Punanen coupe q ajeli vähän aikka mun edellä. Ja käppärin liikenne ympyrässä punainen urkki joss audi sport tyyliset musta harmaat viivat auton poikki. Oli siistin näköinen. Kuka lie, clubin tunnuksia en nähny.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Ertzikö se siellä oli kepapilla äskö? :)
Comment
-
Aijaa vai että silleen kävi. Juu tosiaan siinä oli saman tyyliset huulivanteet jos nyt oikein muistan mimmoset sulla oli. En vaan huomannu katella 3.2:n tuntomerkkejä kun kuikuilin kerhotarraa ja sitä ei ainakaan näkynyt. Joku nuori tyyppi sitäkin ajeli, tuli meinaan just autolleen kun parkkeerasin viereen (jättäen tietty niin ison raon että molemmilla aukee ovet lähes kokonaan yhtäaikaa). Kyl mä siinä aattelinki, että jos oisit ollu sä niin muutaman sanasen oisit jääny vaihtamaan.
Meniks TT ihan vaihdossa autoliikkeeseen vai myitkö yksityiselle? Jäikö se tälle seudulle vai menikö kauemmas?
Comment
-
Eilen Jyväskylä-Tampere välillä punainen S2 coupe, ilmeisesti RS2 keula ilman rinkuloita. Hallin kentällä oli ainakin hopea RS4 klubin kilvenalusilla, S4, urS4, S3 ym. Tampereella ja Hämeenlinnassa sitten näkyikin jo niin paljon erilaisia massasta poikkeavia Audeja ettei kaikkia edes muista, Ahveniston tapahtuma taisi vaikuttaa liikehdintään.
Vanhakoppainen TT alkaa olla aika yleinen liikenteessä ja niitä näkyi viikolla jopa syrjäisillä Etelä Savon pikkuteillä, silti aina ihan mukava piristys tylsän harmaaseen farkkuvoittoiseen tai kökköperäiseen 2000 luvun autokantaan.
Oli ehkä yksi kesän tapahtumarikkaimpia viikonloppuja ja paljon erikoisia kulkupelejä liikkeellä. Tampereella tuli vastaa veteraanikuorma-auto jossa maitotonkkia lava täynnä ja kabiinissakin taidettiin olla ajan hengen mukaan pukeutuneita.
Comment
-
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja rissaspena Näytä viestiStanssi (= stance) tulee lumilautailusta, jossa se tarkoittaa siteiden kiinnityksen etäisyyttä toisistaan. Joten autoiluun sovellettuna se meinaa sopivaa raideleveyttä suhteutettuna auton leveyteen, eli renkaat lokarin ulkoreunan tasalla.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja pipo_esa Näytä viestiKokki pongattu risallaan Suinula suunnalla
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Metsässä Näytä viestiOlikos joku palstalainen tänään tammiston suunnalla liikkeellä tuossa 13.00 aikaan. Jos ei muuta niin luulin ainakin nähneeni urssin kääntyvän Helsingin pitäjän kirkonkylän nurkilla kohti tammistoa/ylästöä.
Comment
-
-
Itse ainakin pöristelin mustalla aa nelkulla noihin aikoihin bout. Bauhausissa tuli piipahdettua.
Jos näit vihreän B5:n kurvailevan siellä niin tod.näk olen myös huomannut sut :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Eepu Näytä viestiKuopiossa Puikkarin sisäpihalla parkissa oranssi Gallardo isolla hiilikuitusiivellä ja HOR-0 kilvillä 19.6-20.6. Kohtuullisesti metelöi yöllä paikalle saapuessaan
Comment
-
Olikos Miikka tai joku toinen eilen vähän ennen seiskaa tulossa Mellunmäestäpäin tummalla C5 koppasella kutosella, isot vanteet alla ja kääntyi Rajakylään päin. Kurvasin tolla profiilin autolla ensin edestä ja käännyin sitten Campo-Centerin pihaan...meinasin nostaaa lapasta mutten ollut varma.
Comment
Comment