Oulussa kaakkurin tb sunnuntaina n 17.30, useampi audi(tt,a4 b6 yms) ja kuskit kanssa. Olikohan foorumilaisia?? ite ajelin pikaisesti tankille b6 avantilla eikä ehtiny katteleen clubi tunnareita.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Heksin vihreä museo satanen bongattu eilen illalla Kruununhaan kadulla parkista.
Hieno on kyllä tämä auto.
Hieno valkoinen 60 havaittu hennalassa. Takaikkumas klassikot tarra.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Zapa Näytä viestiOulussa kaakkurin tb sunnuntaina n 17.30, useampi audi(tt,a4 b6 yms) ja kuskit kanssa. Olikohan foorumilaisia?? ite ajelin pikaisesti tankille b6 avantilla eikä ehtiny katteleen clubi tunnareita.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja JS1984 Näytä viestiJep, iltapalaa hakemassa oltiin :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Rayban Näytä viestiKenes RS4 oli Lappeen Prisman parkissa äsken? Itse ajoin siihen viereen muuriksi vanhempien ventolla, ettei sun tarttee lommoja pelätä.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Touniks Näytä viestiKukas foorumilainen oli rantaperkiön teboililla tankkaamassa 16 aikaan tänään? Itsehän olin omaa aappasta ruokkimassa 4 pumpulla.
Comment
-
ajelikos joku tällä foorumilla vaikuttava henkilö tossa 12.30-13.30 välisenä aikana joensuun keskustan tuntumassa punaisella B5 RS4:lla, tuli sellainen vastaan koulukadun ja niskakadun liikennevaloissa.
Comment
-
Kuka tunnustaa olleensa tänään Varkauden prismassa audiclubin t-paita päällä. Parkkiksella yritin pällistellä audeja, näin vain kaks, kummastakaan en löytäny tunnuksia. Hopeinen A3 oli meidän aakkosen vieressä ja vähän kauempana b8 a4. Itehän olin äiteen kanssa kolmos kassan jonossa...
Comment
-
Musta B5 RS4 Tornion keskustassa bongattu pörräilemässä toissapäivänä, on se vaan k**väkäs laite!
Comment
Comment