jopa nostaa lapasta VilleP:lle. Vitosen murina on kyllä aina yhtä mukavan kuulosta. =)

                                                Comment


                                                  Eilen illalla siinä puol 10 aikoihin mannerheimintiellä keltainen S(?)4 klubikilvenalusella. Painelin tuolla vihreällä s2:lla toista kaistaa ohi, kun olit kääntymässä vasemmalle. Myöhemmin rusan shellillä valkoinen B5 A4 klubitarralla.

                                                  Comment


                                                  • Valkoinen Audi TTS Sats Triviumin parkissa noin puoli tuntia sitten, foorumilta?

                                                    Comment


                                                    • Jos en ihan väärin katsonut niin C4 koppanen tumma farkku ja tais olla joku ässän tai s-line merkki maskissa
                                                      tuli mua vastaan rautatieaseman kohilla tänään aikasemmin illalla lahdessa.

                                                      Comment


                                                      • Solanalla Lahdessa treenailee yks häiskä millä on tosi makea farkku B6, etumaskissa vaan jonkunlainen S4-merkki mikä pikkasen laskee ulkonäköä. Hopeat ASA AR1:set alla.
                                                        Viimeksi muokannut Pitkänen; 29.10.2010, 10:36.

                                                        Comment


                                                          Eikös se maskimerkki ollu ihan tollanen Audi sport? Pariin kertaan ollaan sitä siinä pihalla kans mulkoiltu, hieno peli.

                                                          Comment


                                                          • Ai niin, Alpihan käy kanssa treenaamassa. Ja ku ukko kasvaa ni kohta taas vaihtuu auto isompaan... ;)

                                                            Comment


                                                              Punainen A4 B8 avant 2.0TFSIq larun ympyrässä tänään, gecko-tarra takaloosterissa. Itse tulin punaisella B6 avantilla.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X