Jotta voisit osallistua keskusteluihin, sinun pitää ensin rekisteröityä. Rekisteröityminen edellyttää sitoutumista foorumin käyttöehtoihin. Rekisteröidy täällä.
Jos olet ensimmäistä kertaa tällä foorumilla, ole hyvä ja tutustu ensin jo kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykseesi löytyy mahdollisesti jo useita vastauksia. Hae vanhoja kysymyksiä ja vastauksia täältä.
Tänään tuli vastaan taipaleen kanavan kohalla b6 jossa oli ässän peilinkuoret ja etumaski, mutta muita tunnus merkkejä ässästä ei näkyny joten päättelin putkien perusteella olevan kyseessä perus 1.8t:n. Lisäks mäkin parkissa oli punainen 90 2.2E. Oltiin tällä kertaa kaverin audilla tankilla siinä nesteellä.. =)
Kyllä taisi olla oikea havainto, olin "myöntänyt lisenssin" Nurmijärvellä käyntiin, toivottavasti ylläpiti RS perinnettä eikä jäänyt pahasti kökkimään kiihdytyksessä. Puoliso on onneksi harvinaisen tarkka ja huolellinen eikä tarvitse olla pelko persiissä koko ajan kun on liikenteessä.
En sitä kiihdytystä nähnyt kun jatkoin kehää pitkin, mutta ei siinä kehällä ainakaan liian hiljaa ajellut. Sulla on kyllä hyvä tilanne kun uskallat antaa puolisonkin ajella RiSalla. :)
Onko muuten sun rs2 ollut muutamaan otteeseen järvenperässä parkissa erään pizzerian edessä? Siellä olen pari kertaa juurikin punaisen rs2:n nähnyt ja tuli tässä mieleen, että sattuisiko olemaan sama auto kyseessä.
Pitää kyllä sanoa että käsittelee autoja harvinaisen hyvin, enhän tuota voisi kenenkään muun käsiin antaakaan.
Laserrot RS kakkosia ei taida niin montaa olla liikenteessä, Porvoossa ilmeisesti toinen. Olen kyllä ollut Espoon Järvenperässä parkissa muutaman kerran, asiakas on tuon pizzerian vieressä oleva firma ja siellä tullut käytyä.
Kuka tuli just äsken vastaan kuopiossa k-raudan valoissa hopeisella taotaolla? Lapa oli pystyssä mutten osannut arvata kuka oli ratin takana.
Itse huristelin boratilla.
Pitää kyllä sanoa että käsittelee autoja harvinaisen hyvin, enhän tuota voisi kenenkään muun käsiin antaakaan.
Laserrot RS kakkosia ei taida niin montaa olla liikenteessä, Porvoossa ilmeisesti toinen. Olen kyllä ollut Espoon Järvenperässä parkissa muutaman kerran, asiakas on tuon pizzerian vieressä oleva firma ja siellä tullut käytyä.
Noniin eli sama auto bongattu luultavasti jo aikaisemminkin.
Eilen puoli 8 aikoihin oli Jättijaon parkissa sininen ja vihreä mk1 TT vierekkäin ja ainakin sinisessä näytti olevan clubin kilvenalunen. Löytyykö omistaja?
Tänään tuli vastaan s8 ja aamulla kouluun mennessä oli yhellä parkkiksella v8 taikka 200:nen, jotenkin en nyt oo varma kumpiko, mutta hieno peli se on, bbs:s "risukasa" alut käy kun nyrkki silmään.. =)
Tiistaina kolmen jälkeen Skanssilta kohti Laustetta naisihminen komeimmalla B7 RS4:lla mitä olen livenä nähnyt. Farmari, musta, ei merkintöjä takana, "sopivan leveät" BBS:t (mallia en kerenny siinä tihrustamaan), tummat lasit ja joku höpinäputkisto tuntomerkkeinä. Soundit olivat melkoisen ihanteelliset.
Aamulla n.7 aikaa Oulussa kuusamontiellä harmaa a4 b6 tumma/kiillotetut lippavanteet näky olevan ja sitte n.11.40 pub heinäkengän edestä pyyhälsi vaalean sininen a4 b7 tontissa ja tais jos kilvenalunenkin olla ellen ihan väärin nähny.
Comment