Joku muukin clubilainen oli eksynyt Ahvenistolle BCF:n ratapäiville. Olisin muuten tullut juttelemaan, mutta en päässyt selville kenen auto oli, ennen kuin kyseinen kaveri ajoi paikalta pois. Oli siellä joku toinenkin rinkulakeula. Lähinnä tuntui olevan tunkin päällä :)
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Ahvenistolta löytyi tänään ainakin allekirjoittaneen musta S4 ja toma-:n hopeinen S4. jasso liikenteessä hopealla A3 mtm?
Tunkkia toma- ei tietääkseni käytänyt kuin renkaitten vaihtoon ja jarrujen jäähdytysletkujen asennukseen.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Heksa K Näytä viestiHopsis tais ajella just puunatulla plussalla Murhasaaren mäessä vastaan tuossa yhden kieppeillä.
Comment
-
Ajoko joku tänään punasella b5 rs4:lla vastaan Joensuussa citymarketin kulmalla alku illasta? Näytti ainakin rs4:lta pulskine loksuineen.
Comment
-
"puolitallikaverin" bongasin Vantaan Motonetin parkkiksella melkein viereisestä ruudusta. Koomailin sen verran että huomasin tarran vasta parkkikselta poistuessani. Omistaja itse taisi siinä autonsa vieressä olla tupakilla audi-fleece päällä. Morjensta vaan jos itsesi tunnistat.
Comment
-
Comment
-
Joku muukin clubilainen oli eksynyt Ahvenistolle BCF:n ratapäiville. Olisin muuten tullut juttelemaan, mutta en päässyt selville kenen auto oli, ennen kuin kyseinen kaveri ajoi paikalta pois. Oli siellä joku toinenkin rinkulakeula. Lähinnä tuntui olevan tunkin päällä :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Kenlot Näytä viesti"puolitallikaverin" bongasin Vantaan Motonetin parkkiksella melkein viereisestä ruudusta. Koomailin sen verran että huomasin tarran vasta parkkikselta poistuessani. Omistaja itse taisi siinä autonsa vieressä olla tupakilla audi-fleece päällä. Morjensta vaan jos itsesi tunnistat.
Kävin ostamassa jo vissiin viidennen litran Castrolin SLX:ää tällä kuluvalla huoltovälillä....
Aika jännä väri sulla kuutosessa...
Comment
-
Teollisuuskatu vähän ennen neljää, nogaro blue S4 avant hiilari konepellillä. Tais olla aika tuore peli kun ei ollut mitään mankkaa keskikonsolissa.
Näytin peukkua viininpunaisesta transitista kun ohitin sut. :)
Comment
-
Eilen ja tänään bongattu Riihimäellä, nätti valkoinen sedan Urssi jossa A8? vanteet ja madallus. Eilen olin hetken vieressä parkissa Gigantin luona ja tänään näkyi olevan hämeenkadun varressa parkissa.
Oikein nätti laitos :)
Comment
Comment